چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

احتمال مسدود شدن سرمایه در بازار رمزارز‌ها وجود دارد

24 خرداد 1401
 احتمال مسدود شدن سرمایه در بازار رمزارز‌ها وجود دارد

به گزارش بانک اول سرهنگ رامین پاشایی گفت: یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری که ایرانیان زیادی در آن سرمایه گذاری کرده اند و کیف پول درست کرده اند، شرکت صرافی کوینکس است. این شرکت به دلیل یک سری مشکلات فنی و امنیتی از گوگل پلی حذف شده است، اما سایت آن همچنان وجود دارد. این شرکت‌ها ممکن است هر لحظه به بهانه وجود تحریم‌ها دارایی و سرمایه شما را مسدود کنند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا در کشور ما هنوز بازار رمز ارز‌ها قوانین مشخصی ندارد و بسیار ریسک پذیر است. شاید سود سرشار کوتاه مدتی از این بازار ببرید، ولی مراجعه کنندگان زیادی به پلیس فتا می‌آیند که چند میلیارد متضرر شده اند.

او گفت: به خاطر تبلیغاتی که وجود دارد خیلی از افراد جذب بازار رمز ارز‌ها می‌شوند، ولی اطلاعات کافی و قانونی ندارند. تمام سرمایه خود را به این بازار‌ها وارد نکنید.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها