ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

عرضه یاراکارت از بانک کشاورزی کلید خورد

24 خرداد 1401
عرضه یاراکارت از بانک کشاورزی کلید خورد

محمد رضا غفوری در مورد اجرای طرح جدید یاراکارت به فارس اظهار داشت: به دنبال طرحی بودیم تا کشاورزان برای دریافت وام‌های خرد مراحل پیچیده اداری را طی نکنند و با تضامین ساده بتوانند وام‌های فوری و مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: از همین رو طرح یاراکارت در دستور کار قرار گرفت که تا پایان خردادماه تمام کشاورزانی که یارانه خود را از بانک کشاورزی دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق همین کارت به راحتی یارانه خود را ضمانتی برای اقساط پرداختی وام نمایند.
مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومیبانک کشاورزی به این مورد اشاره کرد که حتی کشاورزان میتوانند با دریافت تسهیلات از طریق همین کارت ماهانه به صورت خودکار یارانه خود را به عنوان اقساط به بانک کشاورزی بپردازند.
این در حالی است که مدتی پیش بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای از عرضه یاراکارت توسط شبکه بانکی به دریافت کنندگان یارانه خبرداده بود، تا مشتریان بتوانند یارانه خود را ضمانتی برای پرداخت اقساط احتمالی خود به بانک‌ها نمایند که ظاهراً بانک کشاورزی در اجرای این طرح پیش‌قدم شده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات