ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

استخدام در سازمان تأمین اجتماعی

24 خرداد 1401
استخدام در سازمان تأمین اجتماعی

 به گزارش بانک اول سید حسین حسینی آذرنوشان افزود: داوطلبان استخدام می توانند با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir ضمن مطالعه دقیق شرایط عمومی و اختصاصی، عناوین شغلی و مدارک مورد نیاز، برای ثبت نام اقدام کنند.
وی با بیان اینکه متقاضیان آزمون استخدام منطقه ای سازمان تامین اجتماعی از روز چهارشنبه ٢� /١١ /٩٥ تا یکشنبه ٢٤ /١١ /٩٥ فرصت ثبت نام دارند، اظهار داشت: داوطلبان استخدام در بیمارستان عسلویه و درمانگاه دلیجان باید فرم ثبت نام آزمون را از سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی مذکور دریافت و پس از تکمیل آن به همراه سایر مدارک قید شده به شکل حضوری به مدیریت های درمان استان های بوشهر و مرکزی تحویل دهند.
حسینی آذرنوشان گفت: جزوه آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی که یکی از مواد آزمون استخدامی منطقه ای استان های بوشهر و مرکزی است، در سایت سازمان در بخش آزمون استخدامی گنجانده شده است.
گفتنی است، آزمون کتبی استخدام منطقه ای سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٢٩ /١١ /٩٥ به صورت همزمان در مرکز استان های بوشهر و مرکزی برگزار می شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
الهام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس چرا جزییات ثبت نام را نگفتید زن یا مرد چند ساله ??????

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها