ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

وام فوری بدون ضامن

24 خرداد 1401
وام فوری بدون ضامن

به گزارش بانک اول تقریبا تمامی بانک ها و موسسات اعتباری کشور طرح های ویژه تسهیلاتی و وام دهی دارند که در میان این طرح ها می توان اراپه وام هایی فوری و بدون ضامن را یافت . البته در اکثر قریب به اتفاق این وامها تا 120 درصد مبلغ وام به صورت سپرده نقدی به عنوان وثیقه مسدود می گردد. شاید در نگاه اول این نوع تسهیلات زیاد جالب به نظر نرسند . ولی هستن افراد زیادی که قصد دارند در عین حفظ اصل دارایی خود از وام نیز استفاده کنن و یا افراد می توانند از سپرده اقوام در جه یک و قابل اطمینان جهت اخذ پام استفاده نمایند.

در ادامه با طرح های تسهیلاتی و وام فوری و بدون ضامن و بعضا با کارمزد کم و ارزان بانکها آشنا می شویم:

تسهیلات “آنی طلایی” بانک تجارت با نرخ سود ۲ درصدی

بانک اول - بانک تجارت همزمان با ۴۰ سالگی خود از طرح سپرده- تسهیلاتی “آنی طلایی” رونمایی کرد.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در قالب طرح سپرده – تسهیلاتی آنی طلایی همه اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یکساله در این بانک علاوه بر دریافت ۶ درصد سود سپرده معادل ۶۵ درصد مبلغ سپرده خود را تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال برای مشتریانی که قبلا از طرح آنی استفاده نموده اند و ۴۰۰ میلیون ریال برای مشتریان جدید از بانک تسهیلات بگیرند. نرخ سود تسهیلات اعطایی بانک در قالب این طرح ۲% و مدت بازپرداخت تسهیلات ،۱۲، ۲۴، و ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.

طرح سپرده – تسهیلاتی ” آنی طلایی” از ابتدای دیماه تا پایان سال ۹۸ در شعب بانک تجارت سراسر کشور به مشتریان ارائه می شود.

 

بانک ملی

برای گرفتن تسهیلات از بانک ملی در شرایط اضطراری، شما نیاز به سپرده گذاری طولانی مدت ندارید. برای گرفتن این وام، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

 

شاید این مطلب برای شما مفید باشد: شرایط دریافت وام مسکن از تمامی بانک ها 

 

بانک تجارت

بانک تجارت با ارائه‌ طرح پیوند ایرانی، با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، تا 24 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 18درصد برای خرید کالای ایرانی ارائه می‌کند. طرح پیوند ایرانی، طرح تسهیلاتی است که برای خرید کالاهای ایرانی در نظر گرفته شده است. در این طرح تسهیلات خرید کالای ساخت ایران به مبلغ 24 میلیون تومان با سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به متقاضیان اعطا خواهد شد. طبق اعلام بانک تجارت زمان آغاز اجرای طرح پیوند ایرانی از 12مردادماه است و مقرر شده تا حداکثر 30 روز بعد از ثبت درخواست متقاضیان، تسهیلات پرداخت شود. متقاضی می‌تواند در سایت فروشگاه رفاه با ثبت مشخصات شناسنامه‌ای و انتخاب کالاهای مورد نیاز و شعبه عامل، معرفی‌نامه را از سایت دریافت و به همراه پیش‌فاکتور به شعبه بانک مراجعه کند شعبه بانک تجارت موظف است ظرف 30 روز اقدامات اعتبارسنجی را انجامدهد و رقم تسهیلات را به حساب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه واریز کند و برگه معرفی‌نامه پرفراژ شده از سوی بانک را به فروشگاه تحویل دهد و کالای خود را تحویل بگیرد. معرفی‌شدگانی که در مدت 30 روز نتوانند مدارک را تکمیل کنند، به صورت مکانیزه از سوی سامانه پیوند ایرانی حذف خواهند شد. متقاضیان تسهیلات خرید کالای ایرانی طرح پیوند ایرانی برای دریافت تسهیلات باید وثیقه‌ها و تضمین‌ها را که برای طرح پیوند ایرانی در نظر گرفته شده به بانک ارائه کنند. طبق قوانین و مقررات این طرح، متقاضی تسهیلات باید یک نفر ضامن با گواهی کسر از حقوق یا دو نفر ضامن مورد تایید بانک را معرفی کند. فروش کالاهای ایرانی در این طرح از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه انجام می‌شود و در همین زمینه رسول محمدی مدیرعامل این شرکت گفته است: با توجه به ظرفیت‌های گسترده بانک تجارت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و طیف عظیم مشتریان دو طرف، امکان توسعه همکاری‌ها در سطوح بسیار بالاتر فراهم است.

 

دریافت تسهیلات یک روزه بدون ضامن از بانک اقتصاد نوین

طرح‌های سپرده-تسهیلات صبا (1 و 2) بانک اقتصاد نوین 

ویژه عموم مشتریان بانک اقتصادنوین

به گزارش بانک اول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک اقتصاد نوین در این طرح‌ها، می‌توانید بر اساس معدل موجودی سپرده خود در دوره زمانی دلخواه (دو، سه و چهارماهه) و با توجه به نقدینگی مورد نیاز، از انواع طرح‌های تسهیلاتی در اقساط و مبالغ متنوع (تا بیش از دو برابر معدل موجودی خود) استفاده کنید.

طرح صبا 1، ویژه صاحبان سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی و طرح صبا 2، ویژه صاحبان سپرده قرض‌الحسنه جاری است.

چگونه می‌توانید از طرح‌های صبا استفاده کنید؟

  • چنانچه در حال حاضر از مشتریان بانک اقتصادنوین هستید، با توجه به نوع سپرده نزد بانک (کوتاه‌مدت عادی یا قرض الحسنه جاری)، درخواست خود مبنی بر استفاده از تسهیلات طرح‌های صبا را به شعبه مورد نظر اعلام کنید. در این مرحله، همکاران شعبه با توجه به مبلغ تسهیلات درخواستی شما، اطلاعات اولیه درباره مدارک و شرایط لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.
  • توجه: در طرح‌های صبا، مبلغ تسهیلات دریافتی بر پایه معدل موجودی سپرده شما نزد بانک در دوره زمانی مشخص محاسبه می‌شود. آغاز دوره محاسبه معدل موجودی سپرده، از زمان مراجعه حضوری به شعبه مورد نظر و اعلام و ثبت درخواست استفاده از طرح‌های صبا در نظر گرفته شده است.
  • به‌منظور بهره‌مندی حداکثری از مزایای این طرح، لازم است با توجه به مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط مورد نظر، نسبت به نگهداری معدل موجودی سپرده خود به میزانی که توسط شعبه اعلام می‌شود، اقدام کنید.
    توجه: همان‌طور که جداول زیر نشان می‌دهند، در طرح‌های صبا می‌توانید با افزایش دوره زمانی سپرده‌گذاری خود نزد بانک تسهیلات بیشتری دریافت کنید
  • پس از سپری شدن دوره سپرده‌گذاری مورد نظر و ایجاد معدل موجودی لازم برای دریافت تسهیلات، به شعبه مربوطه مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات خود را ارائه دهید. در این مرحله، فرایند اعتبارسنجی آغاز شده و مدارک درخواستی شعبه از مشتری دریافت می‌شود.
  • شرایط لازم جهت دریافت تسهیلات طرح صبا

    مشتریان برای دریافت تسهیلات صبا باید علاوه بر ایجاد معدل موجودی سپرده در دوره زمانی مشخص، از اهلیت اعتباری برخوردار بوده و وثایق مورد نظر بانک را ارائه کنند. ایجاد معدل موجودی سپرده، به تنهایی برای دریافت تسهیلات کافی نیست.

    طرح‌های صبا برای چه افرادی مناسب است؟

  • اشخاصی که میزان نقدینگی مورد نیازشان بیش از میزان پس‌اندازشان ‌باشد
  • متقاضیان دریافت تسهیلات کمک هزینه خرید خودرو، تعمیر مسکن، خرید ابزار کار و لوازم یدکی و ...
  • شرکت‌ها و موسسات جهت اعطای تسهیلات به کارمندان خود

  • پذیرندگان پایانه‌های فروش فروشگاهی متصل به سپرده‌های بانک اقتصادنوین

  • پزشکان و داروسازان جهت تجهیز مطب؛

  • اصناف، کسبه و صاحبان کسب و کارهای کوچک

  • طرح صبا 1. دریافت تسهیلات اقساطی مرابحه (با نرخ 18%) بر اساس معدل موجودی سپردۀ کوتاه مدت (نرخ سود 10%)

    مدت رسوب سپرده مدت تسهيلات (ماه) ضريب پرداخت تسهيلات
    2 ماه 12 %45
    24 %25
    36 %15
    3 ماهه 12 %70
    24 %40
    36 %25
    4 ماهه 12 %95
    24 %50
    36 %35

    طرح صبا 2. دریافت تسهیلات اقساطی مرابحه (با نرخ 18%) براساس معدل موجودی سپردۀ قرض الحسنۀ جاری

    مدت رسوب سپرده مدت تسهيلات (ماه) ضريب پرداخت تسهيلات
    2 ماه 12 %100
    24 %55
    36 %40
    3 ماهه 12 %160
    24 %85
    36 %60
    4 ماهه 12 %215
    24 %115
    36 %80

    توضيحات: منظور از ضریب پرداخت تسهیلات، نسبت مبلغ تسهیلات قابل دریافت به معدل موجودی سپرده است (ضريب پرداخت تسهیلات = (معدل سپرده)/(مبلغ تسهیلات)) اين نسبت در جداول بالا، به صورت ضرایب درصدی نشان داده شده است و تعیین می‌کند شما مي‌توانيد تا چند درصد از معدل موجودی سپردۀ خود را تسهیلات دریافت كنيد.

    به عنوان نمونه، در طرح صبا 2، با ایجاد معدل موجودی چهارماهه و درخواست تسهیلات مرابحۀ 12 ماهه، ضریب پرداخت تسهیلات 215%. به این معنا که شما برای دریافت تسهیلاتی به میزان 200 میلیون ریال بايد معدل موجودی دوماهه‌ای برابر 93.02 میلیون ریال ایجاد كنيد (حاصل تقسیم 200 میلیون ریال بر 215%). 

  • طرح سپرده-تسهیلات کوشان بانک اقتصاد نوین 
    ویژه جامعه کارمندان، کارگران، خانم‌های خانه‌دار، بازنشستگان و ...

در طرح کوشان بانک اقتصاد نوین  علاوه بر تسهیل شرایط و کاهش زمان مورد نیاز برای دریافت تسهیلات ارزان‌قیمت، امکان بهره‌مندی از دریافت سود سپرده و حفظ قدرت خرید  برای مشتریان فراهم می شود.

چگونه می‌توانید از تسهیلات کوشان استفاده کنید؟

  • با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر به نزدیک‌ترین شعبه بانک اقتصادنوین مراجعه فرمایید.
  • با توجه به طرح دلخواه از نظر نرخ سود سپرده و تسهیلات، برای افتتاح یکی از سپرده‌های کوشان اقدام کنید.
  • درخواست تسهیلات خود را با شرایط انتخابی از نظر مبلغ، نرخ سود و تعداد اقساط، ارائه دهید.

در طرح کوشان امکان اعطای تسهیلات به افراد معرفی‌شده از طرف سپرده‌گذار امکان‌پذیر است.

آیا مشتری برای دریافت تسهیلات کوشان نیاز به معرفی ضامن دارد؟

خیر! از آنجا که در این طرح، سپردۀ شما مشتری گرامی، نزد بانک به‌عنوان وثیقۀ تسهیلات مورد استفاده قرار گرفته و مسدود می‌شود، دیگر نیازی به ارائه وثایق مرسوم بانکی نخواهید داشت. بنابراین درخواست‌ شما تنها از منظر برخورداری از اهلیت اعتباری و در مواردی مانند محدودیت سنی، وضعیت چک برگشتی و تسهیلات معوق مورد بررسی قرار می‌گیرد.


طرح کوشان برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که تمایل ندارند پس‌انداز خود را برای خرید کالا و سرمایه‌گذاری هزینه کنند، می‌توانند با افتتاح سپرده کوشان، پس‌انداز خود را به این طرح بسپارند تا علاوه بر دریافت سود ماهانه، با استفاده از تسهیلات کوشان برای خرید دارایی یا انجام سرمایه‌گذاری مناسب اقدام کنند.

افراد دیگری که استفاده از طرح کوشان به آن‌ها پیشنهاد می‌شود، پدر و مادرها و اشخاصی هستند که قصد کمک به فرزندان یا نزدیکان خود که به هر دلیلی شرایط لازم برای دریافت تسهیلات برایشان مهیا نبوده اما توانایی بازپرداخت اقساط ماهانه را دارند. پدرها و مادرها با استفاده از طرح کوشان می‌توانند با افتتاح سپرده، ضمن بهره‌مندی از سود ماهانه سپرده خود، با معرفی عزیزان و نزدیکان‌شان برای دریافت تسهیلات، گره از مشکل آن‌ها بگشایند.

یکی دیگر از گروه‌هایی که می‌توانند از مزایای سپرده کوشان استفاده کنند، شرکت‌هایی هستند که منابع مالی خود مانند تنخواه‌شان را در حساب‌های جاری یا پس‌انداز نزد چند بانک توزیع کرده‌اند. این گروه از مشتریان می‌توانند با افتتاح سپرده کوشان و تجمیع منابع خود در آن، از امتیاز پرداخت تسهیلات این طرح برای ایجاد انگیزه و شرایط رفاهی برای کارکنان منتخب خود بهره‌مند شوند.

 نرخ سود سپرده و مبلغ و نرخ سود تسهیلات در طرح کوشان :

بر اساس جدول صفحه بعد در طرح کوشان، دارنده سپرده می‌تواند از 60 تا 80 درصد سپرده مدت‌دار خود را تسهیلات با نرخ‌ها و شرایط موردنظر دریافت کرده یا افراد دیگری را برای دریافت تسهیلات معرفی کند. در واقع، در این طرح، سپرده‌گذار در ازای سپرده‌گذاری‌اش، ماهانه سود دریافت کرده و در صورت دریافت تسهیلات، هر ماه مبلغی بابت اقساط تسهیلات دریافتی به بانک پرداخت می‌کند.

نرخ سود سپرده دوره زمانی نسبت تسهیلات به سپرده نرخ تسهیلات
%10 12 ماهه %60 %6.6
%65 %7.6
%70 %8.4
%75 %9.2
24 ماهه %60 %5.8
%65 %6.9
%70 %7.7
%75 %8.6
36 ماهه %60 %5.5
%65 %6.6
%70 %7.6
%75 %8.5
%80 %9.2
نرخ سود سپرده دوره زمانی نسبت تسهیلات به سپرده نرخ تسهیلات
%15 12 ماهه %60 %18
24 ماهه %65
36 ماهه %70
نرخ سود سپرده دوره زمانی نسبت تسهیلات به سپرده نرخ کارمزد
تسهیلات
قرض الحسنه
%7 12 ماهه %70 %4
24 ماهه %75
36 ماهه %80

برای توضیح بیشتر: اگر مشتری سپرده 10 درصدی افتتاح کند، می‌تواند به ‌اندازۀ 60 درصد مبلغ سپرده خود تسهیلاتی 36 ماهه با نرخ 5.5 درصد دریافت کند. اگر تصمیم داشته باشد سپرده‌ای با نرخ سود 7 درصد افتتاح کند، می‌تواند تقاضای تسهیلات قرض‌الحسنه از بانک داشته باشد./منبع سایت بانک اقتصاد نوین

طرح نوید بانک پارسیان

به گزارش بانک اول  طرح تسهیلاتی نوید پارسیان وامی است که برای فعالان بخش تجاری تعریف شده است.

 تمامی دارندگان کسب و کارهای خرد حقیقی یا حقوقی که درآمد ناشی از فعالیت تجاری ایشان در بانک پارسیان متمرکز است می توانند از این تسهیلات استفتده کنند.

دریافت تسهیلات با نرخ های 8%، 12% و 18%، مبتنی بر میانگین موجودی هر مشتری و مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهیانه یک تا سی وشش ماه و یا یکجا در سررسید سه ماهه

فقط کافیست دارای شرایط زیر باشید:

• دارنده سپرده جاری با دسته چک یا بدون دسته چک و پذیرندگان کارتخوان پارسیانی که شش ماه از تاریخ افتتاح آن سپری شده‌ باشد.

• همچنین میانگین حداقل مانده در سپرده مذکور، در سه ماه منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، به تفکیک هر ماه بالغ بر 30 میلیون ریال باشد.

• و میانگین ماهیانه واریزی های ناشی از گردش مالی شما، طی سه ماه پیوسته منتهی به تاریخ درخواست تسهیلات، بالغ بر 150 میلیون ریال باشد.

 

سایر مزایای قابل استفاده در این طرح:

• دریافت خدمات بیمه‌ای رایگان و با تخفیف؛

• برخورداری از ضرایب جذاب تسهیلات تا بیش از 4 برابر میانگین حساب؛

• انتخاب دوره بازپرداخت توسط مشتری؛

• امکان انتقال امتیاز به سایر شرکا، در سپرده های مشترک مشمول طرح؛

• امکان انتقال امتیاز به پرسنل معرفی شده از طرف شرکت در مشمولین حقوقی طرح؛

• همچنین در صورت دارا بودن بیش از یک سپرده مشمول طرح، می توانیداز مجموع میانگین سپرده ها(مشمول طرح باشند) برای شرکت در این طرح استفاده کنید.

 

بانک آینده

بانک آینده وام فوری خود را در قالب طرح « وام کاریز “  به مشتریانی که اقدام به افتتاح یکی از سپرده های بلند مدت کرده اند اعطا می کند.

 سقف دریافت وام فوری بانک آینده ۴۰ درصد از مبلغ سپرده گذاری شخص است.

 نرخ سود تسهیلات از 4.5 درصد تا ۱۰ درصد متناسب با مبلغ تسهیلات درخواستی تعیین می شود.

 حداکثر مبلغ تسهیلات : تا سقف ۲۰ درصد مبلغ اصل سپرده با نرخ سود ۵/۴ درصد

 حداکثر مبلغ تسهیلات : تا سقف ۳۰ درصد مبلغ اصل سپرده با نرخ سود ۷ درصد

 حداکثر مبلغ تسهیلات : تا سقف ۴۰ درصد مبلغ اصل سپرده با نرخ سود ۱۰ درصد

 شرایط بازپرداخت : در صورتی که بازپرداخت تدریجی باشد در ۲۴ قسط به صورت ماهیانه و درصورتی که بازپرداخت یک جا سررسید حداکثر ۶ ماهه.


بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

دریافت وام قرض الحسنه آنی؛ بدون ضامن و با کارمزد ۱ درصد از بانک قرض الحسنه مهر ایران

 

بانک اول - دریافت وام آنی با کارمزد یک درصد بدون ضامن /بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تقویت قدرت مالی هموطنان، طرح ۲ در يک را با اعطاي ۲ وام قرض الحسنه با يک سپرده اجرا مي کند. 

  ۰ دیدگاه


تسهیلات ارزان قیمت بانک قرض الحسنه مهر ایران/ دریافت وام آنی با کارمزد یک درصد بدون ضامن

در طرح ۲ در یک می توانید با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران و به پشتوانه حساب خود ۲ بار وام قرض الحسنه دريافت نماييد. در اين طرح، صاحبان سپرده مي توانند با افتتاح حساب و تکميل موجودي در بانك، به صورت آني تا ۱۰۰ درصد مبلغ افتتاحی خود را بدون ضامن وام قرض الحسنه دریافت نمایند. 

ویژگی طرح

  1. با یک بار افتتاح حساب، ۲ بار وام قرض الحسنه دریافت می کنید
  2. وام اول با کارمزد۱% و وام دوم به میزان امتیاز میانگین مشتري با کارمزد ۴ % پرداخت مي شود.

مشخصات وام اول

  • زمان پرداخت وام اول: یک روز پس از تشکیل پرونده می باشد.
  • مبلغ وام اول: به انتخاب مشتری و حداکثر تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده افتتاحی
  • تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری
  • ضامن: برای صاحب سپرده بدون ضامن
  • کارمزد وام : ۱ درصد
  • حداکثر سقف وام اول: ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل سپرده ویژه

مشخصات وام دوم

  • مبلغ وام: بر اساس میانگین حاصله از (باقیمانده سپرده افتتاحی مشتري و بازپرداخت اقساط ماهانه وام اول)
  • تعداد اقساط: تا سقف ۶۰ ماه و به انتخاب مشتری
  • ضامن: با ارائه ضامن معتبر
  • کارمزد: ۴ درصد
  • حداکثر سقف وام دوم: ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای هر نفر از محل منابع بانک

مثال :

در صورتی که شما مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در سپرده ویژه اجتماعي بانک قرض الحسنه مهر ايران واريز کنيد در کوتاه ترين زمان ممكن و حداكثر يك روز، شخصاً مي توانيد بدون نياز به ضامن، مبلغ ۱۰۰ ميليون تومان با اقساط قابل انتخاب (از ۲ ماه تا ۶۰ ماه) بطور مثال ۳۶ ماهه و كارمزد ۱ درصد دريافت كنيد. در اين حالت شما مي توانيد بعد از بازپرداخت اقساط و تسويه وام اول،از تسهيلات مرحله دوم بانك معادل امتياز حاصله از ۵ ميليون تومان باقيمانده بعلاوه بازگشت اقساط وام ۱۰۰ ميليون توماني مطابق ضرايب سياست اعتباري مرتبط با سال مورد نظر و ضوابط و مقررات جاري بانك بهره مند شويد.

وام مبلغ زمان پرداخت تعداد اقساط کارمزد ضامن مخاطبین طرح
وام اول تا ۱۰۰              درصد سپرده مشتری ۲۴ ساعت حداکثر ۶۰ قسط ۱ درصد صاحب سپرده بدون ضامن برای سایرین مطابق ضوابط بانک عموم مشتریان
وام دوم بر اساس میانگین حساب حداقل ۳ ماه بعد از دریافت وام اول حداکثر ۶۰ قسط ۴ درصد بر اساس ضوابط جاری بانک افراد مشارکت کننده در طرح۲در یک

 بانک مهر اقتصاد

طرح شمیم مهر

 تعریف طرح

روشی است که شما سپرده گذار محترم، ضمن دریافت سود علی الحساب 14% سالیانه سپرده سرمایه گذاری خود ، می توانید از تسهیلات عقود اسلامی با نرخ سود مناسب بهره مند شوید .

 هدف از طراحی طرح شمیم مهر

کمک به تامین منابع مالی مورد نیاز تجار ، تولید کننده و ... که به دنبال حفظ سرمایه نقدی خود بوده و تقاضای تسهیلات عقود اسلامی با نرخ های پائین تر از نرخ های متداول بانکی می باشند .

 مزایای طرح شمیم مهر

یکی از مزیت های اصلی طرح شمیم مهر، مشتری علاوه بر دریافت سود علی الحساب 14% سالانه سپرده سرمایه گذاری خود ، می تواند از محل اعتبار سپرده تا سقف 100% تسهیلات بهره مند شود و گواهی سپرده را به عنوان وثیقه ضمانت تسهیلات قرار دهد .

 انواع حالات طرح شمیم مهر

حالت نرخ سود علی الحساب سپرده نسبت تسهیلات به سپرده نرخ سود تسهیلات روش بازپرداخت اقساط مدت بازپرداخت اقساط
اول 14% 71% تا 80% 12% اقساطی 6 تا 60 ماه
دوم 12% 81% تا 90% 12% اقساطی 6 تا 60 ماه
سوم 14% 81% تا 90 % 14% اقساطی 6 تا 60 ماه
چهارم 12% 91% تا 100% 14% اقساطی 6 تا 60 ماه
پنجم 14% 91% تا 100% 16% اقساطی 6 تا 60 ماه
ششم 12% تا 100% 18% سر رسیدی تا 12 ماه

 

در بانک ایران زمین تا 80 درصد سپرده 20 درصدی‌تان وام بگیرید

 

بانک اول - اگر به این فکر افتاده اید که سرمایه نقدی خود را به صورت بلند مدت در اختیار بانک بگذارید سپرده ای که به صورت هم زمان سقف سود و تسهیلات پرداخت میکند پیشنهاد و فرصتی جذاب میتواند برای شما باشد .جزئیات سپرده وام دار بانک ایران زمین که شرایط خوبی را پیش روی مشتریان بانک خود قرارداده را با هم مرور میکنیم.


با حداقل سپرده‌گذاری سقف سود را بگیرید

شما برای سرمایه‌گذاری در بانک ایران‌زمین می‌توانید با حداقل سرمایه سقف سود پرداختی این بانک را دریافت کنید. حداقل سرمایه‌گذاری برای افتتاح حساب بلند مدت یکساله در بانک ایران‌زمین 10 میلیون تومان است و سود این حساب سالیانه 20 درصد تعیین‌شده که در حال حاضر بالاترین سود پرداختی در بانک‌هاست و به‌صورت ماهیانه به شما پرداخت می‌شود.

حداقل سپرده 10 میلیون
سود سپرده 20 درصد
امکان برداشت از سپرده بعد از 3 ماه بدون نرخ شکست
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سود تسهیلات 18 درصد
سقف اقساط 36 ماه
مسدودی تسهیلات 20 تا 25 درصد
ضمانت مسدودی سپرده

 

 

 

 

 

بستن بدون ضرر و زیان حساب قبل از سررسید

یکی از مزیت‌های حساب سپرده یک‌ساله بانک ایران‌زمین، این است که شما می‌توانید قبل از سررسید یک‌ساله و بدون ضرر و زیان مبلغ موردنیاز خود را برداشت یا کل حساب خود را ببندید. طبق ضوابط این طرح شما بعد از گذشت 3 ماه بدون نرخ شکست (ضرر و زیان) می‌توانید اقدام به بستن حساب یا برداشت از حساب کنید. در صورتی که قبل از 3 ماه (به شرط ماندگاری حداقل یک ماه) تصمیم به برداشت یا بستن حساب کنید، فقط یک درصد (نرخ شکست 19 درصد) از سود حساب سپرده شما کسر خواهد شد که نسبت به سایر سپرده‌های یک‌ساله، حداقل نرخ شکست محسوب می‌شود.

تا 80 درصد سپرده‌تان وام بگیرید

شما با سرمایه‌گذاری در بانک ایران‌زمین، علاوه بر اینکه سقف سود 20 درصدی بابت سپرده یک‌ساله خود دریافت می‌کنید، می‌توانید از تسهیلاتی که به پشتوانه سپرده‌تان پرداخت می‌شود نیز استفاده کنید. در این طرح، سپرده‌گذار می‌تواند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کند. به‌طور مثال اگر شما حساب سپرده بلند مدت 50 میلیون تومانی در بانک ایران‌زمین افتتاح کنید، می‌توانید علاوه بر دریافت سود 20 درصدی، تا سقف 40 میلیون تومان تسهیلات بگیرید.

سود و اقساط تسهیلات با پشتوانه سپرده ایران‌زمین

شما بابت تسهیلاتی که در این طرح دریافت می‌کنید، 2 درصد کمتر از نرخ سود سپرده‌ای (20 درصد) که دریافت می‌کنید، یعنی 18 درصد سود می‌پردازید. البته با این توضیح که بین 20 تا 25 درصد تسهیلات پرداختی از سوی بانک بلوکه خواهد شد که به صورت قرض‌الحسنه و بدون سود خواهد بود. سقف اقساط پرداختی تسهیلات نیز در این طرح 36 ماه تعیین‌شده است.

نیازی به ارائه ضامن براین این وام  ندارید

یکی از مزیت‌های تسهیلات با پشتوانه سپرده بانک ایران‌زمین، عدم نیاز به ارائه ضامن به بانک است. درواقع سپرده شما به‌عنوان ضمانت بازپرداخت تسهیلات تا زمان تسویه وام دریافتی، نزد بانک بلوکه خواهد شد.

 

 

تسهیلات 20 میلیون تومانی بانک مهر ایران با سود انتخابی صفر تا 4 درصد

 

بانک اول - وام قرض الحسنه با توجه به حداقل نرخ سود جذابترین و به صرفه ترین تسهیلات برای مشتریان بانکها ست و نسبت به سایر تسهیلاتی که پرداخت میشود مقبولیت بیشتری دارد.در حال حاضر بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلاتی را برای مشتریانش در نظر گرفته که نرخ سود به انتخاب خود مشتری خواهد بود و حتی این امکان وجود دارد که شما بدون سود وام بگیرید.


تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران با پشتوانه میانگین حساب

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرایطی را برای مشتریانش به وجود آورده تا بتوانند به پشتوانه میانگین حساب از تسهیلات برخوردار شوند. شما در این طرح می‌توانید با توجه به میزان معدلی که در بازه زمانی مشخص (حداقل 3 ماه) ایجاد کردید، تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید. در این طرح بسیاری از آیتم‌های تسهیلات ازجمله مدت سرمایه‌گذاری و ایجاد معدل، نرخ سود، مبلغ و تعداد اقساط تسهیلات به انتخاب خود مشتری خواهد بود.

نوع تسهیلات قرض الحسنه
سقف تسهیلات 20 میلیون
سود تسهیلات صفر تا 4 درصد به انتخاب متقاضی
سقف اقساط 60 ماه
ضمانت کسر از حقوق

 

 

 

در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام بدون سود بگیرید!

اینکه شما می‌توانید سود نرخ تسهیلات مورد نیازتان را خودتان انتخاب کنید، قطعاً اهمیت و جذابیت خاص خودش را برای گرفتن وام دارد و از آن جذاب‌تر اینکه شما بتوانید وامی بگیرید، که بدون سود اقساط آن را بازپرداخت کنید! شما برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران این فرصت را دارید تا سود وامی که می‌گیرید را بین نرخ‌های صفر، یک، دو، سه و چهار درصد، برای بازپرداخت اقساط انتخاب کنید.

مبلغ و اقساط انتخابی وام قرض‌الحسنه مهر ایران

همان‌طور که گفتیم بسیاری از آیتم‌های مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران، به انتخاب خود مشتری خواهد بود. برای گرفتن این تسهیلات شما می‌توانید مبلغ و تعداد اقساط بازپرداخت را خودتان انتخاب کنید. به زبان ساده‌تر اینکه شما می‌توانید بر اساس مبلغ یا تعداد اقساط، شرایط ایجاد میانگین حساب برای دریافت تسهیلات را تعیین کنید. حداقل تعداد اقساط بازپرداخت تسهیلات 12 ماه و حداکثر 60 ماه تعیین‌شده است.

میزان معدل حساب برای دریافت وام قرض‌الحسنه مهر ایران

شما برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه مهر ایران با نرخ سود متغیر بین صفر تا 4 درصد که به انتخاب خود شما خواهد بود، نیاز به سرمایه‌گذاری و ایجاد معدل حساب در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارید. در این طرح شما می‌توانید با انتخاب مبلغ موردنیاز وام تا سقف 20 میلیون تومان، نرخ سود، تعداد یا مبلغ اقساط بازپرداخت و مدت‌زمان سرمایه‌گذاری (کمتر یا بیشتر از 6 ماه) می‌توانید میزان معدل حساب موردنیاز برای دریافت تسهیلات را دریافت و برای گرفتن وام مورد نیازتان اقدام کنید.

برای گرفتن وام قرض‌الحسنه مهر ایران چطور اقدام کنیم؟

یکی از مزیت‌های طرح تسهیلاتی قرض‌الحسنه بانک مهر ایران این است که شما برای افتتاح حساب نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ندارید. درواقع شما با مراجعه به وب‌سایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عملیات مربوط به ثبت‌نام ازجمله ثبت مشخصات، انتخاب شعبه، انتخاب حساب و پرداخت را به‌صورت کاملاً غیرحضوری انجام می‌دهید و فرایند دریافت تسهیلات شما از طریق سرمایه‌گذاری و ایجاد میانگین حساب آغاز می‌شود.

ضمانت دریافت تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

شما برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر ایران به‌مانند سایر طرح‌های تسهیلاتی باید ضمانتی را بابت بازپرداخت اقساط به بانک ارائه کنید. طبق قوانین و مقررات این طرح، به ازای دریافت هر 10 میلیون تومان تسهیلات، معرفی یک ضامن رسمی کسر از حقوق به بانک الزامی است.

 

 

تسهیلات با نرخ سود 6 درصد در طرح 67 بانک صادرات

 

بانک اول - طرح 67 بانک صادرات درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (48 ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت 67، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.

 

طرح 67 بانک صادرات چیست؟

طرح 67 بانک صادرات درواقع حساب سپرده کوتاه‌مدتی است که امکان دریافت تسهیلات به پشتوانه موجودی این حساب را برای مشتریان بانک صادرات به وجود آورده است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن (48 ساعت کاری) بعد از افتتاح حساب کوتاه‌مدت 67، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام و درخواست خود را به شعبه بانک صادرات که در آن افتتاح حساب کرده‌اید، ارائه کنید.

حداقل سپرده 5 میلیون
سود سپرده 7 درصد
میزان تسهیلات 80 درصد سپرده
سقف تسهیلات 200 میلیون
سود تسهیلات 6 درصد
حداکثر اقساط 36 ماه

 

 

 

 

 

میزان تسهیلات طرح 67 بانک صادرات

مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت 67 بانک صادرات می‌کنند، می‌توانند تا 80 درصد میزان سپرده حساب خود تسهیلات بگیرند. حداقل تسهیلات دریافتی در این طرح 5 میلیون و سقف تسهیلات طرح 67 بانک صادرات 200 میلیون تومان تعیین‌شده است که با توجه به میزان سرمایه‌گذاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

 

سود سپرده و تسهیلات طرح 67

متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات در این طرح شرکت می‌کنند، با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت 67، بابت سرمایه‌گذاری سود 7 درصدی دریافت خواهند کرد که به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. نرخ سود تسهیلات این طرح نیز یک درصد کمتر از سود حساب سپرده کوتاه‌مدت و 6 درصد محاسبه خواهد شد. حداقل موجودی برای افتتاح حساب در طرح 67 بانک صادرات 5 میلیون تومان خواهد بود.

 

اقساط و ضمانت بازپرداخت تسهیلات

مدت‌زمان بازپرداخت و تعداد اقساط طرح 67 بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود که طبق اعلام بانک صادرات حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماهه خواهد بود. با توجه به بلوکه شدن حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری بعد از دریافت تسهیلات، متقاضی نیازی به ارائه سایر وثایق ضمانتی برای گرفتن وام ندارد. حساب سپرده کوتاه‌مدت مشتری تا زمان تسویه کامل تسهیلات دریافتی، بلوکه می‌شود و مشتری اجازه برداشت از حساب را نخواهد داشت.

 ویژگی‌های طرح 67 بانک صادرات ایران

در طرح 67 بانک صادرات ایران شما می‌توانید 80درصد از سپرده خود را وام بگیرید و حداکثر 36 ماه فرصت بازپرداخت اقساط شماست. به طور مثال اگر 250 میلیون تومان سپرده کنید، می‌توانید 200 میلیون تومان وام بگیرید. به 250 میلیون تومان شما 7درصد سود می‌گیرد و باید 6درصد سود بابت وام 200 میلیون تومانی پرداخت کنید. نگاهی جامع‌تر به این نوع وام را در «تسهیلات با پشتوانه حساب کوتاه مدت بانک صادرات» بخوانید.

میزان تسهیلات 80 درصد میزان سپرده
سقف تسهیلات 200 میلیون تومان
سود سپرده 7 درصد
سود تسهیلات 6 درصد
حداکثر زمان بازپرداخت اقساط 36 ماه

 

طرح 67 و قسطی کردن خرید نقدی

یکی دیگر از موارد استفاده از طرحی مثل طرح 67 بانک صادرات ایران، خرید کالاهایی است که مشتری نقدینگی آن را از قبل فراهم کرده است. داریوش قصد دارد خودرویی 80 میلیون تومانی بخرد. او به لحاظ مالی مشکلی در تامین پول خرید این خودرو ندارد و قصد داشت که پول آن را یکجا پرداخت کند اما به طور اتفاقی از طریق سایت رده با طرح 67 بانک صادرات ایران آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد به جای پرداخت یکجای پول خوش به فروشنده، این پول را بانک به فروشنده پرداخت کند و خودرو را در واقع به صورت پرداخت اقساط به بانک بخرد. او می‌گوید: «24 ماه بعد، زمانی که به صورت اقساطی وامم را تمام کنم 100 میلیون تومانی که سپرده کرده بودم در دسترس است و علاوه بر آن در این 24 ماه بابت این سپرده‌گذاری ماهانه 583 هزار تومان هم سود گرفته‌ام.»

 

 

وام قرض الحسنه طرح پیوند مهر ایران

 

بانک اول - بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام به پرداخت تسهيلات در قالب طرح هاي پيوند مهر ايران در بازه زماني ميان مدت (حداکثر ۳ ساله)و بلندمدت(حداکثر ۱۰ ساله) به متقاضيان نموده است. مشتريان محترم مي توانند با افتتاح حساب در هر يک از طرح هاي پيوند مهر ايران و ايجاد ميانگين سالانه(از طريق واريز مستمر ماهانه در طول دوره و يا بصورت يكجا براي كل دوره در زمان افتتاح)، از امتيازات اين طرح بهره مند شوند.

 

وام قرض الحسنه طرح پیوند بانک مهر ایران

طرح یکم پیوند مهر ایران

جامعه هدف این طرح ، افرادی هستند که در سن ازدواج بوده و یا قصد ازدواج در آینده اي نزديک را دارند .در اين طرح افراد مي توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه ويژه پس انداز – طرح يکم پيوند مهر ايران، از تسهيلات قرض الحسنه کمك هزينه ازدواج اين بانك تا سقف ۴۰۰ ميليون ريال با كارمزد ۴ % برخوردار گردند.

شایان ذکر است اولین موعد جهت بهره مندی از تسهیلات کسب حداقل يکسال ميانگين بوده و تسهيلات پرداختي در طرح پيوند مهر ايران هيچگونه منافاتي با تسهيلات ازدواج پرداختي از ساير بانکها را نداشته و متقاضيان مي توانند از اين تسهيلات بصورت همزمان نيز استفاده نمايند.

 

به مثال های زیر جهت بهره مندی از تسهیلات ۴۰ ميليون توماني با بازپرداخت ۳۶ ماهه با کارمزد ۴ % توجه فرماييد:

  • مثال ۱: مشتری می تواند با واریز ۳ مرحله سالانه متوالی به مبلغ ۵۱ ميليون ريال در ابتداي هرسال ،از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه در پايان سال سوم بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۲: مشتری می تواند در صورت استطاعات مالی،با افتتاح سپرده پیوندف يکم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان ۳۲ ميليون تومان به مدت يکسال ،از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه پس از يکسال بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۳: مشتری می تواند به مدت ۲۴ ماه نسبت به واریز مبلغ ماهانه ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان در ابتدای هر ماه اقدام و پس از ۲ سال،از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۴: مشتری می تواند به مدت ۳۶ ماه نسبت به واریز مبلغ ماهانه ۵۵۰.۰۰۰ تومان در ابتدای هر ماه اقدام و پس از ۳ سال، از ۴۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۳۶ ماهه بهره مند شود.

 

طرح دوم پیوند مهر ایران

جامعه هدف این طرح ، افرادی می باشند که هم اکنون در سن ازدواج نبوده یا والديني مي باشند که قصد تأمين آتي مايحتاج ضروري ازدواج فرزندانشان در آينده را دارند .در اين طرح افراد مي توانند با شرکت در اين طرح و افتتاح حساب قرض الحسنه ويژه پس انداز – طرح دوم پيوند مهر ايران، از تسهيلات قرض الحسنه كمك هزينه ازدواج اين بانك تا سقف جمعي ۸۰۰ ميليون ريال با كارمزد ۴ % برخوردار گردند.

شایان ذکر است اولین موعد جهت بهره مندی از تسهیلات کسب حداقل ۵ سال ميانگين بوده و تسهيلات پرداختي در طرح پيوند دوم مهر ايران نيز هيچگونه منافاتي با تسهيلات ازدواج پرداختي از ساير بانکها را نداشته و متقاضيان مي توانند از اين تسهيلات بصورت همزمان استفاده نمايند.

 

به مثال های زیر جهت بهره مندی از تسهیلات ۸۰ ميليون توماني با بازپرداخت ۶۰ ماهه با کارمزد ۴ % توجه فرماييد:

  • مثال ۱: مشتری می تواند در صورت استطاعات مالی ، با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ ميليون تومان به مدت پنج سال ،از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از پنج سال بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۲: مشتری می تواند در صورت استطاعات مالی،با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و توديع يکجاي مبلغ به ميزان ۷.۸۵۰.۰۰۰ تومان به مدت ده سال ،از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود.
  •  
  • مثال ۳: مشتری می تواند ،با افتتاح سپرده پیوند دوم مهر و واریز ۱۰ مرحله طي ۱۰ سال، هر مرحله مبلغ به ميزان ۱.۵۷۰.۰۰۰تومان سالانه در ابتداي هر سال، از ۸۰ ميليون تومان تسهيلات با بازپرداخت ۶۰ ماهه پس از ۱۰ سال بهره مند شود. 

 

 

طرح سپيد بانک اقتصادنوين با تسهيلات ويژه براي پزشکان

 

بانک اول - بانک اقتصادنوين با هدف ارائه خدمات متمايز به جامعه پزشکي کشور طرح تسهيلاتي سپيد را معرفي کرد.

  ۰ دیدگاه


به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ در طرح سپيد، پزشکان متخصص، عمومي، دندان‌پزشکان و داروسازان مي‌‏توانند براي خريد تجهيزات از بسته‌‏هاي متنوع تسهيلاتي با شرايط بسيار آسان بهره‌‌مند شوند.
در طرح تسهيلاتي سپيد، بسته‌‌هاي متنوعي بر اساس معدل موجودي سپرده‌‌هاي قرض‌‌الحسنه جاري و کوتاه‌‌مدت مشتريان طراحي شده و امکان بهره‌‌مندي از تسهيلات تا 150 درصد معدل موجودي و سقف هشت ميليارد ريال را براي مشتريان فراهم کرده است. همچنين مدت زمان بازپرداخت اين تسهيلات به خواست متقاضي بين 12 تا 60 ماه تعيين شده است.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور مراجعه يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند.

 

 

با ۹.۵میلیون، وام ۱۲۰ میلیونی مسکن بگیرید

 

بانک اول - در حال حاضر قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود ۴۰ هزار تومان است در نتیجه هزینه وام مسکن نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته است و زوج‌های تهرانی تقریبا می‌توانند با ۹.۵ میلیون تومان هزینه، وام ۱۲۰ میلیون تومانی (مسکن و جعاله) دریافت کنند.


به گزارش بانک اول، در این روزها قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن حدود ۴۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. البته قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن شهریور، مهر و آبان پارسال ۴۱ هزار تومان قیمت خورد اما در عین حال قیمت هر ورق از اوراق فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری به کمی بیش از ۴۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن بانک اردیبهشت، خرداد و تیر ۱۳۹۷ حدود ۳۸ تا ۳۹ هزار تومان معامله شد.

در این گزارش برای محاسبه هزینه وام مسکن برای اقشار مختلف جامعه قیمت هر ورق از اوراق تسهیلات مسکن را ۴۰ هزار تومان در نظر می گیریم.

با توجه به این‌که زوج‌های تهرانی برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، هزینه این تعداد اوراق آن‌ها هشت میلیون تومان می‌شود. به این مبلغ با احتساب ۲۰ میلیون تومان وام جعاله که بابت خرید آن باید ۴۰ برگ تسه خریداری شود، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اضافه می‌شود. در نتیجه در مجموع باید برای دریافت وام ۱۲۰ میلیون تومانی مسکن حدود ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شود.

 

همچنین زوج‌های غیر تهرانی که در شهرهایی با جمعیت بیش‌تر از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند، می‌توانند تا سقف ۸۰ میلیون تومان وام بگیرند که برای گرفتن این مبلغ باید ۱۶۰ ورق بهادار خریداری کنند و با این حساب باید حدود شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت خرید این اوراق بپردازند که با احتساب یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای خرید اوراق وام جعاله، در مجموع برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی باید هشت میلیون تومان پرداخت کنند.

علاوه بر این، زوج‌های ساکن در سایر شهرهای با جمعیت زیر ۲۰۰ هزار نفر می‌توانند برای گرفتن ۶۰ میلیون تومان وام مسکن، ۱۲۰ برگ بهادار خریداری کنند که باید چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بابت خرید اوراق بپردازند. هم‌چنین برای دریافت ۲۰ میلیون تومان دیگر بابت وام جعاله نیز باید یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت کنند که در مجموع برای وام ۸۰ میلیون تومانی، حدود شش میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از سوی زوجین باید پرداخت شود.

مجردهای تهرانی نیز می‌توانند تا سقف ۶۰ میلیون تومان و مجردهایی که در مراکز استان‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان و در نهایت غیر زوج‌های ساکن در سایر مناطق تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند که به ترتیب هر کدام باید ۱۲۰، ۱۰۰ و ۸۰ برگ بهادار اوراق تسهیلات مسکن را از فرابورس ایران خریداری کنند.

