شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت لوازم خانگی

فروش اجباری وسایل جانبی لوازم‌خانگی به مشتری در هنگام نصب ممنوع است
مشتری خرید کالا باید دقت داشته باشد در زمان خرید کالا وسیله نصب،هزینه ایاب ذهاب چه مقدار است شرکت موظف است تمامی موارد را به مشتری توضیح دهد،مشتریان حتما در منزل کاغذ خرید دریافت کنند که اگر اچحافی شده بود بتوانند با مدرک و اسناد شکایت کنند.
حراج بزرگ امروز دولت برای لوازم خانگی را از دست ندهید!
تعداد ۵۰۰ قلم کالا با قیمت پایه حدود ۲۰ میلیارد ریال در حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از شنبه ۳۰ دی ماه در ۱۳ استان کشور عرضه می‌شود. این تعداد کالاها شامل لوازم خانگی، صوتی تصویری، تنظیف، سرمایشی و گرمایشی است. بر این اساس، متقاضیان می‌توانند از شنبه تا سه‌شنبه نسبت به مشاهده و پیشنهاد قیمت کالا اقدام کنند.
واردات لوازم برقی و گازسوز خانگی مجاز شد
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور طی بخشنامه‌ای مجوز واردات لوازم و تجهیزات برقی و گازسوز (لوازم خانگی) با استاندارد و برچسب انرژی فقط با ۲ رتبه برتر انرژی را صادر کرد.
طرح جدید بانک ملی/هم سود 18 درصد بگیرید و هم وام 200 میلیون تومانی فوری و بدون ضامن
در طرح جدید بانک ملی می توانید با سپرده گذاری 18 درصدی در مقاطع 3ماهه ٬6ماهه و 12 ماهه علاوه بر دریافت سود به میزان 2/000/000/000 ریال وام خرید دریافت کنید.این وام فوری و بدون ضامن پرداخت می شود.
ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای به همه مناطق آزاد ابلاغ شد
بانک اول - معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای را به مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد تجاری-صنعتی ابلاغ کرد.
 هشدار مهم به فروشندگان لوازم خانگی
بانک اول - مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که افزایش قیمت لوازم خانگی، بدون مجوز وزارتخانه بوده و غیرقانونی است.
قیمت روز لوازم خانگی در بازار
بانک اول - قیمت انواع لوازم خانگی شامل (یخچال و فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، فرش ماشینی، تلویزیون، جارو برقی ) در این گزارش گرد آوری شده است
قیمت یخچال ساید بای ساید در بازار
بانک اول - قیمت روز انواع یخچال ساید بای ساید در بازار
لیست قیمت تلویزیون در تاریخ 31 شهریور ماه
بانک اول - قیمت انواع تلویزیون شامل : سامسونگ، ال جی، هایسنس، پاناسونیک، شهاب، اسنوا، سونی، تی سی ال، ایکس ویژن، فیلیپس و.... را مشاهده خواهید کرد.
قیمت انواع ماشین لباسشویی در بازار
بانک اول - در این گزارش فهرستی از انواع ماشین های لباسشویی به همراه قیمت آنها جمع آوری شده است.
چگونه لوازم خانگی قسطی بخریم؟ / توزیع یارانه به لوازم خانگی رسید
بانک اول - شکل حمایت از لوازم خانگی به خرید قسطی رسیده است.
کارت های اعتباری خرید لوازم خانگی بی فایده شد | جولان متخلفان در بازار
بانک اول - کارتهای اعتباری خرید لوازم خانگی نیز دردی از رکود این بازار دوا نکرده چرا که در برخی محصولات بعضاً مصرف کننده دو یا سه قسط کارت اعتباری خود را پرداخت کرده اما هنوز نتوانسته محصول خریداری شده خود را تحویل بگیرد.
سیمان در بازار با چه قیمتی معامله می‌شود؟
بانک اول - بررسی میدانی از بازار مصالح نشان می‌دهد قیمت سیمان کاهش پیدا کرده، اما در حدود ۴۵ هزار تومان معامله می‌شود و به ۲۵ هزار تومان نرسیده است.
الزام ثبت اطلاعات تولید و توزیع در سامانه‌ های تجارت و انبارها
بانک اول - رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندان اعلام کرد: واحدهای اقتصادی عرضه کننده کالاهای پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، لوازم خانگی، پودر شوینده، پوشاک خردسال، شیرخشک صنعتی و مقاطع فولادی ملزم به ثبت اطلاعات تولید، توزیع و تجارت در سامانه‌های تجارت و انبارها هستند.
یارانه ۳۰ میلیونی خرید لوازم خانگی / شرایط دریافت چیست؟
بانک اول - انجمن لوازم خانگی ایران یارانه ۳۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی پرداخت می‌کند. یارانه‌ای که کمک می‌کند مردم بتوانند به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرند. اما مساله این است که مدت زمان بازپرداخت این یارانه، نهایتا یک سال است و اقساط آن بالاست.
 سرنوشت بازار لوازم خانگی مانند خودرو می شود؟
بانک اول - طرح اولیه "سند راهبردی صنعت لوازم خانگی" خبر از انحصار در بازار صنعت لوازم خانگی می‌دهد.
جزئیات کارت اعتباری ۳۰ میلیون تومانیخرید لوازم خانگی
بانک اول - تخصیص کارت اعتباری تا سقف ۳۰ میلیون تومان از اخباری است که اخیراً دبیر انجمن لوازم‌خانگی ایران از اجرایی شدن آن سخن گفته است؛ طرحی که در راستای مقابله با رکود و رونق بخشی به این بازار عنوان می‌شود.