چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام با سامانه «فرابانک ملت»+ مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام با سامانه «فرابانک ملت»+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول «تسهیلات با سامانه فرابانک ملت» تسهیلاتی را با نرخ سود ۱۸ درصدی به متقاضیان و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان ارائه می‌کند. برای دریافت این نوع از تسهیلات بانکی متقاضی باید در بانک ملت یک حساب سپرده قرض الحسنه داشته باشد و برای ضمانت نیز مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی متقاضی نیاز است.

زمان مسدودی سپرده در این طرح نیز ۶۰ ماه بوده که در تسهیلات با ضمانت سپرده بلندمدت،‌ مسدودی سپرده تا تسویه کامل وام است. حداکثر زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماه بوده اما کوتاهترین زمان بازپرداخت ۳۶ ماه بوده که با توجه به هریک از انواع تسهیلات متغیر است.

در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود ۱۸ درصد به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط پنج میلیون و ۷۸هزار و ۶۸۵ تومان خواهد بود.

کل سود این مبلغ تسهیلات ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۳۰۴ میلیون و ۷۵۱ هزار و ۱۲۹ تومان است.

از جمله شرایط دیگر برای دریافت این وام نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

 ۱.وام‌گیرنده بدهکار به بانک و یا دارای چک برگشتی نباشد

۲. وام‌گیرنده از مشتریان بانک ملت باشد

۳. پرداخت ۳۰ هزار تومان شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

اخبار مرتبط
در حال حاضر بانک‌های ملت، ملی، مسکن، صادرات، بانک رفاه کارگران، سپه، تجارت، شهر، سامان، پاسارگاد، خاورمیانه، پارسیان، سینا، کارآفرین، آینده، گردشگری، اقتصاد نوین، ایران زمین، پست بانک و موسسه اعتباری ملل به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن معرفی شده‌اند.
طبق ابلاغیه جدید، بانک‌های عامل، برای پرداخت این وام باید فقط یک ضامن رسمی از متقاضی بخواهند؛ اما این وام قرض‌الحسنه که به نام وام خرد و فوری هم معروف است، خیلی هم دریافتش فوری نیست!
موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید حمید حسینی
ارسال شده در : یکشنبه 29 آبان 1401

سلام درود برشما بنده یه وام اشتغال میخوام جواب کسب دارم حساب جاری دارم و ضامن با جواز کاسب دارم و یا ضامن جاری داشته باشه دارم ولی ضامن فیش ندارم ممنون‌میشم پیگیری کنید از بانک ملت

احمدی
ارسال شده در : یکشنبه 15 آبان 1401

ضامن رسمی دیدی سلام مارم برسون

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها