ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

پس لرزه‌های تصمیمات فدرال در بازار طلا

30 مرداد 1401
پس لرزه‌های تصمیمات فدرال در بازار طلا

به گزارش بانک اول پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، اعلام کرد که نهاد تحت مدیریتش کاملاً متعهد به کاهش قیمت ها است، اونس طلا صبح پنج شنبه وارد روند نزولی شد.

معاملات آتی طلا با 0.21 درصد کاهش به 1834.45 دلار رسید. دلار که به طور معمول معکوس به طلا حرکت می کند، صبح پنجشنبه وارد فاز افزایشی شد.

پس از اظهارات رئیس فدرال رزرو در مجلس سنا، سرمایه گذاران انتظار افزایش شدید نرخ بهره را داشتند. پاول روز چهارشنبه اعلام کرده بود که افزایش 100 واحدی در نرخ های بهره را رد نمی کند و افزود که بانک مرکزی هر اقدام لازم را برای بازگرداندن ثبات قیمت ها انجام خواهد داد.

 
 

 

gold

پایان روزهای خوب

بیت کوین دیروز به روند صعودی سه روزه قیمت خود پایان داد و مجددا به زیر مرز ۲۰هزار دلاری رفت و بعد از ظهر دوباره این قیمت را به دست آورد.

 
 

بزرگترین رمزارز اخیراً با حدود قیمت 20هزار و 100 دلار معامله شد که طی 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش ارزش داشت. 

Screen Shot 1401-04-02 at 14.33.34

اخبار مرتبط
طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود. گفتنی است، بیستمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران درحالی امروز برگزار می‌شود که طی ۱۹ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش مورد معامله قرار گرفته است
امروز نیم سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ میلیون ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.
زبردست با اظهار امیدواری به کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی گفت: قطعا اگر شرایط به همین گونه پیش برود می توان امیدوار بود که کاهش قیمت ارز ادامه دار باشد؛ چراکه با اعلام موضع آمریکا نسبت به وعده صادق و عدم پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی، دلیلی برای نگرانی بیشتر مردم و فعالان اقتصادی در بازار وجود ندارد.
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: