ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

مشکل تسهیلات مددجویان با تشکیل صندوق ضمانت حل شد

07 شهریور 1401
مشکل تسهیلات مددجویان با تشکیل صندوق ضمانت حل شد

به گزارش بانک اول مرتضی بختیاری  در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی با اشاره به ماموریت مهم این کمیته در جهت توانمندسازی افراد اظهار داشت: از سال ۷۴ تا ۹۸، بیش از ۷۰۰ هزار خانوار به دلیل خودکفا شدن، از کمیته امداد خارج شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر توانمندسازی خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی همواره تاکید داشته اند و ماموریت و اولویت کمیته امداد نیز همین موضوع است.

رییس کمیته امداد امام خمینی تأکید کرد: تلاش ما در کمیته امداد حمایت بر مبنای رفتار عزتمندانه است تا منتی بر این عزیزان نباشد.

بختیاری با تشکر از بانک مرکزی در خصوص سیاست‌های حمایتی نظام بانکی از کمیته امداد یادآور شد: اجازه تشکیل صندوق ضمانت به کمیته امداد و بهزیستی باعث شده تا مشکلات تسهیلات این عزیزان برطرف شود./ایبنا

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات