جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

انتقال تعاونی " حسنات" به موسسه کاسپین/ امسال کار انتقال همه تعاونی ها تمام می شود

24 خرداد 1401
انتقال تعاونی " حسنات" به موسسه کاسپین/ امسال کار انتقال همه تعاونی ها تمام می شود

 به گزارش بانک اول  در اجرای فرآیند تحویل تعاونی های هشتگانه در موسسه اعتباری کاسپین با وصول گزارشات ارزیابی دارایی های تعاونی اعتبار منحله حسنات توسط کارشناسان رسمی دادگستری، مدیریت شعب و پرسنل این تعاونی به موسسه اعتباری کاسپین منتقل شد. 

موسسه کاسپین در اطلاعیه امروز خود اعلام کرد: از نظر درصد تحویل ۹۵ درصد تعاونی مذکور به موسسه منتقل شد. بر این اساس تعاونی اعتبار منحله حسنات چهارمین تعاونی است که در موسسه اعتباری کاسپین تجمیع شده است.

با توجه به رویکرد اتخاذ شده توسط هیات مدیره موسسه و حمایت های بانک مرکزی به منظور تسریع در فرآیند ها و شتاب بخشیدن به عملیات تجمیع، دارائی ها و بدهی های سایر تعاونی ها تا پایان سال جاری رسما به موسسه انتقال خواهد شد.»

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها