شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

آدرس و روش ثبت نام وام ازدواج

09 اردیبهشت 1403
آدرس و روش ثبت نام وام ازدواج

به جز روش گفته شده در زیر ، به هیچ وجه روش دیگری برای ثبت نام وام ازدواج وجود ندارد مواظب باشید تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

به گزارش بانک اول زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از یکم فروردین ۱۴۰۱ باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده باشند، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

 دوره بازپرداخت این وام ۱۰ ساله و نرخ کارمزد آن هم سالیانه ۴ درصد است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام ازدواج:

  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • و سند ازدواج است

برای ثبت نام می‌توانید با مراجعه به سامانه بانک مرکزی به آدرس اینترنتی ve.cbi.ir مدارک مورد نیاز را بارگزاری کرده و ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود.

پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.

این وام بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن پرداخت می‌شود و در صورتی که رتبه اعتباری متقاضی پائین باشد حداکثر یک ضامن باید معرفی کند.

نکته مهم: به هیچ وجه روش دیگری برای ثبت نام وام ازدواج وجود ندارد تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

اخبار مرتبط
هم اکنون متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی می‌توانند در رشته‌های مصوب مشاغل خانگی در رشته‌های صنایع دستی، فرهنگی و هنری، امور تولیدات دامی، شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی و کشاورزی به فعالیت بپردازند.به منظور تسهیل صدور مجوز کسب وکار خانگی رشته‌های مشاغل خانگی به دو گروه ثبت محور و مجوز محور تقسیم شده‌اند که در سامانه مذکور برای عموم مردم قابل مشاهده است.
معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت یادآور شد: ۳۶۲ فقره وام ازدواج به دانشجویان واجد شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون اعطا شده که در مجموع مبلغ ۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام ازدواج به دانشجویان پرداخت شده است.
متقاضیان وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی باید سپرده افتتاح کنند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه داشته باشند. داشتن ضامن رسمی از ضمانت‌های دریافت این وام است. این وام با کارمزد و بدون کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود. وام گیرندگان بعد از دریافت تسهیلات، تا 36 ماه امکان بازپرداخت آن را دارند. لازم به ذکر است که مشتریان در صورت عدم تمایل به دریافت این وام و انصراف، می‌توانند امتیاز آن را به اشخاص حقیقی درجه یک و دیگر افراد انتقال بدهند.
شرکت‌ها و ارگان‌ها برای دریافت وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات ملزم به ارائه پروانه و جواز کسب به بانک هستند. همچنین متقاضیان واجد شرایط باید حداقل مبلغ 100 میلیون تومان سپرده به مدت سه ماه در حساب قرض‌الحسنه خود داشته باشند. به علاوه افرادی که دارای چک برگشتی و بدهی به بانک هستند، نمی‌توانند وام 3 میلیارد تومانی بانک صادرات را دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها