ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

بی توجهی بانک مسکن به دستور وزیر راه و شهرسازی درباره تسهیلات مسکن مهر

24 خرداد 1401
بی توجهی بانک مسکن به دستور وزیر راه و شهرسازی درباره تسهیلات مسکن مهر

به گزارش بانک اول به نقل از  فارس، با وجود تاکید وزیر راه و شهرسازی بر جلوگیری از افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر تا پیش از فرارسیدن مهلت قانونی، بانک مسکن همچنان نسبت به ارسال پیامک به متقاضیان برای مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی و تحویل مسکن مهر ادامه می‌دهد.

به عنوان مثال در متن پیامک ارسال شده از سوی بانک مسکن به یکی از متقاضیانی که هنوز واحد مسکن مهر خود را به دلیل نواقص ساخت تحویل نگرفته، آمده است: «مالک محترم مسکن مهر، با سلام، طبق بند 4 تبصره 11 قانون بودجه سال 1401، تا خرداد‌ماه سال جاری فرصت دارید از امکان قسط بندی یا تسویه تسهیلات با نرخ یارانه‌ای بهره‌مند گردید. لذا خواهشمند است، با قید فوریت به اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مراجعه و پس از اخذ معرفی‌نامه، جهت دریافت کارت قسط به شعبه بانک مسکن مراجعه نمایید. قابل ذکر است، طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی  بعد از خردادماه نرخ تسهیلات 18 درصد محاسبه خواهد شد.»

 
 

 

این پیامک در شرایطی صادر می‌شود که مطابق نامه رستم قاسمی به رئیس کل بانک مرکزی، تشخیص و تکمیل و دارای خدمات زیربنایی بودن پروژه‌ها صرفا با اعلام و تایید وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

همچنین در این نامه آمده است، با توجه به فرا نرسیدن مهلت قانونی افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر اکیدا از هرگونه افزایش نرخ سود تسهیلات واحدهای مسکن مهر بدون اعلام و تایید وزارت راه و شهرسازی خودداری کنند.

 
 

اخبار مرتبط
بانک اول - یک بانک دولتی به تازگی در تماس با مشتریانی که اقساط عقب‌افتاده دارند اعلام می‌کند که برای هر قسط عقب‌افتاده ۸۰۰ هزار تومان اجراییه صادر کرده؛ فرقی هم نمی‌کند مبلغ قسط چقدر باشد!
بانک اول - مدیرعامل بانک مسکن گفت: با امضای یک تفاهم نامه جدید، مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور، از جمله مناطق روستایی می‌توانند از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی سراسر کشور بهره‌منداز خدمات بانک شوند.
بانک اول - بانک مسکن شرايط جديد افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها