شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران

24 خرداد 1401
پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، توان بخشی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی یکی از سیاست های مهم این بانک است و از این رو در ۹ ماه ابتدای امسال تعداد ۱۴ هزار و ۷۱۳ فقره تسهیلات خوداشتغالی به ارزش ۵ هزار و ۳۷۶ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال و یک هزار و ۳۹ فقره تسهیلات مشاغل خانگی به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به افراد تحت تکفل کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کرده است.

در مدت مذکور، ۴ هزار و ۹۱۱ فقره تسهیلات خود اشتغالی و ۳۸۲ فقره تسهیلات مشاغل خانگی نیز به افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تخصیص یافته که ارزش ریالی این تسهیلات به ترتیب بالغ بر یک هزار و ۴۵۸ میلیارد و ۷۳۷ میلیون ریال و ۷۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بوده است.

از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، ۱۵۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است. همچنین پرداخت دو هزار و ۱۴۷ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۲۴۵ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

بانک ملی ایران در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال، ۴۱ هزار و ۲۳۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر ۲۴ هزار و ۹۲۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرده است.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها