شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

استخدام بانک ها و موسات مالی و اعتباری

 فروش ویژه 3 خودروی پرطرفدار کرمان موتور از امروز آغاز شد+ قیمت
در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز شده است، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.
بانک توسعه صادرات استخدام می کند
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
فروش فوری این خودروساز بزرگ را از دست ندهید + جدول قیمت
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
معرفی 6 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های استوک اروپایی در سال 2024
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.
فوری / جزییات و نحوه دریافت وام کارما از بانک گردشگری
تسهیلات طرح کارما بنابر معدل و میانگین حساب حقوقی خود به پرسنل و کارمندان مجموعه طرف حساب بانک گردشگری تعلق می‌گیرد. ارائه این تسهیلات از سه طریق انجام می‌شود. اول اینکه امکان اعطای این تسهیلات به میزان مشخص از حقوق و مزایایی ثابت کارمند مجموعه‌های طرف حساب بانک گردشگری و مبلغ بازپرداختش از محل حقوق ماه‌های آن وام گیرنده وجود دارد. دوم امکان اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت برحسب گردش حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت مجموعه از طریق شرکت است.
چه کسانی یارانه اعتباری می‌گیرند؟
در طرح کالابرگ الکترونیک که از خردادماه امسال به اجرا درآمده است، ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست‌ کم‌چرب،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر طبق نظر انستیتوی تغذیه ایران به تایید رسیده و در سبد غذایی این طرح تعریف شده است؛
آموزش و پرورش استان تهران استخدام می‌کند + جزییات
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حوزه تربیت بدنی نیز به تجهیز بیش از ۹۷۰ اتاق سلامت در مدرسه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه سوادآموزی نیز پیش از این رتبه ۲۴ را داشتیم اما امسال در ارزیابی وزارتخانه به رتبه ۷ در سواد آموزی رسیده‌ایم.
فروش فوری خودرو جک J4 از فردا 29 بهمن آغاز می شود +قیمت
شرکت کرمان موتور یک شرکت خودروسازی و واردکننده ایرانی است که در اسفندماه ۱۳۷۳ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین زیرمجموعه گروه صنایع خودروسازی کرمان (کرمان خودرو) برای واردات و ساخت مدل‌های مختلف خودروهای دوو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهر بم در استان کرمان تأسیس شد و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد.
بانک رفاه کارگران استخدام میکند + شرایط و مدارک لازم
بانک رفاه کارگران به‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده های شغلی "تخصصی حوزه فناوری اطلاعات" و "بانکدار" (با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد) و در رده شغلی "نگهبان" (با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم) از بین متقاضیان واجد شرایط جهت اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی، رفتاری - روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی با انعقاد قرارداد کار (بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی) دعوت به همک
بانک قرض الحسنه مهر ایران استخدام می کند
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بمنظور تأمین نیروی مورد نیاز و خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، برای تصدی عنوان‌های شغلی بانکدار، متصدی امور اداری و متصدی امور ITاز داوطلبان زن و مرد متعهد و علاقمند به ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه به تعداد محدود و با قرارداد کار موقت دعوت به همکاری می‌نماید.
رمز ارزهایی که در موج اخیر بازار جولان می دهند
براساس چرخه‌های گذشته بازار کریپتوکارنسی‌ها، به‌خصوص برای بیت کوین، می‌توان انتظار داشت که روند صعودی بعدی ارز دیجیتال پس از هاوینگ بیت کوین در سال 2024 آغاز شود و در اواخر سال 2025 به اوج خود برسد. بااین‌حال، بازار‌های ارز‌های دیجیتال بسیار غیرقابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین، نمی‌توان هیچ‌گونه پیش‌بینی دقیقی درمورد تغییرات قیمت برای آینده بازار در نظر گرفت.
فرصت ویژه برای متقاضیان استخدام بانک + جزییات مهم
بانک رفاه از بین متقاضیان واجد شرایط جهت اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور از طریق آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی، رفتاری - روانشناختی، تأیید صلاحیت های عمومی توسط گزینش، احراز توانایی ها و سلامت کامل جسمی و روحی با انعقاد قرارداد کار (بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می‌کند.
آمار عجیب تعداد حساب‌های بانکی ایرانی‌ها!
دولت و مجلس، دو هدف عمده را در تبصره بند «ج» تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ دنبال می‌کنند که یکی ۱- ایجاد عدالت مالیاتی و ۲- دیگری حمایت از رقابت اقتصادی است. آنطور که مهدی موحدی‌بکنظر، سخنگوی سازمان امور مالیاتی می‌گوید: «برخی افراد به‌منظور فرار مالیاتی، تراکنش‌های تجاری خود را با کارت بانکی همسر، افراد خانواده، منشی یا کارت‌های اجاره‌ای انجام می‌دهند که دولت و مجلس را بر آن داشت از طریق بند «ج» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ حساب‌های تجاری مشکوک را مورد بررسی قرار دهند.
بانک رفاه کارگران استخدام می‌کند
بانک رفاه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط استخدام می‌کند.
ثبت نام دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام تضمین استخدام ادمینی (ابتکارینو)
بهترین فرصت ثبت نام دوره آموزش ادمین اینستاگرام ابتکاری نو + تضمین استخدام + 3 ماه پشتیبانی رایگان | ادمین پیج شو!
 استخدام بانک بزرگ روسیه در ایران/ انتشار آگهی دعوت به همکاری
افتتاح شعبه‌ای از دومین بانک بزرگ روسیه در ایران گویا عملیاتی شده است زیرا این بانک برای تکمیل کادر خود در ایران اقدام به انتشار آگهی استخدام کرده است.
ممنوع المعامله بودن افراد را در این سامانه بررسی کنید
رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه افزود: «این خدمت بعد از استعلام یازده وضعیت امکان معامله را به افراد می‌دهد در واقع مشخص می‌کند که آیا طرفین اهلیت معامله دارند یا نه و موضوعاتی، چون ممنوع‌المعامله بودن، محجور، غایب مفقودالاثر، متوفی فرضی، متوقف، ورشکسته، معسر، متهم، محکوم و متواری، محکومیت مالی محاکم، محکومیت مالی اجراییات ثبت را مشخص می‌کند و نتیجه را به‌طرف مقابل معامله اطلاع می‌دهد.»
 موسسه اعتباری ملل استخدام می کند + شرایط و مدارک لازم
درخواست هاي ثبت شده در بانك اطلاعاتي موسسه نگهداري خواهد شد و موسسه در زمان نياز به جذب نيرو، طبق ضوابط و مقررات داخلي خود از متقاضيان جهت شركت در آزمون و مصاحبه دعوت بعمل خواهد آمد. لذا ثبت نام در اين بخش به هيچ عنوان حقي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد. تكميل بخش هاي ستاره دار الزامي مي باشد.
اعلام نتایج آزمون کتبی استخدامی بانک شهر
شرکت کنندگان در آزمون کتبی استخدامی بانک شهر که در تاریخ 1/ 10/ 1402 برگزار شد، می توانند از طریق سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد به نشانی: https://azmoon.iau.ir از نتیجه عملکرد خود مطلع شوند.
استخدام در بانک سرمایه+ثبت نام
بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (حسابرس) مورد نیاز خود برای اداره حسابرسی داخلی از واجدین شرایط ( آقا/خانم ) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید.
زشت‌ترین خودروی جهان رونمایی شد
آمبر فقط یک نمونه اولیه نیست. این خودرو قرار است در سال ۲۰۲۵ و در کارخانه Avtotor در کالینینگراد به تولید برسد. جالب اینجاست که این کارخانه سابقه تولید خودرو برای برندهای معتبر بین المللی مانند بی ام و، فورد، کیا و هیوندای را دارد. با خروج این شرکت‌ها از بازار روسیه به دنبال تهاجم به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، این کارخانه به دنبال فرصت‌های جدید است.
استخدام در بانک پاسارگاد سال ۱۴۰۲
هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد. دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد. چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
آگهی استخدام بانک آینده سال ۱۴۰۲
بانک آینده به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور با ویژگی های متمایز در عرصه بانکداری پیشرفته و با اعتقاد به سرمایه انسانی به عنوان برجسته ترین شایستگی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی؛ از افراد مجرب، متخصص، متعهد و با انگیزه، از بین دانش آموختگان کلیه رشته های حقوق و برای مشاغل کارشناس حقوقی دعوت به همکاری می نماید.
 خرید طلای ۱۸ عیار در شرایط کنونی ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟
یک عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره به صرفه بودن یا نبودن خرید طلای ۱۸ عیار توضیحاتی داد.
وقت خرید طلا است/ بازار در رکود، طلافروشی ها بدون رونق
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین ورود طلاهای بدون استفاده مردم به بخش تولید را در خروج از بحران فعلی موثر عنوان کرد و گفت: اگر سرمایه‌هایی که مردم به صورت دپو شده در خانه‌ها یا صندوق‌های امانات نگهداری می‌کنند و مصرفی ندارد، وارد چرخه تولید شوند؛ می‌تواند به صنعت طلا کمک کند.
استخدام در بانک اقتصادنوین
بانک پارسیان استخدام می کند / بانک اقتصادنوین در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحد سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها (شهر تهران) از دانش‌آموختگان رشته‌های مدیریت و حسابداری (حداقل مدرک کارشناسی با اولویت تحصیل در دانشگاه‌های سراسری و آزاد اسلامی) با شرایط عمومی و اختصاصی ذیل از طریق گزینش و مصاحبه (عمومی و تخصصی)، دعوت به همکاری می‌کند.
قیمت خودرو‌های مونتاژی در بازار کاهش یافت
سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران در خصوص قیمت بازار خودرو گفت: در حال حاضر قیمت خودروهای مونتاژی کاهش پیدا کرده است.
بانک شهر استخدام می کند
بانک شهر، از میان متقاضیان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و سایر مراحل تامین می کند.
بانک شهر استخدام می‌کند
بانک شهر در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب به عنوان بانکدار و واحد های تخصصی در استان های تهران والبرز براساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس ازکسب موفقیت در آزمون کتبی، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، به کارگیری کند.
فوری /همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد
فوری/متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد
بانک سرمایه استخدام می کند+ نحوه ثبت نام
ل بانک سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی (تکنسین دایره تعمیر و نگهداری) مورد نیاز خود برای استان تهران از واجدین شرایط ( آقا ) مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید