ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد

24 خرداد 1401
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد

به گزارش بانک اول لیست قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه خردادماه 1401 از سوی این شرکت ابلاغ شد.قیمت محصولات این شرکت در خرداد 1401 نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است.

محصولاتی که در لیست ذیل قرار ندارند، در این ماه عرضه نخواهند شد.


 
اخبار مرتبط
به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.
بورس کالا در سال ۱۴۰۳ نیز به عنوان بستری مطمئن و شفاف برای عرضه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد. نخستین مزایده در سال ۱۴۰۳، مربوط به کامیون کشنده فاو می‌شود که از روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در ویترین بورس کالا قرار می‌گیرد.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.
در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها