ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

وام قرض الحسنه طرح پیوند مهر ایران

24 خرداد 1401
وام قرض الحسنه طرح پیوند مهر ایران

وام قرض الحسنه طرح پیوند بانک مهر ایران

دریافت تسهیلات تا سقف 80 میلیون تومان با سود 4 درصد

طرح یکم پیوند مهر ایران

جامعه هدف این طرح ، افرادی هستند که در سن ازدواج بوده و یا قصد ازدواج در آینده اي نزديک را دارند .در اين طرح افراد مي توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه ويژه پس انداز – طرح يکم پيوند مهر ايران، از تسهيلات قرض الحسنه کمك هزينه ازدواج اين بانك تا سقف ۴۰۰ ميليون ريال با كارمزد ۴ % برخوردار گردند.

شایان ذکر است اولین موعد جهت بهره مندی از تسهیلات کسب حداقل يکسال ميانگين بوده و تسهيلات پرداختي در طرح پيوند مهر ايران هيچگونه منافاتي با تسهيلات ازدواج پرداختي از ساير بانکها را نداشته و متقاضيان مي توانند از اين تسهيلات بصورت همزمان نيز استفاده نمايند.

 

به مثال های زیر جهت بهره مندی از تسهیلات ۴۰ ميليون توماني با بازپرداخت ۳۶ ماهه با کارمزد ۴ % توجه فرماييد:

  • مثال ۱: مشتری می تواند با واریز ۳ مرحله سالانه متوالی به مبلغ ۵۱ ميليون ريال در ابتداي هرسال ،از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه در پايان سال سوم بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۲: مشتری می تواند در صورت استطاعات مالی،با افتتاح سپرده پیوندف يکم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان ۳۲ ميليون تومان به مدت يکسال ،از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه پس از يکسال بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۳: مشتری می تواند به مدت ۲۴ ماه نسبت به واریز مبلغ ماهانه ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان در ابتدای هر ماه اقدام و پس از ۲ سال،از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۴: مشتری می تواند به مدت ۳۶ ماه نسبت به واریز مبلغ ماهانه ۵۵۰.۰۰۰ تومان در ابتدای هر ماه اقدام و پس از ۳ سال، از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه بهره مند شود.

 

طرح دوم پیوند مهر ایران

جامعه هدف این طرح ، افرادی می باشند که هم اکنون در سن ازدواج نبوده یا والديني مي باشند که قصد تأمين آتي مايحتاج ضروري ازدواج فرزندانشان در آينده را دارند .در اين طرح افراد مي توانند با شرکت در اين طرح و افتتاح حساب قرض الحسنه ويژه پس انداز – طرح دوم پيوند مهر ايران، از تسهيلات قرض الحسنه كمك هزينه ازدواج اين بانك تا سقف جمعي ۸۰۰ ميليون ريال با كارمزد ۴ % برخوردار گردند.

شایان ذکر است اولین موعد جهت بهره مندی از تسهیلات کسب حداقل ۵ سال ميانگين بوده و تسهيلات پرداختي در طرح پيوند دوم مهر ايران نيز هيچگونه منافاتي با تسهيلات ازدواج پرداختي از ساير بانکها را نداشته و متقاضيان مي توانند از اين تسهيلات بصورت همزمان استفاده نمايند.

 

به مثال های زیر جهت بهره مندی از تسهیلات ۸۰ ميليون توماني با بازپرداخت ۶۰ ماهه با کارمزد ۴ % توجه فرماييد:

  • مثال ۱: مشتری می تواند در صورت استطاعات مالی ، با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ ميليون تومان به مدت پنج سال ،از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از پنج سال بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۲: مشتری می تواند در صورت استطاعات مالی،با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان ۷.۸۵۰.۰۰۰ تومان به مدت ده سال ،از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۳: مشتری می تواند ،با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و واریز ۱۰ مرحله طي ۱۰ سال، هر مرحله مبلغ به ميزان ۱.۵۷۰.۰۰۰تومان سالانه در ابتداي هر سال، از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود. 
اخبار مرتبط
اعتبار وام ازدواج در سال جاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده گفت: دولت ۱۳۴ هزار میلیارد تومان آن را تامین کرده است. برای سال ۱۴۰۳ نیز وام ازدواج به ۷۰۰ میلیون برای زوج‌ها ارتقا یافته است. در کنار طرح مسکن ملی که به صورت عمومی اجرا می‌شود، طرح ویژه ای برای جوانان هم دنبال می شود که نهایی نشده است. امیدواریم ۱۴۰۳ خبر خوشی در خصوص مسکن جوانان به این واسطه داشته باشیم.
گرفتن وام با مدرک فنی حرفه ای از شرایط خاصی برخوردار می باشد و داوطلبانی که اقدام به یادگیری مهارت خاصی در مراکز فنی حرفه ای نموده اند می توانند با دریافت وام و تسهیلات، شغل و کسب و کار متناسب با مهارت آموزش داده شده را راه اندازی نمایند.
دریافت وام با سفته یکی از فوری‌ترین وام‌هایی است که مشتریان انواع بانک‌ها می‌توانند آن را در مدت‌زمان کوتاهی دریافت کنند. مبلغ تسهیلات وام با سفته معمولا جیزی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است اما برخی بانک‌ها برای افزایش اعتبار و جلب توجه مشتریان آن را تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌دهند
طرح خرید اعتباری در قالب بیشتر از ۴۵ روز و اقساط بلند مدت با مبلغ بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها