پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک اول

وام بانک صادرات تا سقف 300/000/000 تومان ( 3 میلیارد ریال ) 4 درصد در سراسر کشور
بانک صادرات ایران هم اکنون با 2 طرح سنا و سپاس سپهر نسبت به پرداخت تسهیلات تا سقف 10/000/000/000 ریال ( یک میلیارد تومان ) وام و تسهیلات پرداخت می کند. طرح تسهیلاتی سنا بانک صادرات چیست؟ به گزارش بانک اول طرح وام سنا بانک صادرات ایران، سپرده‌ای کوتاه‌مدت 5 درصدی برای اشخاص حقیقی و حقوقی است که می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد از این بانک تسهیلات بگیرند.
فوری ؛ بیشترین سود بانکی در کشور/گواهی سپرده خاص با نرخ سود ۳۰ درصد به مدت یک هفته
بیشترین و بالاترین نرخ سود بانکی در کشور، پرداخت ۳۰ درشد سود سالیانه به صورت ماهانه ، به مدت یک هفته از تاریخ ۱۱ بهمن در شعب بانکی کشور‌ بر اساس دستورالعمل انتشار گواهی سپرده خاص که به شبکه بانکی ابلاغ شده است بانک‌ها می توانند برای تامین سرمایه در گردش طرح‌های با بازدهی بالا اقدام به انتشار این اوراق نموده و در پایان دوره مشارکت، سود قطعی نیز علاوه بر سود علی‌الحساب ۳۰ درصدی به خریداران این گواهی سپرده در شعب بانک‌ها پرداخت می‌شود.
خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت + وام فوری 300/000/000 تومانی بانک رسالت با کارمزد 2 درصد
وام بانک رسالت ۲ درصد سود دارد و با کارمزد دو درصد هم به شما تعلق می‌گیرد. سقف وام 300 میلیون تومان است و برای دریافت آن به سپرده احتیاج دارید. برای دریافت وام قرض‌الحسنه‌ی بانک رسالت، سپرده‌ی شما حداقل ۳ و حداقل ۶ ماه باید در حساب بماند. نسبت مبلغ وام به میزان سپرده ۱۰۰ درصد است. یعنی اگر خواب سپرده ۶ ماه باشد، نسبت مبلغ وام ۱۰۰ درصد است و باید مبلغ آن را در ۱۲ ماه پرداخت کنید. امکان خرید و فروش وام رسالت به صورت غیر حضوری وجود دارد. قیمت و نحوه خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت را در ادامه ..
ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران با کارمزد 2 درصد برای عموم مردم
معرفی 12 طرح وام قرض الحسنه بانک مهر ایران/ شرایط دریافت انواع وام قرض الحسنه بانک مهر ایران تا سقف 3 میلیارد ریال با کارمزد 0 تا 4 درصدی و اقساط تا 60 ماهه
6 نکته مهم در مورد چک برگشتی که همه باید بدانند
چک برگشتی علاوه بر مشکلات خاص خود باعث کاهش رتبه اعتباری افراد می شود و این امر اثر نامطلوب در دریافت و استفاده از وام و تسهیلات بانکی و یا ضمانت افراد در بانک ها می شود . در این جا به چند نکته مهم در مورد چک برگشتی و روش های رفع سو اثر چک برگشتی اشاره شده که دانستن آن برای همه مهم است.
برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی چه شرایطی بایدداشته باشیم؟
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
برگزاری پنجمین مزایده املاک و مستغلات سازمان اموال تملیکی
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
پیش‌بینی قیمت دلار/ حرکت دلار به سمت کانال قیمتی بالاتر
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.
چرا مردان زودتر از زنان فوت می کنند
بانک اول - دانشمندان به یک دلیل احتمالی پی برده اند که چرا مردان در سنین پایین تر از زنان فوت می کنند.
رونمایی از اسکناس‌های هزارتومانی و دوهزارتومانی جدید +جزئیات
بانک اول - اسکناس‌های ۱۰هزار ریالی و ۲۰هزار ریالی با ظاهری نو که در قسمت بالای آن صفرها کمرنگ نمایش داده شده و در قسمت پایین نیز صفرها کاملا حذف شده، در بازار عرضه شد.
خبر مهم مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ حقوق مستمری‌بگیران چگونه افزایش می‌یابد؟
بانک اول - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هر ضریب افزایشی که درباره حقوق بازنشستگان اعمال می‌شود، به آن همسان‌سازی صورت گرفته نیز اصابت می‌کند.
ارتباط قد افراد با انواع بیماری‌ها
بانک اول - محققان در بررسی‌های طولانی‌مدت خود دریافتند، قد افراد یکی از عوامل بالقوه ابتلای آنها به برخی بیماری‌های خاص است.
 دسترسی به سامانه‌های بانکی ایران از خارج کشور قطع شد+ علت
بانک اول - دسترسی ایرانیان به سامانه‌های بانکی در خارج از کشور، با هدف پیشگیری از حملات سایبری و به‌طور موقت قطع شده است.
کیف رمزارز مِتا منحل می‌شود
بانک اول - شرکت مِتا کیف دیجیتالی رمزارز Novi را می‌بندد.
تضامین و سقف زمان انتظار وام ازدواج مطابق با قوانین تسهیل شود
بانک اول - بانک مرکزی پیرو دستور رئیس جمهور و با تأکید بر تسریع و تسهیل در پرداخت وام ازدواج از «حیث وثایق و تضامین» و تعیین «سقف زمان انتظار»، بار دیگر خواستار رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی شد.
احتمال تغییر شرایط استخدامی در دولتفاوت طرح جدید چیست
بانک اول - تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس شورای اسلامی و تبدیل شدن آن به قانون چه تاثیری بر اشتغال و استخدام کارکنان شاغل در دستگاه‌ دولتی دارد؟ کلیات این طرح در روزهای گذشته به تصویب نمایندگان مجلس رسید و در رابطه با آن تاکنون دست‌کم یک جلسه مشترک میان مجلس و دولت برگزار شده‌است.
قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
بانک اول - امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته پایین آمد و با ریزش ۱۰ تومانی، ۲۷,۵۷۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و هفتاد ) تومان نرخ گذاری شد. قیمت طلا هم روند نزولی داشت.
هوشمندسازی ریال تا پایان تابستان/ رمز ریال بانک مرکزی جایگزین اسکناس می شود
بانک اول - طبق اعلام بانک مرکزی، رمز ریال بناست تا شهریورماه اجرایی شود؛ با انتشار رمز ریال، افراد اسکناس ریال خود را تحویل بانک مرکزی می‌دهند و رمز ریال تحویل می‌گیرند که این رمز ریال قابل استفاده برای سرمایه‌گذاری نیست و صرفاً جایگزین اسکناس خواهد شد.
 سهام عدالت به کدام جاماندگان تعلق می‌گیرد؟
بانک اول - چندی از که بحث اختصاص سهام عدالت به جاماندگان مطرح شده است با این حال فرایند شناسایی جاماندگان سهام عدالت در حال انجام است و افراد نیاز نیست برای ثبت نام به جایی مراجعه کند با این حال تاکنون ۳.۵ میلیون نفر جامانده سهام عدالت شناسایی شده است.
خبرمهم درباره ی یارانه نقدی ماه بعد.آیا مبلغ یارانه تغییرخواهدکرد
بانک اول - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا بعد از شهریور ماه تکلیف این موضوع روشن می شود.
وال‌ها چگونه بیت کوین را در کف قیمت می‌خرند؟
نهنگ بیت کوین شخصی است که مقادیر زیادی از ارز دیجیتال بیت کوین را در اختیار دارد و این قدرت را دارد که قیمت با یک معامله خود تغییر دهد. بر اساس یک گزارش، چهار کیف پول بیت کوین حدود ۳.۴۹٪ از کل بیت کوین در گردش را در می‌۲۰۲۲ در اختیار داشتند و ۱۰۰ کیف پول برتر دیگر حدود ٪۱۵.۳۶ درصد از کل بیت کوین را در اختیار دارند
اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی/کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران جمع‌آوری نشده است
بانک اول - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی شایعات مطرح‌شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران، طی اطلاعیه‌ای این ادعا را تکذیب کرد.
ارائه خدمات مشروط شد
بانک اول - طبق اعلام سازمان صمت تهران، از این به بعد ارائه کلیه خدمات این سازمان منوط به اخذ شناسه کالا و کد رهگیری، درج قیمت تولیدکننده در سامانه جامع تجارت، اعلام آمار تولید در سامانه‌ جامع تجارت و اعلام موجودی انبار صدور صورتحساب الکترونیکی خواهد بود.
شیوع یک بیماری جدید در کشور
بانک اول - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، از افزایش ۲.۷ برابری موارد اسهال ویروسی نسبت به سال گذشته خبر داد.
آینده ارزهای دیجیتال در ایران
بانک اول - رضا قربانی، رئیس کمیسیون فین‌تک سازمان نصر و محمد ابراهیم سماوی، کارشناس بازار سرمایه در یک لایو اینستاگرامی به بررسی بازار رمزارز‌ها، چالش‌ها و آینده آن پرداختند.
دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
بانک اول_ دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
اسامی خودروهایی که مشمول مالیات می شوند+جدول
بانک اول - برای دومین سال متوالی مالیات از خودروهای لوکس در بودجه به عنوان یک بند مالیاتی آمد. مصوبه‌ای که دولت دوازدهم آن را اجرا نکرد و دولت سیزدهم تصمیم گرفت آن را اجرا کند.
مجرد‌های تهرانی چقدر می‌توانند وام بگیرند؟
بانک اول - سرنوشت هزینه وام مسکن در سال جدید دستخوش دو تغییر مهم بود. نخست آنکه تخفیفی که برای آن اعمال شده بود متوقف شده و دوم آنکه قیمت هر برگ از این اوراق پس از مدت‌ها به زیر ۱۰۰ هزار تومان رسید.
آیا با ازدواج مجدد زن، امکان دریافت مستمری همسر فوت شده وجود دارد؟
بانک اول - در گذشته زنان در صورت فوت همسر حقوق وی را دریافت می‌کردند، اما این پرداخت‌ها پس از ازدواج مجدد آنها قطع می‌شد. اما از تاریخ هفتم اردیبهشت ماه ١٣٩٢ و با تصویب قانونی جدید شرایط تغییر کرد.
سالم‌ترین مواد غذایی شیرین برای سلامت بدن
بانک اول - برخی مواد غذایی گرچه دارای طعم شیرین هستند، اما خواص زیادی برای حفظ سلامتی بدن دارند.
سود سهام بورس را از کجا دریافت کنیم؟
بانک اول - شرکت‌های بورسی، بر اساس بودجه امسال موظف هستند که سود سهام را به واسطه سجام پرداخت کنند. در غیر این صورت ناشر باید سود را با ۲۰ درصد جریمه پرداخت کند.
صاحبان کارتخوان بخوانند
بانک اول - اگر صاحب شغلی هستید یا کارتخوان بانکی دارید حتما در جریان قانون اتصال پایانه‌های فروش خود به پرونده مالیاتی تان هستید. قانونی که همین چند روز پیش به مدت دو هفته تمدید شد و تا ۲۱ اسفند به دارندگان کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی مهلت داد تا دستگاه‌های خود را در سامانه امور مالیاتی و اتصال آن‌ها به پرونده مالیاتی ثبت کنند، در غیر این صورت دستگاه پوز آن‌ها غیرفعال خواهد شد.
ساز و کار قانون جهش تولید مسکن برای سال آینده مشخص شد
بانک اول - با تصویب قانون جهش تولید مسکن، کلیه بانک‌ها موظف هستند برای احداث و نوسازی نسبت به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و ودیعه مسکن به افراد واجد شرایط اقدام کنند.
دو پیش بینی از رقم حقوق ها در ۱۴۰۱
بانک اول - در اقتصاد متورم ایران، برای حفظ قدرت خرید دستمزد کارگران و جلوگیری از کاهش سطح معیشتی آنها نسبت به ابتدای سال۱۴۰۰، حداقل مزد و مزایای یک خانوار کارگری باید تا حدود ۶۰درصد افزایش پیدا کند؛ تا هم هزینه تحمیل شده به معیشت کارگران جبران شود و هم زمینه مساعد برای مقابله دولت با توسعه فقر فراهم آید.
 خودرو بخریم یا صبر کنیم؟ بازار خودرو در آخرین ماه سال چگونه است؟
بانک اول - رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، ضمن تاکید بر حفظ آرامش بازار این روزهای خودرو، وضعیت بازار تا روزهای پایانی سال را همچنان آرام پیش‌بینی و اعلام کرد که با توجه به ادامه‌ روند کاهش نرخ ارز، بازار خودرو نیز همچنان در مسیر نزولی قرار دارد و بدین ترتیب مشتریان منتظر نتیجه مذاکرات و امیدوار به کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند؛ بنابراین تا زمان تثبیت قیمت‌ها که مستلزم چند هفته ثبات نرخ ارز در یک کانال قیمتی است، خرید خود را به تعویق انداخته‌اند.
آخرین مهلت ثبت کارتخوان ها در سامانه مالیاتی + لینک سامانه
بانک اول - دارندگان کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیک تا پایان امروز فرصت دارند تا نسبت به اتصال دستگاه‌های کارتخوان درگاه‌های پرداخت الکترونیک خود به پرونده مالیاتی‌شان در درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی اقدام کنند.
صدور گواهینامه موتور سیکلت برای بانوان ایرانی
بانک اول - عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در توئیتی به موضوع قانونی بودن صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پرداخت.
جزییات شیوه جدید افتتاح حساب اعلام شد
بانک اول - رییس کل بانک مرکزی جزییات دستورالعمل ارائه خدمات پایه بانکی به صورت غیرحضوری، مصوب شورای عالی مبارزه با پولشویی را تشریح کرد.
سود سپرده های بانکی مشمول مالیات می شود
بانک اول - رییس سازمان امور مالیاتی کشور از حذف معافیت مالیات بر سود سپرده‌های بانکی اشخاص حقوقی خبر داد.
یورش بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری
بانک اول - قیمت هر بیت کوین در حالی که در میانه روز گذشته در میانه مرز 42 هزار دلاری نوسان می کرد، تا ظهر امروز در حدود هزار دلار بیشتر معامله می شد.
کارمندان بخش خصوصی می توانند وام بدون ضامن دریافت کنند؟
بانک اول - وزارت اقتصاد اعلام کرد: پرداخت وام بدون ضامن به کارمندان بخش خصوصی نیز در شرایطی ممکن است که حقوق‌ آن‌ها از بانک‌های دولتی یا بانک‌های خصوصی‌سازی شده پرداخت شود.
اعلام قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۱
بانک اول - عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قیمت بنزین در سال آینده افزایش نخواهد داشت.
در ناشتا مصرف این میوه قاتل سریع قند خون بالاست
بانک اول - مزیت خوردن سیب سبز ناشتا، این است که به شما کمک می‌کند تا قند خون خود را ثابت نگه دارید که این برای بیماران دیابتی یا کسانی که در خطر ابتلا به دیابت قرار دارند، بسیار مهم است.
جزئیات مهم درباره قیمت وام فوری | وام مجانی بگیرید
بانک اول - هزینه وام مسکن در هفته پایانی دی ماه به کانال ۱۲۰ هزار تومان رسیده و به بالاترین سطح خود در حداقل دو را ثبت کرد. این در حالی است که قرار بود تسهیلات اخیر بانک مسکن از رشد فزاینده قیمت ها در این بازار جلوگیری کند.
حقوق بازنشستگی زن بعد از فوت به چه کسی می‌رسد؟
بانک اول - کارشناس روابط کار و تامین اجتماعی درباره سرنوشت حقوق بازنشستگان متوفی زن توضیحاتی ارائه کرد.
بازخرید ۷۵ هزار میلیارد تومان اوراق توسط بانک مرکزی
بانک اول - بانک مرکزی با هدف جذب نقدینگی، اقدام به توافق بازخرید ۷۵ هزار میلیارد تومان اوراق در عملیات بازار باز کرد.
یک نکته مهم درباره خرید طلا
بانک اول - با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده جدید از ۱۳ دی ماه اصل طلا معاف از قانون خواهد بود.