چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

افزایش حقوق کارمندان دولت ماه آتی نهایی می‌شود

30 مرداد 1401
افزایش حقوق کارمندان دولت ماه آتی نهایی می‌شود

به گزارش بانک اول علی بهادری جهرمی؛ سخنگوی دولت در نشست خبری اظهار داشت: در هفته دولت طرح‌هایی در سطح وزرا و معاون و رئیس‌جمهور عملیاتی خواهد شد؛ یک هزار و ۷۰۰ طرح که ارزش ریالی آن بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود که فعال شدن این طرح‌ها موجب اشتغال به کار ۴۳ هزار نفر خواهد شد.

ایشان گفتن: وزرای دولت به نمایندگی از دولت به استان‌ها سفر خواهند کرد تا هم خدمت به مردم را ارائه کنند و هم طرح‌های استان‌ها را عملیاتی کنند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

سخنگوی دولت درباره حقوق و مستمری کارمندان و بازنشستگان گفت: در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان، سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهادی داده بود که این پیشنهاد برای افزایش حقوق کارمندان دولت نهایی شده است تا بتواند جبران حقوقی را برای کارمندان داشته باشد تا ان‌شاءالله امکان اجرایی شدن هم فراهم شود.

وی افزود: پیشنهاد باید مراحل نهایی شدن را طی کند تا امکان اجرایی شدن را پیدا کند که پیش‌بینی می‌شود طی ماه آتی این فرآیند طی شود./ایبنا

اخبار مرتبط
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات