شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک گردشگری

 وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه
افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» هستند، بهتر است بدانند که این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام طی 36 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. این تسهیلات تنها در صورت ارائه ضامن رسمی به متقاضی واجد شرایط آن تعلق خواهد گرفت. ضمنا افرادی که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نباید بدهی معوق داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.
لیست شعب کشیک نوروزی سال 1403 تمامی بانک‌ها
نگران تراکنش‌های مالی در تعطیلات نباشید؛ در نوروز این شعبه‌های بانک‌ها همراه شما هستند
وام 299 میلیون تومانی بانک گردشگری با اقساط 9 میلیونی
تنها روی این تسهیلات کارمزد دو یا چهار درصدی بسته شده است. افراد ظرف مدت 36 ماه امکان پرداخت اصل پول و اقساط آن را به بانک خواهند داشت. متقاضیان این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی مورد قبول بانک دارند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را داشته و تقاضای آن‌ها برای طرح پارسا مورد بررسی قرار می‌گیرد که بدون بدهی معوق بانکی بوده و در لیست سیاه قرار نداشته باشند. با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر میزان کارمزد و زمان بازپرداخت در نظر گرفته شده، میزان هر قسط به 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان می‌رسد. کل سود
وام پارسا بانک گردشگری با نرخ ۲ تا ۴ درصد
بانک گردشگری در راستای ارائه خدمات ویژه به مشتریان خود، اقدام به طراحی طرح سپرده تسهیلاتی پارسا نموده است.
اگر کارت بانکی خود را گم کردیم چه کنیم؟
در صورت مفقود شدن کارت بانکی، اگر چنانچه در ساعات اداری باشد باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک مورد نظر مراجعه و درخواست ابطال کارت قبلی و صدور کارت جدید کنید. در این صورت بانک کارت جدیدی با شماره ۱۶ رقمی متفاوت به شما می‌دهد اما شماره حساب شما همان شماره قبلی خواهد بود. برای دریافت کارت جدید از بانک لازم است کارت ملی خود را در دست داشته باشید.
شرایط دریافت وام قرض الحسنه تا سقف 300/000/000 تومان + شرایط همه بانک ها
وام‌های قرض الحسنه تا سقف 300 میلیون تومان در بانک‌هایی چون بانک ملی، بانک سپه ٬بانک کشاورزی، گردشگری ٬ بانک رفاه کارگران ٬ بانک صادرات و بانک قرض‌الحسنه مهرایران قابل دریافت است. این وام ها بدون سود و دارای کارمزد 4 درصدی هستند و مهلت بازپرداخت آن ها تا 60 ماهه است.
 دریافت وام  300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون ضامن
بانک اول - در طرح دو سر سود بانک گردشگری می‌توانید با افتتاح حساب بلندمدت، تسهیلات بگیرید آن هم بدون پرداخت قسط.
وام 500 میلیون تومانی بانک گردشگری با سود 4 درصد
بانک اول - افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات 500 میلیونی تومانی طرح «6 در 4» این مجموعه بهره ببرند.
وام 500 میلیون تومانی بانک گردشگری را با چه شرایطی میتوان دریافت کرد؟
بانک اول - بانک گردشگری به متقاضیان واجد شرایط تعمیر مسکن، تسهیلاتی حداکثر 500 میلیون تومانی اعطا می‌کند. البته پرداخت این نوع وام بستگی به بودجه شعبه دارد.
طرح جذاب " دو سر سود " بانک گردشگری/ دریافت تسهیلات آسان بدون نیاز به ضامن
بانک اول - طرح " دو سر سود " شامل دو انتخاب برای مشتریان بانک خواهد بود. در طرح اول، مشتری می‌تواند با بازگشایی یک سپرده مدت دار یک ساله نزد بانک، 100 درصد سود سپرده خود را در ابتدای دوره در قالب تسهیلات دریافت کند.
بانک گردشگری استخدام می‌کند
بانک اول - بانک گردشگری (غیر دولتی- سهامی عام) به منظور تامین، تکمیل و ارتقاء کادر مدیریتی مورد نیاز خود، از فرهیختگان محترم نظام بانکی و علاقه مندان به همکاری در پست سازمانی رییـس شعبـه در تهران دعوت به همکاری می نماید.
 انواع وام های بانک گردشگری
بانک اول - بانک گردشگری یک بانک تخصصی در زمینه فعالیت‌های گردشگری و تفریحی است که به صورت اختصاصی هم در زمینه گردشگری و هم در دیگر موارد انواع تسهیلات را به متقاضیان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند.
وام 500 میلیون تومانی بانک گردشگری + شرایط دریافت
بانک اول - بانک گردشگری در صورت داشتن بودجه کافی و طبق قوانین و مقررات سیستم بانکی، تسهیلاتی را تحت عنوان طرح شش در چهار به مشتریان خود می‌پردازد.
وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعمیرات خانه
بانک اول - وام تعمیرات مسکن یا وام جعاله در اغلب بانک‌های ایران پرداخت می‌شود و البته در هر بانک ارقام متفاوتی دارد. کدام بانک‌ها وام تعمیرات خانه می‌دهند؟
شرایط لازم برای دریافت وام  100 میلیون تومانی بانک گردشگری
بانک اول- متقاضیان دریافت تسهیلات خرید کالاهای بادوام این امکان را دارند تا از منابع مالی بانک گردشگری بهره ببرند. بانک گردشگری در صورت وجود بودجه، این تسهیلات را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند.
از کدام بانک ها وام با سود کم بگیریم؟
بانک اول - شرایط وام‌دهی بانک‌ها به مشتریان در حال حاضر سخت است و متقاضیان دریافت وام باید شروطی را داشته باشند تا بتوانند وام بگیرند. در این بین برخی از بانک‌ها وام با نرخ سود کمتر از پنج درصد می‌دهد که متقاضیان بسیار زیادی دارد.
وام 130 میلیونی تعمیرات مسکن  به چه کسانی تعلق می گیرد ؟
بانک اول -برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را می‌دهند. اما تسهیلات تعمیر مسکن هر کدام از بانک‌ها چقدر است؟
وام 500 میلیون تومانی را از این بانک ها بگیرید
بانک اول - برخی از بانک‌ها به متقاضیان خود با شرایط سپرده‌گذاری و معرفی ضامن رسمی وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان می‌دهند.
وام 200٬000٬000 ریالی خرید خودرو با اقساط 60 ماهه + شرایط
بانک اول- وام خرید خودرو تا سقف 200 میلیون ریال و با اقساط 60 ماهه در یکی از بانک های خصوصی کشور در حال پرداخت است.