پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت دو وام فوری 50 میلیون تومانی

24 خرداد 1401
شرایط دریافت دو وام فوری 50 میلیون تومانی

به گزارش بانک اول وام خرید کالای بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرحی به نام «کالا کارت» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. مشتریان با این 50 میلیون تومان وام فوری امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط کارمزد 4 درصد به آن تعلق می‌گیرد. افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب وام گیرنده تعیین شده اما از 18 ماه بیشتر نخواهد شد. میزان اقساط برای وام 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 18 ماهه، 2 میلیون و 866 هزار و 570 تومان است.

شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی انتخاب نوین

افرادی که مشتری بانک اقتصاد نوین هستند و می‌خواهند از این مجموعه تسهیلات خرید کالا را دریافت کنند، باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. طرح تسهیلاتی خرید کالای این بانک، «انتخاب نوین» نام دارد. متقاضیان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا 23 درصد مبلغ وام تا پرداخت کامل اقساط مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است. در صورتی که فردی مبلغ 50 میلیون تومان را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و زمان پرداخت اقساط آن 36 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها