جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

جزئیات جدید از بیمه تکمیلی فرهنگیان

30 مرداد 1401
جزئیات جدید از بیمه تکمیلی فرهنگیان

به گزارش بانک اول سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ضروری است فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی با مراجعه به آدرس اینترنتی https://apps1.dana-insurance.ir اطلاعات خود و افراد تحت تکفل را در سامانه ثبت کنند

بر این اساس روش ورود به درگاه ثبت‌نام، با نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض مطابق بخشنامه ارسالی به مناطق، امکان‌پذیر است.

 سعید مقدم‌زاده اضافه کرد: فرهنگیان توجه داشته باشند چنانچه بخواهند اطلاعات افراد تبعی خود را وارد کنند، می‌بایست پس از ورود و اطمینان از صحت اطلاعات خود (سرپرست) قسمت مربوط به اطلاعات افراد تحت تکفل را نیز به‌طور کامل وارد کرده و پس از اطمینان از صحت آن تایید نهایی را انجام دهند.

مقدم‌زاده افزود: بدیهی است چنانچه اطلاعات خواسته شده به‌درستی وارد نشود، مشکلاتی در ارائه خدمات بیمه‌ای به همکاران را شاهد خواهیم بود لذا مجددا تاکید می‌کنم که همکاران محترم در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه درباره صحبت‌های محمد اسکندری؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که خواستار تجمیع بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی تحت پوشش این صندوق همانند شاغلین آموزش و پرورش در بیمه دانا شده بود، گفت: پیشنهاد مدیرعامل صندوق بازنشستگی قابل بررسی است، و به‌طور کلی از هر اقدامی که باعث ایجاد رضایت در جامعه فرهنگیان چه شاغل و چه بازنشسته باشد استقبال خواهیم کرد،

اما بر همگان واضح است که پیشکسوتان محترم وقتی از دستگاه خارج می‌شوند متولی اصلی امور معیشتی ایشان صندوق‌های بازنشستگی هستند و تصدی وزارت آموزش و پرورش در این زمینه به حداقل کاهش می‌یابد. عملا دستگاه نمی‌تواند خیلی دخل و تصرفی در تصمیم‌گیری‌ها داشته باشد.

ایلنا

اخبار مرتبط
طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» به شمار می‌رود که شرط سنی برای استفاده از این طرح ۱۸ تا ۵۰ سال تمام است و افراد با سن بیش از ۵۰ سال، باید معادل مازاد سنی، سابقه بیمه‌پردازی قبلی داشته باشند.
افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند.
صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات پوشش بیمه ای داروها در سال جدید را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات