چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز طرح فروش بدون قرعه‌کشی ۴ محصول + جزییات

30 مرداد 1401
آغاز طرح فروش بدون قرعه‌کشی ۴ محصول + جزییات

به گزارش بانک اول متقاضیان برای شرکت در طرح فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز با ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (sale.iranecar.com) پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام کنند.

شرکت در این طرح صرفاً از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو امکان‌پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن بر عهده گروه خودروسازی ایران خودرو نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو بدون قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به شرح جداول ذیل اعلام می‌شود.

طرح مشارکت در تولید برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ( تیرماه ۱۴۰۱)

 

طرح مشارکت در تولید فروش برخی از محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی و در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ویژه متقاضیان عادی (تیرماه ۱۴۰۱)

 

اخبار مرتبط
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵۵ میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت ۹۴۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات