پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

پیامک تکمیل آورده نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارسال شده است

29 شهریور 1401
پیامک تکمیل آورده نهضت ملی مسکن به متقاضیان ارسال شده است

به گزارش بانک اول خلیل محبت خواه گفت:  ۹۸۰ هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده و تاکنون برای کسانی که تایید نهایی شده و زمین آن‌ها در شهر‌های تهران تامین شده پیامک واریز وجه  ارسال شده است و از سوی دیگر متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکنند به انتهای لیست خواهند رفت.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در حوزه پرداخت وام ودیعه مسکن  نظارت‌ها در حال انجام است. به هیچ عنوان بانک‌ها نباید در پرداخت ودیعه مسکن به متقاضیان  کوتاهی یا کم کاری کنند. البته با  پیگیری‌ها انجام شده از سوی بانک مرکزی روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در استان تهران در مقایسه با سایر شهر‌ها بهتر شود.

او گفت:  روند ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن  بهبود یافته و هم اکنون  با توجه به حجم میزان آورده‌های متقاضیان اجرای این پروژه‌ها بهبود یافته است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.
قبل از اقدام به انعقاد قرارداد خرید املاک، حتما منزلی که قصد خرید آن را دارید، حضوری مشاهده و بررسی کنید. نکات مهم در زمان بازدید حضوری خانه به شرح زیر است:
وزیر اقتصاد می‌گوید: برای موجرانی که اجاره بها را از حد مشخصی افزایش نمی‌دهند مشوق‌هایی درنظر گرفته شده است.
بر این اساس، متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکرده و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات