دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

استخدام بانک بزرگ روسیه در ایران/ انتشار آگهی دعوت به همکاری

21 دی 1402
 استخدام بانک بزرگ روسیه در ایران/ انتشار آگهی دعوت به همکاری
افتتاح شعبه‌ای از دومین بانک بزرگ روسیه در ایران گویا عملیاتی شده است زیرا این بانک برای تکمیل کادر خود در ایران اقدام به انتشار آگهی استخدام کرده است.

به گزارش  بانک اول  تعاملات ایران و روسیه در سال‌های اخیر گستردگی بسیار بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و دیگر تنها متمرکز بر حوزه سیاست نمی‌شود، یکی از شاهد مثال‌های این موضوع تعاملات بانکی است که اخیرا وارد فاز جدیدی شده است.

در سفری که محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی به تازگی به روسیه داشت، بر افزایش همکاری‌های پولی و بانکی با این کشور و همچنین تقویت مناسبات در چارچوب توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا تاکید شد. یکی از موضوعاتی که درباره این تعاملات به گوش می‌رسید، افزایش سطح روابط در حوزه بانکداری بود که گویا در قالب افتتاح یک شعبه از دومین بانک بزرگ روسیه در ایران شکل عملیاتی به خود گرفته است.

چرا که اخیرا آگهی دعوت به همکاری توسط این بانک که وی تی بی (VTB) نام دارد، در روزنامه‌ دنیای اقتصاد منتشر شده است. در این آگهی آمده است که دفتر نمایندگی بانک وی تی بی برای تکمیل کادر خود از متقاضیان در حوزه های مدیر مالی، کارشناس امور بانکی در حوزه بین الملل، مدیرعامل، کارشناس و... دعوت به همکاری کرده است.

00 (4)

 

 معاون ارزی بانک ملی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد دلار ارز خانگی داریم، گفت: برای مرجع سازی ارز باید از ابزارهای علمی استفاده کرد.

موضوعی که البته در روزهای نخست سال 1402 زمزمه‌های آن مطرح شده و علیرضا پیمان پاک، رییس سازمان توسعه تجارت کشور هم از افتتاح شعبه‌ای از دومین بانک بزرگ روسیه در ایران خبر داده بود. خبری که البته در اردیبهشت امسال توسط او در توییتی اعلام شد و پیمان‌پاک در این باره نوشت: «بانک VTB دومین بانک بزرگ روسی، دفتر نمایندگی خود را در ایران دایر کرد.»

به گفته او حضور این بانک می‌تواند به تسهیل نقل و انتقالات ارزی بین ایران، روسیه و کشور‌هایی که این بانک در آن‌ها شعبه دارد، کمک بسیاری کند.

بانک روسی وی تی بی در کشور‌هایی مثل چین، ارمنستان، بلاروس، آذربایجان، آفریقای جنوبی، ونزوئلا، آنگولا، گرجستان، قزاقستان، سوئد و بسیاری از کشور‌های دیگر جهان دارای شعبه است و بر اساس گزارش مجله فایننشیال تایمز در سال ۲۰۱۱، این بانک در میان ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا، رتبه ۲۳۶ را دارد.

نکته جالب اینجاست که دارایی خالص بانک وی‌تی‌بی تا پایان سال ۲۰۲۱، ۲۸۳ میلیارد دلار است و این در حالیست که بر اساس آخرین گزارش بانک مرکزی از دارایی‌ها و بدهی‌های سیستم بانکی، دارایی کل نظام بانکی ایران قریب به ۱۴ هزار و ۲۳۰ همت است که با نرخ امروز دلار، معادل ۲۸۶.۴ میلیارد دلار می‌شود. در واقع دارایی بانک روسی وی‌تی‌بی نزدیک به دارایی تمام سیستم بانکی کشورمان است.

حال باید دید که فعالیت این بانک در کشور دارای چه چارچوب و ویژگی هایی است و اطلاع رسانی عمومی چه زمانی درباره آن صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط
در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز شده است، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
احسان سلطانزاده
ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

این خبر بانک روسیه هم که ترشبده برج 10است

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها