ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

زمان عرضه یک کامیون کشنده در بورس کالا مشخص شد

06 مهر 1401
زمان عرضه یک کامیون کشنده در بورس کالا مشخص شد

به گزارش بانک اول آقای سید امیر میرمنصف گفت:۳۵ دستگاه کامیون کشنده FAW CA۴۱۸۰ متعلق به شرکت سیباموتور ۱۲ مهر روی تابلوی عرضه می‌رود.

این خودرو‌ها که در ۱۲ آذر (یعنی دو ماهه) تحویل خریداران می‌شود، با قیمت پایه ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال (معادل ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان) در بورس کالا عرضه میشود.

شرایط خرید کامیون کشنده FAW CA ۴۱۸۰ در بورس کالا

شرایط خرید محصول خودرو کامیون کشنده FAW CA ۴۱۸۰ که قرار است در ۱۲ مهر در بورس کالای ایران عرضه شود، اعلام شد.

براساس شرایط اعلام شده توسط بورس کالا مهلت ثبت سفارش تا ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ مهر است.میزان پیش دریافت خرید محصول به میزان ۲۰ درصد است.هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو را دارد.خرید برای مشتریان حقوقی بلامانع است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.
ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار تغییر لاین، اتولایت و دی لایت، کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، دوربین عقب و ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، صندلی برقی جلو، اتو پارک، توزیع نیروی ترمز، صندلی گرم کن جلو، سنسور جلو و عقب، تر مز اظطراری، ماساژور صندلی جلو، آینه بغل برقی مجهز به گرم کن، ایربگ ۶ عدد، پانوراما، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم تهویه اتوماتیک را داراست
مهم ترین اِلِمان در مورد مشخصات فنی نیسان ترا این است که پلتفرم F آلفا در شاسی و بدنه به کار رفته است و این یعنی عملکرد عالی مهندسی ژاپن را در این SUV می بینیم. زیر کاپوت اما پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی قلب تپنده این خودرو را تشکیل داده است. ترا بازار ایران مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که ۲ لیتر توربو TGDi است و توان تولید نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.
سخنگوی مرکز ملی رقابت گفت: با توجه به اتمام رسیدگی به شکایات از خودروسازان داخلی، شاکیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز ملی رقابت از نتایج آرا مطلع شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات