جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

سود خالص بانک صادرات ۵۲.۷ میلیارد تومان شد

24 خرداد 1401
سود خالص بانک صادرات ۵۲.۷ میلیارد تومان شد

به گزارش بانک اول به نقل از ایبِنا، انتشار گزارش شش ماهه عملکرد بانک صادرات ایران که با نماد «وبصادر» در بورس اوراق بهادار فعال است، نشان می‌دهد که این شرکت در این دوره عملکرد بهتری نسبت به سه ماهه نخست سال داشته است.

بر اساس صورت‌های مالی (حسابرسی نشده) منتشر شده در سامانه کدال، بانک صادرات برای دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم ۳ ریال سود محقق کرده است. در سه ماهه نخست امسال این بانک به ازای هر سهم یک ریال سود محقق کرده و از نقطه سر به سر عبور کرده بود.

بررسی صورت‌های مالی این بانک نشان می‌دهد که درآمدهای مشاع آن در شش ماهه نخست امسال به ۹۱ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۷۹۹ میلیون ریال رسیده که افزایش قابل توجهی نسبت به دوره مشابه سال گذشته و همچنین پایان سال ۹۷ یافته است.

از سوی دیگر سود خالص این بانک برای دوره مالی مورد اشاره به ۵۲۷.۷۰۱ میلیون ریال رسیده که بازهم حاکی از بهبود عملکرد آن است. تمامی این موارد حکایت از بهبود تراز عملیاتی بانک صادرات به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بورسی دارد.

اخبار مرتبط
پس از مدت‌ها باز هم شاهد این موضوع هستیم که گروه سیمانی جز ۷ گروه برتر بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی قرار گرفته است. ارزش معاملات این گروه در روز جاری بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان است که البته با توجه به ارزش کم معاملات در کل بازار این رقم قابل قبول است. گروه خودرویی همچنان در صدر این جدول قرار دارد و بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود گرفته است.
در بازدهی‌های ثبت شده از صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق‌های سهامی و مختلط تقریبا روز منفی‌ای را پشت سر گذاشتند.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۴۶۱۱ واحدی روی ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات