شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک کارآفرین

لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها
نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند
 وام 3 میلیارد تومانی بانک کارآفرین + جزئیات و شرایط
در صورت پرداخت سقف تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و دوره بازپرداخت 12 ماه، میزان اقساط 108 میلیون و 457 هزار و 187 تومان است. کل سود تسهیلات به 904 میلیون و 458 هزار و 718 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 3 میلیارد و 904 میلیون و 658 هزار و 720 تومان خواهد بود
شرایط دریافت وام 50 میلیونی و بدون سود بانک کارآفرین
افرادی که مایل به دریافت وام مذکور هستند باید دوره خواب سپرده را به صورت کامل سپری کنند. در صورتی که دوره انتظار سپرده مشتری کمتر از حداقل اعلام شده باشد و تعهدنامه زمان تامین و تکمیل موجودی برای دریافت این وام رعایت نشود، درخواست تسهیلات مشتری قابل بررسی نخواهد بود. طبق اعلام بانک کارآفرین، مبلغ وام 50 میلیون تومان است و از این مقدار کمتر یا بیشتر نخواهد شد.
اگر کارت بانکی خود را گم کردیم چه کنیم؟
در صورت مفقود شدن کارت بانکی، اگر چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید کنید. در این صورت بانک کارت جدیدی با شماره ۱۶ رقمی متفاوت به شما می‌دهد اما شماره حساب شما همان شماره قبلی خواهد بود. برای دریافت کارت جدید از بانک لازم است کارت ملی خود را در دست داشته باشید.
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین + جزئیات
پرسنل شرکت‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد و تفاهم نامه همکاری، این امکان را دارند تا به صورت گروهی و سازمانی و با ارائه معرفی‌نامه برای این تسهیلات درخواست ارایه کنند. سود این تسهیلات 24 درصد اعلام شده و ضمانت اصلی برای دریافت آن ضامن رسمی و سند ملکی است. در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت این تسهیلات تا مبلغ 60 میلیون تومان باشد، تنها باید دو ضامن رسمی ارائه بدهد. اما برای مبلغ بالاتر از این میزان، سند ملکی احتیاج است.
وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 7 میلیونی
لازم به ذکر است که متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمنا مبلغ سپرده گذاری، تعیین کننده میزان تسهیلات اعطایی خواهد بود. اگر مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون تومان باشد، حداکثر مبلغ وام به فرد تعلق خواهد گرفت. علاوه بر این موارد، بعد از دریافت وام و دوره انتظار تعیین شده، مشتری امکان استفاده از سپرده خود و برداشت آن را دارد.
آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک کارآفرین
بانک اول - اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
چگونه از بانک‌ها وام نقدی بگیریم؟
بانک اول - وام‌های نقدی یکی از روش‌های تامین مالی خرد برای خانوار هستند. بانک‌های مختلف، این تسهیلات را با شرایط متفاوتی به مشتریان خود اعطا می‌کنند
وام فوری بانک ملی و بانک کارآفرین تا سقف 5 میلیارد تومان+ شرایط
بانک اول - شرایط دریافت وام فوری از بانک ملی تا سقف 5 میلیارد تومان و بانک کارآفرین تا سقف 200 میلیون تومان
دریافت وام 200 میلیونی تومانی بدون سپرده و میانگین حساب + شرایط
بانک اول - در طرح صبا بانک کارآفرین بدون سپرده و میانگین حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.
پرداخت سود سهام سال ۱۴۰۰ بانک کارآفرین
بانک اول - بانک کارآفرین سود سهام سهامداران حقیقی و حقوقی خود را پرداخت می کند.
اعلام نحوه پرداخت مابه التفاوت سودقطعی و علی الحساب
بانک اول - نحوه پرداخت مابه التفاوت سودقطعی و علی الحساب سپرده گذاران سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
سود سنواتی سهامداران بانک کارآفرین با سجام پرداخت شد
بانک اول - سود سنواتی سهامدارن بانک کارآفرین که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کرده اند، به حساب بانکی اعلام شده واریز شد.
همه چیز در مورد وام های بانک کارآفرین
بانک اول - بانک کارآفرین به منظور تنوع سبد خدمات و محصولات خود و همچنین برای تامین بخشی از کمبود نقدینگی مشتریان خود، انواع وام را به آن‌ها ارائه می‌دهند. هر کدام از تسهیلات ارائه شده بانک کارآفرین برای یک حوزه خاصی کاربرد دارد.
شرایط دریافت دو وام 200 میلیون تومانی+ مبلغ اقساط
بانک اول - بانک صادرات و کارآفرین به ترتیب در قالب طرح‌هایی به نام «تبسم» و «امید آفرین» به اشخاص واجد شرایط وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کنند. این وام به دارندگان سپرده‌های قرض الحسنه هر دو بانک پرداخت می‌شود.
وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین به چه کسانی تعلق می گیرد؟
بانک اول - بانک کارآفرین در راستای اجرای مصوبه بانک مرکزی، به زوج‌های واجد شرایط وام قرض الحسنه می‌پردازد. مبلغ این تسهیلات با توجه به سن افراد متقاضی متفاوت بوده و مبلغ آن 70 میلیون یا 100 میلیون تومان به ازای هر کدام از زوجین است.
 وام نقدی 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین را چگونه دریافت کنیم؟
بانک اول - بانک کارآفرین به منظور تامین کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود برای خرید کالاهای بادوام، تسهیلاتی در قالب طرح «امیدآفرین» اعطا می‌کند.
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین
بانک اول - بانک کارآفرین، طرح نیک آفرین پلاس را جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان آغاز کرد. در این تسهیلات می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.
 انواع وام های بانک کارآفرین
بانک اول - بانک کارآفرین نیز به مانند سایر بانک‌های کشور، در حال حاضر تسهیلات متعددی را برای تامین نیازهای مالی مشتریان خود اعم از حقیقی و حقوقی و در صورت مواجهه با کمبود بودجه و نقدینگی برای انجام امور خود به آن‌ها اعطا می‌کند.
از کدام بانک ها وام با سود کم بگیریم؟
بانک اول - شرایط وام‌دهی بانک‌ها به مشتریان در حال حاضر سخت است و متقاضیان دریافت وام باید شروطی را داشته باشند تا بتوانند وام بگیرند. در این بین برخی از بانک‌ها وام با نرخ سود کمتر از پنج درصد می‌دهد که متقاضیان بسیار زیادی دارد.
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین
بانک اول - در طرح امید آفرین بانک کارآفرین می‌توانید با افتتاح حساب و ایجاد میانگین تا ۲ برابر سپرده خود و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید.
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کار آفرین
بانک اول - در طرح نیک آفرین پلاس بانک کارآفرین می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید
وام نقدی 400 میلیون تومانی بانک کارآفرین + جزئیات دریافت
بانک اول - بانک کارآفرین به منظور رفع مسائل مالی و اعتباری مشتریان خود در قالب طرحی تحت عنوان «تندیس»، تا سقف 400 میلیون تومان وام اعطا می‌کند. این نوع وام در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود.
بانک کارآفرین مجوز تاسیس تامین سرمایه و صندوق بازارگردانی گرفت
بانک اول - بانک کارآفرین که نماد آن جهت برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده از چهارشنبه متوقف شده از دریافت مجوز تاسیس یک شرکت تامین سرمایه و یک صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی از بانک مرکزی خبر داد.
شروع وام 500 میلیون ریالی قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد در بانک کار آفرین به همه افراد بالای 18 سال
بانک اول- بانک کارآفرین پرداخت وام قرض الحسنه تا سقف 500 میلیون ریال و کارمزد 4 درصد را آغاز کرد.