پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

ارائه تسهیلات "آغاز درمان" به زوجین نابارور/معرفی زوجین متقاضی به بانک‌ها

30 مرداد 1401
ارائه تسهیلات "آغاز درمان" به زوجین نابارور/معرفی زوجین متقاضی به بانک‌ها

به گزارش بانک اول علیان زادگان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ارائه خدمات غربالگری اسکلتی، حرکتی و استعدادیابی ورزشی برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال محلات کم برخوردار کشور میان بنیاد ۱۵ خرداد، معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور بیان کرد: یکی از ماموریتهای اصلی بنیاد در بحث سلامت این است که کار ویژه‌های متعددی را تعریف کردیم که برخی از آنها شامل حمایت از درمان بیماران مبتلا به سرطان و بیماریهای صعب العلاج و همچنین غربالگری شنوایی، اجرایی و عملیاتی شده است. 

وی افزود: در حوزه کمک به درمان زوجهای نابارور نیز تفاهم خوبی با نظام بانکی کشور داشتیم که تسهیلات شروع درمان را اعطا می‌کنیم و بالغ بر ۲۰۰۰ متقاضی به نظام بانکی معرفی شده و در دستور کار دریافت وام هستند و تا انتهای سال این رقم به ۱۰ هزار زوج خواهد رسید. ان شاءالله با کمک خیرین بتوانیم به هدفگذاریهای حوزه سلامت ضریب دهیم و مقیاس پذیر کنیم.

وی با اشاره به حوزه غربالگری اسکلتی حرکتی و استعدادیابی ورزشی نیز گفت: با همتی که در حوزه آموزش و پرورش کشور و همچنین فدراسیون ورزش دانش آموزی شکل گرفته به کمک دوستان آمدیم و با سطح بندی که صورت گرفته نهایتا به استعدادهای برتر کشور خواهیم رسید. 

علیان زادگان ادامه داد: اگر در فرآیند غربالگری با کودکان و نوجوانانی که دارای مشکلات حاد یا غیر حاد مواجه شویم بر اساس ریل گذاریها، این افراد در نظام ارجاع تعریف شده قرار خواهند گرفت و نهایتا از آسیبهای آتی جدا خواهیم شد./ایسنا

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات