ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

دریافت وام 750 میلیون تومانی بانک سامان + مبلغ اقساط

21 شهریور 1401
 دریافت وام 750 میلیون تومانی بانک سامان + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول این وام 750 میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب بانک سامان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا متقاضیان باید حداقل سه ماه گردش حساب داشته باشند و سپس برای وام درخواست دهند. این تسهیلات برای شهرهای بزرگ 750 میلیون تومان است، شهرهای کوچک تا سقف 500 میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. سند ملک مورد نظر برای دریافت تسهیلات باید به نام خود متقاضی یا همسر وی باشد. عمر بنا نباید از 25 سال بیشتر شود. لازم به ذکر است که اعتبارسنجی از طریق فیش حقوقی نیز انجام می‌شود. ضمنا ملک مورد نظر نباید مشکل داشته و باید دارای پایان کار باشد. متقاضیان باید بدانند 25 درصد مبلغ وام نزد بانک مسدود خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، سود و زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 38 میلیون و 90 هزار و 141 تومان است. کل سود تسهیلات 830 میلیون و 408 هزار و 468 تومان و 2 میلیارد و 235 میلیون و 455 هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات