چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه

14 فروردین 1403
 وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و با بازپرداخت 36 ماهه

بانک گردشگری طرح تسهیلاتی جدیدی را تدارک دیده که در آن متقاضیان حقیقی با ایجاد میانگین حساب چهار تا 12 ماهه امکان دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان را خواهند داشت.

به گزارش بانک اول افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» هستند، بهتر است بدانند که این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها برای پوشش هزینه‌های بانک به آن کارمزد دو یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت وام طی 36 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. این تسهیلات تنها در صورت ارائه ضامن رسمی به متقاضی واجد شرایط آن تعلق خواهد گرفت. ضمنا افرادی که مایل به دریافت چنین تسهیلاتی هستند نباید بدهی معوق داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط این تسهیلات 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 12 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز تقریبا 312 میلیون و 100 هزار تومان است.

اهداف و چشم انداز بانک گردشگری برای آینده چیست؟

بانک گردشگری اولین بانک تخصصی ایران در زمینه گردشگری است که از هفتم دی ماه سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه بالغ بر 100 شعبه فعال در سراسر کشور دارد. این بانک در نظر دارد تا در آینده جزو پنج مجموعه برتر بانکی در بین تمام بانک‌های خصوصی کشور از منظر سهم بازار سپرده‌ها، پنج برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان، نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالان صنعت گردشگری و قرارگیری در بین پنج بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد.

اخبار مرتبط
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.
افرادی که مایل به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با بهره ۲۳ درصدی از بانک ایران زمین هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین باید اعتبار شغلی آنها به تایید بانک رسیده باشد. ارائه سفته نیز برای دریافت این تسهیلات مورد نیاز است. زمان پرداخت اقساط این وام با توجه به سقف وام و مدت میانگین حساب متغیر بوده و بین ۱۲ یا ۱۸ یا ۲۴ ماه تغییر پیدا خواهد کرد. طی مدت زمان پرداخت اقساط، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود علی الحساب تعلق می‌گیرد.
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عثمان سهرابی
ارسال شده در : پنجشنبه 16 فروردین 1403

سلام خسته نباشید من ثبت نام وام بچه انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم لطفا من راهنمایی میکنی سپاس از راهنمایی شما

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها