شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

یورش بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری

24 خرداد 1401
یورش بیت کوین به کانال 45 هزار دلاری

به گزارش بانک اول در حالی بیت کوین تا ظهر امروز در کانال 43 هزار دلاری معامله می شد که برای ساعاتی از روز یورش نافرجامی به مرز 45 هزار دلاری داشت. بالاترین قیمت بیت کوین تا ساعت 16 به وقت ایران 45 هزار و 400 دلار بود که بالاترین قیمت بیت کوین در 30 روز اخیر به حساب می آید. با اینکه پس از آن قیمت بیت کوین 2 هزار دلار ریزش داشت، اما تحلیل گران بر این باورند که این اتفاق فضای بازار را تغییر داد.

همچنین افزایش قیمت اغلب رمزارزها در چند روز اخیر سبب شد تا، یکی دیگر از مرزهای روانی مهم نیز شکسته شود و ارزش کل بازار رمزارزها از 2 هزار میلیارد دلار عبور کند. این در حالی بود که در میانه ژانویه و همزمان با ریزش شدید قیمت بیت کوین و دیگر رمزها تا مرز هزار و 600 میلیارد دلار کاهش پیدا کرده بود.

افت خفیف قیمت طلا

قیمت هر اونس طلا تا ساعت 16 روز سه شنبه در حدود 1818 دلار بود و افت خفیفی نسبت به روز گذشته داشت. آخر هفته جاری داده های تورم ایالات متحده آمریکا منتشر می شود و پیش بینی حکایت از تورم نقطه به نقطه سالانه 7.3 درصدی برای ماه ژانویه دارد. این حد از تورم از سال 1982 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است. به همین دلیل فعالان بازار پیش بینی می کنند که فدرال رزرو در سال جاری برای مقابله با این تورم اقدامات انقباضی قابل توجهی انجام دهد. روز گذشته نیز کریستین لاگارد، رییس بانک مرکزی اروپا در سخنانی غیرمنتظره اعلام کرده بود که احتمالا تورم ایجاد شده ماندگار خواهد بود.

 

 

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها