پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک توسعه صادرات استخدام می کند

22 فروردین 1403
بانک توسعه صادرات استخدام می کند

بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.

به گزارش بانک اول بانک توسعه صادرات ایران تعداد ۵۰ نفر را با مدرک تحصیلی لیسانس به صورت پیمانی استخدام ‌می نماید.

برای مشاهده و دریافت دفترچه راهنما و شرایط استخدام کلیک فرمائید.

اخبار مرتبط
صبح امروز، اصغر جهانگیر، سخنگوی جدید قوه قضاییه در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از ۱۰ سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت‌سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد، درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضائیه مطرح شد و با تأیید و موافقت رهبر معظم انقلاب حکم اعدام وی نقض و حکم وی به ۲۰ سال حبس تبدیل شد.
واجدین شرایط می‌توانند رزومه و مستندات خود شامل مشخصات هویتی، سوابق تحصیلی و کاری، دوره‌های آموزشی، پروژه‌های انجام شده، توانمندی‌های تخصصی و فنی خود را به پست الکترونیک ims@bank-day.ir ارسال کنند.
با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، و بر اساس ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، مؤدیانی که در مهلت تعیین شده با ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آن‌ها در سامانه مؤدیان صادر نشده، اظهار نامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته خود را تکمیل کنند، ۱۰۰ درصد جرایم تاخیر در پرداخت مالیات برای آن‌ها بخشیده می‌شود.
در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز شده است، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها