جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پیش بینی آینده دش و تحلیل نمودار آن

24 خرداد 1401
پیش بینی آینده دش و تحلیل نمودار آن

اواخر ۲۰۱۷ سود هنگفتی نصیب کسانی شد که به ارز دیجیتال دش (Dash) اعتماد کرده بودند. بااین‌وجود، رمز ارز دش، مانند بسیاری دیگر از ارز‌های دیجیتال، بعد از یک جهش ناگهانی و موفق، یک رکود اساسی را در سال ۲۰۱۸ تجربه کرد. باتوجه‌به این موضوع، آینده دش برای کسانی که به دلیل حفظ حریم خصوصی کاربران و انجام معاملات محرمانه، در این رمز ارز محبوب سرمایه‌گذاری کرده‌اند اهمیت دارد. همه تراکنش‌های Dash برخلاف بیت کوین غیرقابل‌ردیابی هستند و از این طریق توانسته نواقص بیت کوین را تا حد زیادی برطرف کند. اگر سؤال شما هم این است که آیا باید این رمز ارز بسیار امن با تراکنش‌های سریع را بخرید؟ با این مقاله همراه باشید.

رمز ارز دش چیست؟

قبل از اینکه درباره آینده دش به طور کامل صحبت کنیم و پیش‌بینی‌های لازم را با شما در میان گذاریم، بیایید ببینیم این ارز دیجیتال دش چیست و چه تفاوتی با رمز ارز‌های دیگر دارد. دش در سال ۲۰۱۴ با نام Xcoin به ارز‌های دیجیتال پیوست و در سال ۲۰۱۵ به Dash تغییر نام داد. البته این تغییر تأثیری بر ماهیت این رمز ارز ایمن نگذاشته است! ایوان دافیلد، بنیانگذار دش که از سرعت تراکنش بیت کوین ناراضی بود، رمز ارز دش را با هدف افزایش سرعت تراکنش و حفظ حریم خصوصی وارد بازار کرد. متوسط زمان استخراج بلاک در بلاک چین دش ۲.۵ دقیقه است و تقریباً چهار برابر سریع‌تر از بیت کوین استخراج می‌شود. به دلیل همین تراکنش‌های بسیار سریع و مقرون‌به‌صرفه گزینه خوبی برای معاملات روزانه شده است.

رمز ارز دش در واقع هارد فورک لایت کوین است و لاین کوین از بین کوین فورک شده است. امکان خرید دش در بسیاری از صرافی‌های وجود دارد و این ارز با سایر ارز‌های دیجیتال و فیات خریداری می‌شود. به عنوان مثال در صرافی والکس می‌توانید در دش را با تتر معامله کنید و از نوسانات غیر قابل پیش بینی دلار در امان بمانید.

تغییرات قیمت دش در آینده نزدیک

نمودار دش

بهتر است برای پیش ‌بینی آینده دش در سال ۲۰۲۲، نگاهی به تغییرات دش در گذشته بیندازیم. این رمز ارز در سال ۲۰۱۹ تغییرات پرنوسانی را تجربه کرد و پیش بینی‌ها برای قیمت آن درست از آب در نیامد! با‌این‌حال، در ابتدای سال ۲۰۲۰ بود که علی‌رغم نوسانات بسیار دش به قیمت بیش از ۱۰۰ دلار رسید. باتوجه‌به گزارش CoinMarketCap قیمت دش در ژانویه ۲۰۲۲ حدود ۱۱۳ دلار بوده است. بسیاری از پلتفرم‌های تحلیلی، مانند Wallet Investor، معتقدند که نوسانان قیمت دش ادامه خواهد داشت و در آخر سال شاهد قیمت‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار خواهیم بود. از طرف دیگر، سایت Digital Coin Price پیش بینی کرده است که قیمت دش به بیش از ۱۷۰ دلار می‌رسد. به‌هرحال همه شواهد نشان از رشد ارزش این رمز ارز دارد!

دلایل زیادی برای افزایش قیمت دش ذکر کرده‌اند، اما شاید مهمترین دلیل آن را بتوان ورود این رمز ارز در معاملات کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ دانست. بااین‌وجود ممکن این دلایل افزایش سریع ارزش دش را به همراه نداشته باشد و سرمایه‌گذاران صبور در آخر پاداش خود را بگیرند. به‌عنوان‌مثال، TradingBeast پیش بینی کرده است که در اواخر سال ۲۰۲۰ ارزش دش با کاهشی جزئی همراه است.

پیش بینی آینده دش برای سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۵

تحلیل‌گران بسیاری نسبت به آینده دش خوشبین هستند و پیش بینی افزایش قیمت را برای سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ دارند. دلایل افزایش قیمت دش به‌صورت زیر است: 

  • تقاضای زیاد در مقابل عرضه محدود: استخراج دش مانند استخراج بیت کوین محدودیت دارد. همین موضوع باعث می‌شود که با افزایش تقاضای مردم، ارزش آن بیشتر شود. پیش بینی این موضوع خیلی ساده است. افزایش تقاضا بازار را با کمبود مواجه می‌کند. در نتیجه ارزش آن افزایش می‌یابد.
  • مشارکت گسترده در فین تک: شرکت‌های زیادی در حال افزایش استفاده خود از فناوری‌های مالی هستند و دش دارد زمینه همکاری خود را با این شرکای تجاری افزایش می‌دهد. CoinSwitch معتقد است که این عامل می‌تواند قیمت دش را تا ۲۸۲۲ دلار در سال ۲۰۲۵ افزایش دهد.
  • معاملات سریع و ارزان: دش به کاربران این امکان را می‌دهد تا در کمتر از یک ثانیه معاملات خود را انجام دهد. این مزیت رقابتی باعث شده که حتی بیت کوین در این زمینه حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد.
  • دسترسی آسان: شما برای معامله دش با فیات یا سایر ارز‌های دیجیتال کار سختی پیش رو ندارید. نیاز نیست صرافی‌های مختلف را بگردید تا امکان خرید و معامله دش را داشته باشید. همین مسئله ارزش دش را بالا برده است.

دلایل مطرح شده همه نشان از افزایش ارزش دش در آینده دارند، اما منابع مختلف نظرات متفاوتی دارند و بهتر است قبل از خرید خوب تحقیقات خود را انجام دهید.

راهنمای خرید دش در صرافی

رمز ارز دش

وجود تحریم‌ها معامله ارز‌های دیجیتال را محدود به صرافی‌های داخلی کرده است. در حال حاضر، صرافی‌های زیادی دش را در میان دیگر کوین‌های خود برای معامله قرار داده‌اند. صرافی والکس نیز با امکان خریدوفروش دش با فیات و سایر رمز ارز‌ها شرایط خوبی را برای کاربران خود فراهم کرده است. شما کافی است در این صرافی از طریق احراز هویت دومرحله‌ای یک حساب کاربری بسازید. بعد از آن می‌توانید کیف پول ریالی خود را شارژ کنید، به صفحه معامله‌ها بروید و سفارش خرید دش را ثبت کنید.

فروش دش در والکس نیز به همین ترتیب است و شما با واریز دش به کیف پول صرافی می‌توانید فرایند فروش را تکمیل کنید. از طرف دیگر، بعضی از سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که معاملات خود را با ارز‌های دیجیتال انجام دهند. در صرافی والکس برای این افراد نیز شرایط خوبی فراهم شده است. شما می‌توانید در والکس با استیبل کوین تتر معامله جفت رمز ارز را انجام دهید و از تغییرات بازار‌های جهانی عقب نمانید.

در نهایت دش کوین بخریم یا صبر کنیم؟

به دلیل استفاده گسترده از این رمز ارز در آینده می‌توان به افزایش ارزش آن امیدوار بود. همانطور که در قسمت پیش بینی آینده دش نیز اشاره کردیم، یکی از دلایل افزایش ارزش دش، محدودیت عرضه آن است. افزایش تقاضا و کمبود آن، راهی جز افزایش قیمت نمی‌گذارد. از طرف دیگر، معاملات ایمن، سریع و مقرون‌به‌صرفه باعث شده که نگاه‌های زیادی را به سمت خود جلب کند. هرچند که در حال حاضر قیمت دش با بالاترین رکورد خود فاصله زیادی دارد، اما در این تجارت اعتقاد بر این است که قیمتی که یک‌بار تکرار شده است، دوباره تکرار خواهد شد.

ما صحبت‌ها و تحلیل‌ها خود را دررابطه‌با آینده دش با شما در میان گذاشتیم، حالا نوبت شما است که تصمیم بگیرید می‌خواهید در این رمز ارز سرمایه‌گذاری کنید یا نه!

 

منابع:

https://primexbt.com/for-traders/dash-price-prediction/

اخبار مرتبط
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند
بخش صنعت و معدن کاشان یکی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه به شمار می‌آید و سهم بزرگی از سرمایه‌گذاری اقتصادی را نیز به خود اختصاص داده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 1000 واحد صنعتی فعال در این شهرستان به چشم می‌خورد. این واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورده است.
اتصالات جوشی مانیسمان را به دو صورت می توان دسته بندی کرد. o بر اساس رده o بر اساس نوع اتصال اتصالات مانیسمان بر اساس رده : • اتصالات مانیسمان رده ۲۰ • اتصالات مانیسمان رده ۴۰ • اتصالات مانیسمان رده ۸۰ • اتصالات مانیسمان رده ۱۶۰ • اتصالات رده SGP • اتصالات رده STD اتصالات جوشی مانیسمان بر اساس نوع اتصال: • زانو مانیسمان • سه راهی مانیسمان

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها