پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آخرین زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان

05 مهر 1401
آخرین زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان

به گزارش بانک اول به نقل از فارس، محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در آیین افتتاحیه هشتمین دوره آموزش ارزیابان طرح رتبه‌بندی معلمان، گفت: هشتمین دوره تربیت ارزیابان حرفه‌ای رتبه‌بندی معلمان کشور با محوریت استان فارس با حضور پانصد و سی فرهنگی از استان‌های هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس برگزار می‌شود.

 

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند انتخاب ارزیابان گفت: فرهنگیان براساس شرایط و ضوابط و دستورالعمل‌ها توسط ادارات آموزش و پرورش شناسایی و معرفی شده‌اند.

زارعی به روند برگزاری مرحله اول دوره تربیت ارزیابان که در تهران، کرمانشاه، مشهد برگزار شد، اشاره کرد و از برگزاری این دوره برای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل خبر داد.

 

وی اضافه کرد: فرهنگیان در مرحله اول، فرایند بارگذاری و خوداظهاری در سامانه رتبه بندی را انجام می‌دهند و سپس در مرحله دوم باید مدیران، گروه‌ها و راهبران آموزشی نسبت به تأیید مدارک و مستندات اقدام و گزارش ثبت مشاهدات و رفتار از سوی فرهنگیان را به ارزیابان ارائه دهند.

 
 

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: ارزیابان بر اساس آموزش هایی که می گذرانند، گواهی نامه ارزیابی صادر می شود که حتی می توانند با ارگان های دیگر همکاری داشته باشند.  

وی با اشاره به اینکه این روند به مرور انجام خواهد شد، افزود: بعد از گزارش مدیران، توسط سامانه، نمره‌ای تولید و به هیأت ممیزه گزارش می‌شود که آنها موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان را به انجام می‌رسانند و نهایتا احکام صادر می‌شود.

زارعی با اشاره به زمان بارگذاری مدارک و تکمیل خوداظهاری در سامانه تأکید کرد: در حال حاضر سامانه فعال بوده و همکاران می توانند اطلاعات را ثبت نهایی کنند و از همه فرهنگیان درخواست دارم که هرچه سریع‌تر ثبت کنند.

وی افزود: برای بارگذاری مدارک، فیلم و فایل راهنمایی در سایت رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش قرار داده شده است که فرهنگیان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

اخبار مرتبط
از بین تمام ایده‌ها و فعالیت‌های ایلان ماسک از خودرو‌های تسلا گرفته تا موشک‌های اسپیس ایکس، تصاحب توئیتر، برنامه‌های استعمار مریخ شاید شرکت مخفی تراشه‌های مغزی او با نام "نورالینک" خطرناک‌ترین آن‌ها باشد. نورالینک برای چه به وجود آمده است؟
گم کردن یا دزدیده شدن گوشی، تبلت یا لپ تاپ همیشه پر استرس و ناراحت کننده است اما خوشبختانه ابزارها و روش‌هایی وجود دارد تا صاحبان آن‌ها بتوانند دستگاه الکترونیکی خود را ردیابی و در نهایت پیدا کنند.
نرخ بلیت ورودی موزه ها، بناها و پایگاه‌های تاریخی تا پایان سال گذشته برای شهروندان ایرانی بین ۵ تا ۱۰ هزار تومان بود، که از اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است. این بها برای اتباع خارجی نیز از ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان به ۲۵۰ و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پس از افزایش نرخ ورودی موزه‌ها، گروه‌هایی را که مشمول بلیت رایگان و نیم‌بها می‌شوند، اعلام کرد.
در واقع مالیات ارزش‌افزوده یک نوع مالیات غیرمستقیم است که بر ارزش خلق شده‌ی کالا اعمال می‌شود. مالیاتی که بر ارزش‌افزوده لحاظ می‌شود در نهایت توسط خریدار پرداخت می‌شود و عمده‌فروشان، تولیدکنندگان و تمام افراد حاضر در زنجیره تولید هر کدام در مرحله‌ای با توجه به ارزشی که به محصول اضافه می‌کنند، موجب افزایش پلکانی این مالیات روی محصول نهایی می‌شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات