جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بانک توسعه تعاون

ثبت نام وام کم بهره 300 میلیونی بانک توسعه تعاون با بازپرداخت پنج ساله
افرادی که تمایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارند، در صورتی که در بانک توسعه تعاون حساب داشته باشند، امکان درخواست برای طرح تسهیلاتی «مائده» را دارند. دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون ملزم به ارائه سپرده قرض الحسنه وایجاد میانگین حساب سه تا شش ماهه می باشد. بعد از ایجاد میانگین حساب مناسب، باید ضامن رسمی به بانک ارائه شود. البته داشتن اعتبار شغلی نیز برای دریافت این تسهیلات ضروری است.
روش دریافت وام مائده بانک توسعه تعاون
بر اساس موازین شرع مقدس اسلام، بانک برای پرداخت وام هیچ‌گونه شرط و تعهدی نداشته و متقابلاً از مشتریان محترم هم شرطی را نخواهد پذیرفت. پرداخت وام بر اساس آیین‌نامه و ضوابط داخلی بانک می‌باشد.
لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها
نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند
شرایط دریافت فوری وام ۳۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون
با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط ۱ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. کل سود تسهیلات به ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۷ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.
اگر کارت بانکی خود را گم کردیم چه کنیم؟
در صورت مفقود شدن کارت بانکی، اگر چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید کنید. در این صورت بانک کارت جدیدی با شماره ۱۶ رقمی متفاوت به شما می‌دهد اما شماره حساب شما همان شماره قبلی خواهد بود. برای دریافت کارت جدید از بانک لازم است کارت ملی خود را در دست داشته باشید.
شرایط وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با سود 4 درصد + جدول
طرح مائده بانک توسعه‌ تعاون مختص افرادی است که قصد ایجاد مشاغل خانگی داشته باشند یا اینکه تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی هستند. افراد حقیقی متقاضی دریافت این تسهیلات می‌توانند تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و شرکت‌های دانش بنیان تا ۷۵۰ میلیون از این طرح بهره‌مند شوند.
جزئیات وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون
بانک اول - مشتریان بانک توسعه تعاون می‌توانند با سپرده گذاری و ایجاد گردش حساب، ضمن دریافت سود سپرده، وام 100 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «توسکا» ارائه خواهد شد.
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی با سود 2 درصدی
بانک اول - بانک توسعه تعاون شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت دارند، علاوه بر اخذ سود، وام ارزان قیمت 50 میلیون تومانی هم دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرح «مفید» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
انواع وام های بانک توسعه تعاون
بانک اول - بانک توسعه تعاون به منظور تکمیل سبد خدمات خود و همچنین در راستای اهدافی که دارد انواع وام‌ها و تسهیلات را به گروه‌های مختلف مردم ارائه می‌دهد.
کدام بانک ها وام  میلیاردی می دهند؟ + شرایط دریافت
بانک اول - تا چندسال پیش دریافت وام میلیاردی از بانک‌ها برای عموم خیلی سخت بود. یعنی یا باید صاحب کسب‌وکار و فعالیت اقتصادی بزرگی بودید، تا وام میلیاردی نصیبتان شود. اما این روزها تورم و گرانی باعث شده تا تسهیلات میلیاردی هم به متقاضبان وام داده شود.
شرایط دریافت  وام یک میلیارد و 200 میلیون تومانی  بانک توسعه تعاون
بانک اول - یکی از تسهیلاتی که به پزشکان متخصص، فوق تخصص، جراحان و دندان پزشکان کمک می‌کند تا ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری یا محل کارشان را بازسازی کنند، وام طرح «همراه سلامت» بانک توسعه تعاون است.
نحوه دریافت وام فوری یک میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط
بانک اول - افرادی که مایل به دریافت وام فوری از طریق سپرده گذاری هستند، می‌توانند از طرح «همراه» توسعه تعاون استفاده کنند. بانک توسعه تعاون در این طرح تا 100 درصد مبلغ سپرده گذاری شده به متقاضیان واجد شرایط به صورت فوری وام خواهد داد.
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی با سود صفر درصد بانک توسعه تعاون
بانک اول - بانک توسعه تعاون با طرحی به نام «کوثر» اقدام به پرداخت وام 100 میلیون تومانی بدون سود کرده است.
وام 50 میلیون تومانی  بانک توسعه تعاون با سود 2 درصدی
بانک اول - بانک توسعه تعاون به متقاضیان واجد شرایط وامی با سود 2 درصد ارائه می‌دهد. این تسهیلات در قالب طرح «مفید» به متقاضیان پرداخت می شود.
 شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک توسعه تعاون
بانک اول - درصورتی‌که حقوق یا مستمری بگیر بانک توسعه تعاون هستید می‌توانید تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و بدون ضامن تسهیلات دریافت کنید. البته به شرطی که دارای رتبه A و B و C اعتبارسنجی بانک مرکزی باشید.
دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با کارمزد 4 درصد
بانک اول - در طرح کوثر بانک توسعه تعاون با افتتاح حساب قرض‌الحسنه می‌توانید تا سقف ۵۰ و حداکثر ۱۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.
شرایط دریافت  وام ۵۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با نرخ سود ۲ درصد
بانک اول - در طرح مفید بانک توسعه تعاون، افراد متقاضی می توانند با سپرده گذاری علاوه بر دریافت سود سپرده خود تا ۹۰ درصد از مبلغ سپرده‌ ی خود را بدون نیار به ضامن، تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام با نرخ سود ۲ درصد دریافت نمایند
نحوه دریافت 100 میلیون تومان وام نقدی بانک توسعه تعاون
بانک اول - مشتریان بانک توسعه تعاون این امکان را دارند تا با افتتاح سپرده بلندمدت و ایجاد گردش حساب علاوه بر گرفتن سود سپرده، تسهیلات طرح توسکا را هم دریافت کنند. سقف وام این طرح 100 میلیون تومان اعلام شده است
مهلت تسویه بدهکاران بانک توسعه تعاون تا پایان ۱۴۰۰ تمدید شد
بانک اول - براساس مجوز های بانک مرکزی و در راستای «قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور» مهلت استفاده از این قانون تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون
بانک اول - بانک توسعه تعاون به منظور همراهی با قشر فرهنگی جامعه و در صورت امکان، به وسیله طرح «همراه فرهیختگان» به این گروه تسهیلات ارائه می‌دهد.
 شرایط ارائه خدمات بانکی به افراد زیر 18 سال در بانک توسعه تعاون اعلام شد
بانک اول -به‌موجب قانون، اشخاص کمتر از ۱۸ سال شامل اشخاص صغیر و اشخاص بالغ غیر رشید که رشد آن‌ها از سوی دادگاه صالحه تشخیص داده نشده است نمی‌توانند در اموال و حقوق مالی خود تصرف کنند.
شرایط پرداخت وام 100 میلیون تومانی طرح توسکا + اقساط
بانک اول - بانک توسعه تعاون برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود که در این مجموعه سپرده گذاری کرده‌اند، تسهیلاتی را در قالب طرح «توسکا» ارائه می‌دهد. این منابع مالی طبق قوانین بانکی به افراد واجد شرایط اعطا می‌شود.
این بانک ها وام 100 میلیون تومانی می دهند
بانک اول - در حال حاضر برخی از بانک‌ها در طرح‌های تسهیلات خود وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی می‌دهند. سقف سود این وام‌ها براساس قانون بانک مرکزی ۱۸ درصد برآورد تعیین شده است. اما برخی از بانک‌ها وام‌های خود را با نزخ بهره پایین‌تری به متقاضیان ارئه می‌شود.
کدام بانک ها برای خرید مغازه و کارگاه وام می دهند ؟+ شرایط دریافت
بانک اول - .این نوع تسهیلات جهت خرید مغازه در قالب عقد مشارکت مدنی و مبلغ آن براساس اعتبارسنجی لازم، تایید توان مالی مشتری و حداکثر تا سقف ۷۵ درصد بهای کارشناسی ملک (بدون احتساب سرقفلی) موردنظر پرداخت می گردد. مشتریانی که دارای جواز کسب و یا مجوز فعالیت بوده و قصد خرید واحد تجاری برای موضوع فعالیت خود را دارند، می توانند از تسهیلات مشارکت مدنی – خرید واحد های تجاری استفاده نمایند.
 میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید.
بانک اول - مدیر عامل بانک توسعه تعاون، درباره افزایش تسهیلات اشتغال زایی گفت: از سال ۹۵ تا ۹۸ میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد، به ۱۰۰میلیارد تومان رسید.
طرح حاتم بانک توسعه تعاون/ وام تا سقف 3 میلیارد تومان 48 ماهه
بانک اول - افراد حقیقی یا حقوقی و کلیه شرکتهای تعاونی که دنبال خرید یا جایگزین کردن اقلام و کالاهای سرمایه‌ای در بخش تولید یا خدمات هستند می‌توانند از این طرح جهت دریافت وام تا سقف 3 میلیارد تومان استفاده کنند.