جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وثیقه‌گیری سهام برای دریافت وام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عملیاتی می‌شود

24 خرداد 1401
وثیقه‌گیری سهام برای دریافت وام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عملیاتی می‌شود

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «محمد حسنلو» معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: وثیقه قرار دادن دارایی سهام افراد برای دریافت وام با همکاری 2 بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و ملی عملیاتی می‌شود.
حسنلو گفت: در تلاش هستیم زیر ساخت وثیقه قرار گرفتن تمام نمادها یا همه سهام سهامداران را آماده کنیم و به صورت الکترونیکی در اختیار بانک‌ها قرار دهیم تا آن‌ها بتوانند به پشتوانه وثیقه سهام به سهامداران تسهیلات ارائه دهند.
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک ملی در این زمینه پیشتاز هستند و به زودی با فراهم شدن بسترهای قانونی، این 2 بانک ارائه تسهیلات را آغاز خواهند کرد.
حسنلو اضافه کرد: آن چیزی که برای شرکت سپرده‌گذاری مهم است احراز هویت سهامداران است که به صورت کاملاً الکترونیکی انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.
معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: همه کسانی که می‌خواهند از این تسهیلات استفاده کنند حتماً باید در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند.
وی افزود: در جریان اجرای این طرح، مشتری می‌تواند آن سهامی که می‌خواهد وثیقه شود و تعداد آنها را از طریق سامانه انتخاب کند و ما این درخواست را به بانک ارسال می‌کنیم تا بقیه مراحل وثیقه سهام انجام شود.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای الکترونیکی کردن فرآیندهای خود، خدمات مختلفی از جمله پیشخوان مجازی، افتتاح حساب آنلاین، درخواست تسهیلات آنلاین، کارت هدیه آنلاین و... را راه‌اندازی کرده است. این بانک نخستین بانک کشور بود که احراز هویت سجام را به‌صورت غیرحضوری ارائه کرد. همچنین سفته الکترونیکی نیز به‌زودی از سوی این بانک ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند از مراجعه به شعبه‌های بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
بانک اول - مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند نسخه الکترونیکی و فیزیکی قرارداد تسهیلات خود را دریافت کنند.
بانک اول - کالاکارت یک کارت اعتباری خرید کالا و خدمات است که برای افزایش قدرت خرید مردم و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال طراحی شده است.
بانک اول - سرویس تمدید و عدم تمدید خودکار کسر کارمزد پیامک واریز و برداشت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها