پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

در بانک ایران زمین تا 80 درصد سپرده 20 درصدی‌تان وام بگیرید

24 خرداد 1401
در بانک ایران زمین تا 80 درصد سپرده 20 درصدی‌تان وام بگیرید

با حداقل سپرده‌گذاری سقف سود را بگیرید

شما برای سرمایه‌گذاری در بانک ایران‌زمین می‌توانید با حداقل سرمایه سقف سود پرداختی این بانک را دریافت کنید. حداقل سرمایه‌گذاری برای افتتاح حساب بلند مدت یکساله در بانک ایران‌زمین 10 میلیون تومان است و سود این حساب سالیانه 20 درصد تعیین‌شده که در حال حاضر بالاترین سود پرداختی در بانک‌هاست و به‌صورت ماهیانه به شما پرداخت می‌شود.

حداقل سپرده 10 میلیون
سود سپرده 20 درصد
امکان برداشت از سپرده بعد از 3 ماه بدون نرخ شکست
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سود تسهیلات 18 درصد
سقف اقساط 36 ماه
مسدودی تسهیلات 20 تا 25 درصد
ضمانت مسدودی سپرده

 

بستن بدون ضرر و زیان حساب قبل از سررسید

یکی از مزیت‌های حساب سپرده یک‌ساله بانک ایران‌زمین، این است که شما می‌توانید قبل از سررسید یک‌ساله و بدون ضرر و زیان مبلغ موردنیاز خود را برداشت یا کل حساب خود را ببندید. طبق ضوابط این طرح شما بعد از گذشت 3 ماه بدون نرخ شکست (ضرر و زیان) می‌توانید اقدام به بستن حساب یا برداشت از حساب کنید. در صورتی که قبل از 3 ماه (به شرط ماندگاری حداقل یک ماه) تصمیم به برداشت یا بستن حساب کنید، فقط یک درصد (نرخ شکست 19 درصد) از سود حساب سپرده شما کسر خواهد شد که نسبت به سایر سپرده‌های یک‌ساله، حداقل نرخ شکست محسوب می‌شود.

تا 80 درصد سپرده‌تان وام بگیرید

شما با سرمایه‌گذاری در بانک ایران‌زمین، علاوه بر اینکه سقف سود 20 درصدی بابت سپرده یک‌ساله خود دریافت می‌کنید، می‌توانید از تسهیلاتی که به پشتوانه سپرده‌تان پرداخت می‌شود نیز استفاده کنید. در این طرح، سپرده‌گذار می‌تواند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کند. به‌طور مثال اگر شما حساب سپرده بلند مدت 50 میلیون تومانی در بانک ایران‌زمین افتتاح کنید، می‌توانید علاوه بر دریافت سود 20 درصدی، تا سقف 40 میلیون تومان تسهیلات بگیرید.

سود و اقساط تسهیلات با پشتوانه سپرده ایران‌زمین

شما بابت تسهیلاتی که در این طرح دریافت می‌کنید، 2 درصد کمتر از نرخ سود سپرده‌ای (20 درصد) که دریافت می‌کنید، یعنی 18 درصد سود می‌پردازید. البته با این توضیح که بین 20 تا 25 درصد تسهیلات پرداختی از سوی بانک بلوکه خواهد شد که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود خواهد بود. سقف اقساط پرداختی تسهیلات نیز در این طرح 36 ماه تعیین‌شده است.

نیازی به ارائه ضامن براین این وام  ندارید

یکی از مزیت‌های تسهیلات با پشتوانه سپرده بانک ایران‌زمین، عدم نیاز به ارائه ضامن به بانک است. درواقع سپرده شما به‌عنوان ضمانت بازپرداخت تسهیلات تا زمان تسویه وام دریافتی، نزد بانک بلوکه خواهد شد.

اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.
بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها