جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

ایران خودرو امروز چه خودروهایی را پیش فروش می‌کند؟ + جدول

24 خرداد 1401
ایران خودرو امروز چه خودروهایی را پیش فروش می‌کند؟ + جدول

به گزارش بانک اول در روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز چند محصول نظیر دنا پلاس یا پژو 206 تیپ 2 پیش فروش شدند.
مشتریانی که در طی دو روز گذشته، از شرایط پیش فروش ایران خودرو بهره‌مند شدند، قادر به ثبت نام در این شرایط نخواهند بود؛ چرا که هر کدملی قادر است تنها یک خودرو را ثبت نام کند. هر هفت محصولی که در روزهای دوم، سوم و چهارم دی توسط ایران خودرو پیش فروش شدند، با موعد تحویل آذرماه ارایه می‌شوند. معلوم نیست آیا ایران خودرو قادر است چنین تعهداتی را در آذر 99 تحویل دهد یا خیر.
مطابق اعلام ایران خودرو در بخشنامه پیش فروش دی ماه، در صورت اعلام قبلی شرکت و تمایل مشتری، قابلیت تمدید مهلت تحویل خودرو وجود دارد. به نظر می‌رسد ایران خودرو با این کار قصد دارد تا رضایت از دست رفته مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروها را به حداقل برساند.
در بین خودروهای پیش فروش شده، سمند LX و پژو پارس جز محصولات خانوادگی و مطرح ایران خودرو به حساب می‌آیند. با توجه به خروج اکثر رقبای چینی گران‌تر از بازار، سدان مطرحی برای مشتریان ایرانی باقی نمانده است. از این رو این افراد باید به سمند و پژو پارس راضی باشند. پژو 207i اما هاچ‌بکی نسبتا پرآپشن و جالب توجه برای مشتریان ایرانی است. این خودرو با ارایه سطح مطلوبی از امکانات در کنار قیمت معقول، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های کم جمعیت است. هرچند مشکلات اصلی پژو 206، همچون فضای کم صندوق عقب و فاصله محوری اندک، در این خودرو وجود دارند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه چهارم دی‌ماه را ملاحظه فرمایید:

خودرو رنگهای موجود پیش پرداخت موعد تحویل
پژو پارس سال سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی 39000000 آذر 99
پژو پارس LX سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی 42300000 آذر 99
پژو 207i سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، گیلاسی، قرمز دوپوششه 48300000 آذر 99
سمند LX سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود 33300000 آذر 99

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها