ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت با سود 2 درصد و اقساط 5 ساله

24 خرداد 1401
وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت با سود 2 درصد و اقساط 5 ساله

به گزارش بانک اول شرایط و نحوه دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک رسالت با کارمزد 2 درصد و اقساط 60 ماهه را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

سقف پرداخت وام قرض الحسنه در بانک رسالت 200/000/000 تومان است و کارمزد این وام 4 درصد می باشد.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید و یا امتیاز آن را به دیگران واگذار کنید.

برای دریافت این وام نیاز به سپرده گذاری بین 3 تا 6 ماه در بانک وجود دارد ب این اساس در صورت سپرده گذاری 6 ماهه میتوانید معادل مبلغ سپرده گذاری تسهیلات 12 ماهه دریافت کنید و به ازای هر ماه سپرده گذاری بیشتر 2 ماه به مدت بازپرداخت اقساط شما اضافه خواهد شد.
 

حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط در بانک رسالت 60ماهه (5 سال) هست.

نسبت پرداخت تسهیلات به مدت بازپرداخت :

60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب

12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک قرض الحسنه رسالت

وام بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط وام بانک رسالت در سال 1401

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول در شبکه بانکی کشور باشند.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در همان شعبه به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کنید.

امتیاز وام قرض الحسنه بانک رسالت با مبالغ مختلفی خرید و فروش می شود.

 

اخبار مرتبط
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.
طبق اعلام سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص عملکرد آن بانک برای ارائه تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات مسکن، گفت: در سال گذشته در مجموع ۱۱۵ هزار میلیاردتومان تسهیلات برای خرید، ساخت و تعمیرات مسکن توسط بانک مسکن پرداخت شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها