شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

24 خرداد 1401
قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

به گزارش بانک اول بازار امروز شاهد رشد قیمت طلا و کاهش قیمت دلار  است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۵۵ (یک هزار و هشتصد و پنجاه و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۸۵۵ -۱.۷۰ -۰.۱ 09:00
۱,۸۵۷ ۴.۳۰ ۰.۲۳ روز قبل
۱,۸۵۲ ۱۰ ۰.۵۶ ۲ روز پیش

 

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

 

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۰۶ درصدی، از ۱,۴۴۲,۲۰۰ (یک میلیون و چهارصد و چهل و دو هزار و دویست) تومان به ۱,۴۴۳,۱۰۰ (یک میلیون و چهارصد و چهل و سه هزار و یکصد ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۴۴۳,۱۰۰ ۹۰۰ ۰.۰۶ 11:30
۱,۴۴۲,۲۰۰ -۸۰۰ -۰.۰۶ روز قبل
۱,۴۴۳,۰۰۰ ۱۳,۹۰۰ ۰.۹۶ ۲ روز پیش

 

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

 

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۶,۲۴۸,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و چهل و هشت هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

قیمت دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۶,۵۴۶ (بیست و شش هزار و پانصد و چهل و شش ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار در بازار متشکل
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۶,۵۴۶ -۵۴ -۰.۲۱ 11:27
۲۶,۶۰۰ ۱۷۵ ۰.۶۵ روز قبل
۲۶,۴۲۵ ۲۴۱ ۰.۹۱ ۲ روز پیش

 

قیمت یورو در صرافی ملی امروز

 

همچنین یورو در صرافی ملی با افزایش ۰.۰۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۸,۷۱۲ (بیست و هشت هزار و هفتصد و دوازده ) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

در حوزه قیمت سکه هم هر سکه گرمی با کاهش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۰۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

اخبار مرتبط
در خصوص موارد مربوط به ارز اشخاص از محل صادرات دیگران به اطلاع می‌رساند تأیید ثبت سفارش‌های ایجاد شده تاریخ مشخص و از قبل تعیین شده‌ای ندارد؛ بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان تاریخ مشخصی برای تخصیص یا تمدید ثبت سفارش اعلام کرد.
امروز قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش حرکت کرد، قیمت دلار مبادله ای هم به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید
اظران بازار انتظار دارند که قیمت طلای جهانی به دنبال افزایش احتمالی این کالا با وجود نرخ‌های بهره و تقویت دلار آمریکا، به مرز ۳۰۰۰ دلار در هر اونس نزدیک‌تر شود. به گزارش بانک اول طلا، فلز گرانبهایی که مدت‌ها به عنوان دارایی امن مورد احترام قرار می‌گرفت، روز جمعه افزایش قیمت قابل‌اعتمادی را تجربه کرد که ناشی از تلاقی تنش‌های ژئوپلیتیکی و عدم اطمینان اقتصادی بود. فلز زرد در معاملات روز گذشته در مسیر پنجمین افزایش هفتگی خود قرار گرفت و تا‌ سطح ۲۴۱۶ دلار بالا رفت، اما در نهایت حدود 2394 دلار بسته
طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نوزدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد، فردا (دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها