جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پست بانک

لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها
نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند
«شرکت دولتی پست بانک» به «بانک» تبدیل شد
شیری با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در پست بانک ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تدوین اساسنامه بانک، گفت: پایه این اساسنامه بر اساس ضوابط مقررات حوزه‌های شرکت‌ها و بانک‌های دولتی، شرکت‌های بورسی و سهامی عام تهیه شده است و در سال ۱۴۰۰ شورای پول و اعتبار مصوبه‌ای را برای اساسنامه پست بانک ایران برای طرح در هیات دولت صادر می‌کند و پس از هفت سال در ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲، اساسنامه پست بانک ایران توسط شورای نگهبان تایید و به دولت ابلاغ شد.
وام ۳۰۰ میلیونی پست بانک بدون سود + جزئیات
بر اساس این طرح، مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که از ابتدای بهمن ماه جاری افتتاح حساب کنند، می‌توانند بر اساس میانگین حساب قرض الحسنه پس انداز خود مطابق جدول، تا سقف ۳ میلیارد ریال برای مشتریان حقیقی و ۷.۵ میلیارد ریال برای مشتریان حقوقی، وام قرض الحسنه دریافت کنند.
اگر کارت بانکی خود را گم کردیم چه کنیم؟
در صورت مفقود شدن کارت بانکی، اگر چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید کنید. در این صورت بانک کارت جدیدی با شماره ۱۶ رقمی متفاوت به شما می‌دهد اما شماره حساب شما همان شماره قبلی خواهد بود. برای دریافت کارت جدید از بانک لازم است کارت ملی خود را در دست داشته باشید.
چگونه وام قرض الحسنه بگیریم؟
بانک اول - وام قرض الحسنه یکی از بهترین طرح‌های تسهیلات بانک‌ها می‌باشد. شاید فکر کنید دریافت وام قرض الحسنه کار سختی می‌باشد اما در این گزارش روش دریافت وام قرض الحسنه از ۷ بانک رسالت، مهر ایران، سینا، ملی، پست بانک، اقتصاد نوین و صادرات آمده است.
شرایط دریافت  وام 200 میلیون تومانی پست بانک ایران
بانک اول - افرادی که مشتری پست بانک ایران باشند و برای خرید کالا با کمبود نقدینگی مواجه شوند، این امکان را دارند تا از وام 200 میلیون تومانی خرید کالا این مجموعه بهره ببرند. این وام تنها به خرید کالاهای ایرانی اختصاص پیدا می‌کند.
پست بانک ایران بخشنامه‌‍‌ انتقال سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت را ابلاغ کرد
بانک اول - معاونت سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران بخشنامه‌‍‌ای انتقال سپرده‌های سرمایه گذاری بلند مدت به پدر، مادر، همسر و فرزندان سپرده‌گذار را با شرایط جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شعب سراسر کشور ابلاغ کرد.
انتشار فهرست بدهکاران بزرگ 4 بانک دولتی
بانک اول -بانک های ملی، مسکن، کشاورزی و پست‌بانک اسامی ابر بدهکاران خود را منتشر کردند.
نرخ حق الوکاله بکارگیری سپرده‌های سرمایه‌گذاری پست بانک ایران اعلام شد
بانک اول - هیات مدیره پست بانک ایران، نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه‌گذاری و توزیع مابه التفاوت سود قطعی با سود علی الحساب سال ۱۴۰۱ را سه درصد اعلام کرد.
 وام 500/000/000 و 1/000/000/000 (پنجاه و صد میلیون تومانی) بدون ضامن از بانک ها
بانک اول - 12 بانک بزرگ کشور نسبت به اعطای وام های 50 و 100 میلیون تومانی بدون ضامن و با نامه کسر اقساط اقدام می کنند.
وام 500/000/000 و 1/000/000/000 و 2/000/000/000 ریالی پست بانک با اقساط 60 ماهه برای همه
بانک اول - پست بانک نسبت به پرداخت وام لوازم خانگی در سه مبلغ 50 و 100 و 200 میلیون تومانی و با اقساط 36و 48 و 60 ماهه برای عموم مردم اقدام می کند.