جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

درگاههای بانکی و اپلیکیشن های پرداخت

چگونه اعتبار سنجی بانکی را افزایش دهیم؟ / آیا سابقه اعتباری قابل جبران است؟
اگر بازپرداخت تسهیلات را به موقع انجام داده باشید و سابقه چک برگشتی، بدهی و غیره را ندارید سابقه اعتباری شما مثبت است و جای نگرانی نیست. اما اگر اقساط را به‌موقع یا اصلاً پرداخت نکرده‌اید یا اینکه چک برگشتی دارید، باید معوقات و سایر بدهی‌ها را تسویه و اقساط آتی به‌موقع پرداخت کنید، شما می‌توانید فقط با این کار سابقه اعتباری خود را جبران (مثبت) کنید.
سقف خرید روزانه با کارت بانکی و سقف انتقال پول در بانک‌ها چقدر است؟
در روش انتقال وجه داخلی می‌توانید از حساب خود در یک بانک به حساب فردی دیگر در همان بانک انتقال وجه انجام دهید. در این روش با داشتن شماره حساب مقصد می‌توانید تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. سقف خرید کارتی روزانه چقدر است؟ حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان روزانه در کل شبکه بانکی است.
چگونه پول کارت به کارت اشتباه  دیگران را پس بگیریم؟
گاهی ممکن است با وارد کردن شماره حساب اشتباهی در گوشی موبایل خود یا در عابربانک یا همراه بانک و اینتربانک و ... پولی را اشتباها به حساب شخص دیگری واریز کنید که هیچ نام و نشانی از او ندارید؛ دراین شرایط چگونه باید پول خود را پس بگیرید؟
امکان دریافت درگاه آقای پرداخت همزمان با اینماد فراهم شد
شرکت وب میزبان گیل با برند آقای پرداخت آمادگی دارد تا به کسب و کارها همزمان با دریافت اینماد ، درگاه پرداخت ارائه کند.
دستورات قضایی جدید/ الزام ثبت خودکار و غیردستی پیامک رمز پویا / فعال شدن کارت های هدیه غیر حضوری  بعد از 5 روز
بانک اول -.الزام ثبت خودکار و غیردستی پیامک رمز پویا ؛این دستور قضایی جدید را پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران صادر کرده و از چند روز آینده قرار است در برنامک‌های پرداخت و زیرساخت‌های شرکت‌های پرداخت اجرا شود همچنین .کارت‌های هدیه پس از ۵ روز فعال خواهند شد و دارنده کارت بعد از آن اجازه تراکنش خواهد داشت
شرایط جدید دریافت دستگاه کارتخوان (پوز فروشگاهی)
بانک اول- شرایط جدید دستگاه های کارتخوان اعلام شد.
بهترین اپلیکیشن های پرداخت در ایران
بانک اول - معرفی و مقایسه و دانلود بهترین اپلیکیشن های پرداخت در ایران