با این حساب مجردهای تهرانی باید برای خرید این اوراق چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، افراد ساکن در مراکز استان بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت مبلغ چهار میلیون تومان و افراد گروه سوم مبلغ سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. البته درصورت تمایل برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی جعاله باید مبلغ یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دیگر هم بپردازند.

 

 

تسهیلات ارزان قیمت بانک پاسارگاد

 

طرح تسهیلاتی ارزان‌قیمت پاسارگاد، فرصت خوبی را برای دارندگان حساب‌های جاری یا حساب کوتاه‌مدت در این بانک به وجود آورده تا بدون محدودیت و سقف مالی تسهیلات دریافت کنند. یکی از مزیت‌های مهم این طرح، انتخاب نرخ سود و تعداد اقساط از سوی مشتری است. ضمن اینکه هیچ بخشی از موجودی حساب سپرده یا مبلغ تسهیلات دریافتی مشتری از سوی بانک مسدود نمی‌شود.

 

وام 9 درصدی در طرح تسهیلات ارزان‌ قیمت پاسارگاد

تسهیلات ارزان‌قیمت  بانک پاسارگاد

در طرح تسهیلات ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد، متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با توجه به میزان معدل گردش حساب کوتاه‌مدت خود در بازه زمانی مشخص، با انتخاب نرخ کارمزد دلخواه و تعداد اقساط تسهیلات دریافت کنند. در این طرح مشتری متناسب با ضریب امتیازی حساب‌جاری یا کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شود. طبق اعلام بانک پاسارگاد، حداقل مانده روزانه 100 هزار تومان در حساب متقاضی، یک امتیاز محسوب می‌شود.
 

نوع حساب جاری یا کوتاه‌مدت
سود سپرده جاری (بدون سود)، کوتاه‌مدت (10 درصد)
حداقل موجودی برای کسب 1 امتیاز روزانه 100 هزار تومان
حداقل تسهیلات 20 میلیون (حقیقی)، 50 میلیون (حقوقی)
سود تسهیلات 18 درصد حساب برای دارندگان کوتاه‌مدت، 9 تا 18 درصد برای دارندگان حساب‌جاری
سقف اقساط 12 ماه سررسید یکجا، 36 ماه اقساط ماهیانه

 

 

 

 

مزیتهای تسهیلات ارزان قیمت بانک پاسارگاد

طرح تسهیلاتی ارزان‌قیمت پاسارگاد، فرصت خوبی را برای دارندگان حساب‌های جاری یا حساب کوتاه‌مدت در این بانک به وجود آورده تا بدون محدودیت و سقف مالی تسهیلات دریافت کنند. یکی از مزیت‌های مهم این طرح، انتخاب نرخ سود و تعداد اقساط از سوی مشتری است. ضمن اینکه هیچ بخشی از موجودی حساب سپرده یا مبلغ تسهیلات دریافتی مشتری از سوی بانک مسدود نمی‌شود.
 

میزان تسهیلات ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد

طبق اعلام بانک پاسارگاد، میزان تسهیلات پرداختی در این طرح برای دارندگان حساب کوتاه‌مدت یک برابر معدل حساب و برای دارندگان جاری بین یک تا سه برابر معدل حساب مشتری (بر اساس امتیاز کسب‌شده) در بازه زمانی حداقل 6 ماهه خواهد بود. در این طرح حداقل مبلغ تسهیلات برای اشخاص حقیقی 20 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 50 میلیون تومان تعیین‌شده است که در واقعاً باید معدل حساب افراد حقیقی در بازه زمانی 6 ماهه 20 میلیون تومان و معدل حساب افراد حقوقی در همین مدت 50 میلیون تومان باشد. اشخاص حقوقی موردنظر در این طرح شامل صاحبان مشاغل، فعالان اقتصادی، پذیرنـدگان فعال دستگاه‌های کارت‌خوان بانک (دارای مجوز فعالیت) می‌شود.

سود تسهیلات ارزان‌قیمت پاسارگاد

در طرح تسهیلات ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد، نرخ سود تسهیلات برای مشتریانی که از طریق حساب‌جاری اقدام به دریافت تسهیلات می‌کنند بین 9 تا 18 درصد خواهد بود که بر اساس مدت‌زمان معدل‌گیری حساب و تعداد اقساط انتخابی تعیین خواهد شد. مشتریانی که با افتتاح حساب کوتاه‌مدت اقدام به دریافت تسهیلات می‌کنند، نرخ سود تسهیلات 18 درصد محاسبه خواهد شد. ضمن اینکه در طول مدت سرمایه‌گذاری، سود 10 درصدی به‌حساب مشتری تعلق می‌گیرد.
 

اقساط تسهیلات ارزان‌قیمت بانک پاسارگاد

طبق قوانین و مقررات این طرح مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به انتخاب خود مشتری خواهد بود که به دو صورت سررسید یکجا و اقساطی ماهیانه خواهد بود. سقف مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات در روش سررسید یکجا، 12 ماه و در روش اقساطی ماهیانه حداکثر 36 ماه خواهد بود. طبق قوانین طرح، با افزایش مدت‌زمان بازپرداخت اقساط ماهیانه، نرخ سود تسهیلات نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
 

شرایط دریافت تسهیلات ارزان قیمت پاسارگاد

داشتن یکی از انواع حساب‌های قرض‌الحسنه جـاری یـا سـپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عـادی در بانک پاسارگاد

ارائه مدارک لازم برای دریافت تسهیلات مطابق با بخشنامه

ارائه تضمین یا وثیقه موردقبول بانک

گواهی فعالیت صنفی و اعتبارسنجی از سوی بانک

 

 

در طرح یکتا موسسه ملل تا 4 برابر سپرده‌تان وام بگیرید

 

بانک اول - دریافت تسهیلات 4 برابر مبلغ سپرده، قطعاً می‌تواند جذابیت خوبی برای دریافت تسهیلات با پشتوانه سپرده باشد. طرح تسهیلاتی یکتا موسسه ملل این فرصت را به وجود آورده تا بتوانید تا 4 برابر پولی که در این موسسه سرمایه‌گذاری می‌کنید، وام بگیرید. برای اطلاع از جزئیات طرح یکتا موسسه ملل این مطلب را بخوانید.

طرح تسهیلاتی یکتا موسسه ملل

این طرح تسهیلاتی که بر پایه سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله در موسسه ملل، طراحی‌شده تا آن دسته از متقاضیانی که تمایل به دریافت وام با پشتوانه سپرده‌شان دارند، بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. درواقع شما برای استفاده از تسهیلات این طرح که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود، نیاز به سپرده‌گذاری بلندمدت یک‌ساله در موسسه ملل دارید تا به پشتوانه آن بتوانید تا 4 برابر مبلغ سپرده‌تان وام بگیرید.

نوع سپرده بلندمدت یک‌ساله
سود سپرده کمتر از 2 درصد
میزان تسهیلات 4 برابر مبلغ سپرده
سقف تسهیلات 48 میلیون
سود تسهیلات 18 درصد
اقساط تسهیلات 36 ماه
ضامن مسدودی سپرده، کسر از حقوق، چک

 

برای دریافت تسهیلات یکتا موسسه ملل چه‌کار کنیم؟

 اولین گام برای دریافت تسهیلات طرح یکتا، افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله در موسسه ملل است. شما با توجه به میزان تسهیلاتی که نیاز دارید باید اقدام به افتتاح حساب کنید. البته با توجه به این موضوع که حداقل موجودی برای افتتاح حساب سپرده بلندمدت 2.5 میلیون تومان است که شما به پشتوانه آن می‌توانید، 10 میلیون (4 برابر سپرده) وام بگیرید. شما بعد از افتتاح حساب و ارائه مدارک و ضمانت‌های لازم، ظرف کمتر از یک هفته تسهیلات موردنیازتان را دریافت خواهید کرد.

 

سقف تسهیلات یکتا موسسه ملل چقدر است؟

 همان‌طور که گفتیم تسهیلات یکتا به پشتوانه حساب سپرده شما در موسسه ملل پرداخت می‌شود و در واقعاً میزان شما نیز بستگی به مبلغ سرمایه‌گذاری در این موسسه دارد. سقف وامی که شما در این طرح می‌توانید دریافت کنید، 48 میلیون تومان است که درواقع 4 برابر سپرده شما خواهد بود. پس شما برای دریافت سقف وام در این طرح باید، حساب بلندمدت به مبلغ 12 میلیون تومان افتتاح کنید.

 

سود و سپرده و تسهیلات یکتا موسسه ملل

سپرده‌ای که برای دریافت تسهیلات افتتاح می‌شود سود حداقلی کمتر از 2 درصد را دارد. در واقعاً این طرح تسهیلاتی برای آن دسته از مشتریان جذابیت دارد که به دنبال دریافت تسهیلات با پشتوانه سپرده هستند و به سود سپرده حداقلی‌شان فکر نمی‌کنند. نرخ سود تسهیلات طرح یکتا موسسه ملل نیز 18 درصد سالیانه خواهد بود که در طول اقساط 36 ماهه محاسبه و دریافت می‌شود.

 

ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات یکتا

اولین ضمانتی که برای گرفتن تسهیلات طرح یکتا از متقاضی اخذ می‌شود، مسدود شدن سپرده بلندمدت یک‌ساله خواهد بود که امکان برداشت آن تا زمان تسویه وام وجود ندارد. اما با توجه به اینکه امکان دریافت وام تا 4 برابر مبلغ سپرده وجود دارد، متقاضی باید ضمانت‌های دیگری مثل ضامن رسمی کسر از حقوق و چک شخصی نیز به موسسه ارائه کند.

 

کارت اعتباری یکتا موسسه ملل را کجا خرج کنیم؟

تسهیلات طرح یکتا که در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود، برای خرید لوازم‌خانگی یا خودرو در نظر گرفته‌شده است. البته مشتری برای دریافت تسهیلات نیازی به ارائه پیش فاکتور خرید به موسسه ملل ندارد. متقاضی تسهیلات بعدازاینکه کارت اعتباری را دریافت کرد تا یک ماه فرصت دارد تا نسبت به خرید خود و برداشت تسهیلات از کارت اعتباری اقدام کند و درصورتی‌که بعد از فرصت یک‌ماهه، کل مبلغ یا بخشی از تسهیلات در کارت باقی‌مانده باشد، به‌منزله انصراف از دریافت تسهیلات است و مشتری دیگر قادر به استفاده از کارت نخواهد بود.

 

 

در طرح پژواک پارسیان می‌توانید سود سپرده و وام را همزمان بگیرید

 

بانک اول - اگر به فکر این افتادید که با سرمایه‌گذاری در بانک، علاوه بر دریافت سود و با پشتوانه سپرده‌تان تسهیلات هم دریافت کنید، طرح پژواک بانک پارسیان یکی از انتخاب‌های شماست. برای اطلاع از جزئیات طرح تسهیلاتی پژواک، این مطلب را باهم مرور کنیم.


طرح تسهیلاتی پژواک پارسیان چیست؟

این طرح تسهیلاتی بانک اول ویژه آن دسته از مشتریانی است که تمایل به این دارند که علاوه بر سرمایه‌گذاری در بانک و دریافت سود سپرده، بتوانند با پشتوانه سپرده‌شان، از تسهیلات نیز استفاده کنند. درواقع شما برای دریافت تسهیلات طرح تسهیلاتی پژواک که با سودهای حداقلی پرداخت می‌شود، نیاز به افتتاح حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله دارید.

نوع سپرده بلندمدت یک‌ساله
سود سپرده 5 و 8 درصد به انتخاب مشتری
میزان تسهیلات تا 85 درصد سپرده
سود تسهیلات بین 4 تا 12 درصد
اقساط 12 تا 60 ماه

 

سود سپرده و تسهیلات

شما برای افتتاح حساب سپرده بلندمدت مربوط به طرح پزواک، دو انتخاب پیش رودارید؛ سپرده 5 یا 8 درصدی. سود تسهیلات دریافتی شما نیز به نوع سپرده (5 یا 8 درصدی) و البته مدت‌زمان بازپرداخت اقساط بستگی دارد که حداقل 4 و حداکثر 12 درصد خواهد بود.

سود سپرده اقساط سود تسهیلات
5 درصد 12 ماه 4 درصد
5 درصد 12 ماه 8 درصد
5 درصد 24 ماه 4 درصد
5 درصد 24 ماه 8 درصد
5 درصد 36 ماه 4 درصد
5 درصد 36 ماه 8 درصد
5 درصد 48 ماه 8 درصد
5 درصد 60 ماه 8 درصد
8 درصد 12 ماه 10 درصد
8 درصد 12 ماه 12 درصد
8 درصد 24 ماه 10 درصد
8 درصد 24 ماه 12 درصد
8 درصد 36 ماه 10 درصد
8 درصد 36 ماه 12 درصد

 

میزان تسهیلات طرح پژواک پارسیان

در طرح تسهیلاتی پژواک پارسیان با توجه به اینکه شما با پشتوانه سپرده‌تان تسهیلات دریافت می‌کنید، مبلغ تسهیلات بستگی به میزان سرمایه‌گذاری شما در حساب بلندمدت یک‌ساله دارد. در این طرح شما بین 80 تا 85 درصد میزان سپرده‌تان می‌توانید تسهیلات دریافت کنید. درواقع در حساب‌های 5 یا 8 درصدی اگر انتخاب شما تسهیلات با سود حداقلی (4 یا 10 درصد) باشد، می‌توانید تا 80 درصد سپرده و اگر انتخاب شما تسهیلات با سود حداکثری (8 یا 12 درصد) باشد، می‌توانید معادل 85 درصد سپرده‌تان تسهیلات دریافت کنید.

 

سود سپرده سود تسهیلات نسبت تسهیلات به سپرده
5 درصد 4 درصد 80 درصد
5 درصد 8 درصد 85 درصد
8 درصد 10 درصد 80 درصد
8 درصد 12 درصد 85 درصد

 

اقساط وام

در طرح تسهیلاتی پژواک پارسیان، تقریباً تمامی آیتم‌های یک وام ازجمله سود سپرده، سود تسهیلات، میزان تسهیلات و اقساط به انتخاب خود مشتری است. برای تسهیلاتی که با پشتوانه حساب‌های سپرده 5 درصدی گرفته می‌شوند، تعداد اقساط حداقل 12 و حداکثر 60 ماه تعیین‌شده است. اگر هم که تمایل به افتتاح سپرده با نرخ سود 8 درصد دارید، تعداد اقساط تسهیلات پرداختی به شما حداقل 12 و حداکثر 36 ماه خواهد بود.

 

ضمانت تسهیلات پژواک پارسیان

با توجه به اینکه شما با پشتوانه سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت (یک‌ساله) خودتان تسهیلات دریافت می‌کنید دیگر نیازی به ارائه ضامن ندارید که یکی از ویژگی‌های مهم این نوع طرح‌های تسهیلاتی است. درواقع سپرده شما به‌عنوان ضمانت بازپرداخت اقساط تا پایان تسویه وام، نزد بانک بلوکه می‌شود و نقش ضامن را برای شما ایفا می‌کند.

 

 

طرح رضوان؛ وام 20 میلیونی بانک انصار با کارمزد 2درصد

 

بانک اول - بانک انصار وام قرض‌الحسنه با عنوان «طرح رضوان» با امتیاز سپرده‌گذاری ارائه می‌دهد.


این طرح در حوزه قرض‌الحسنه طراحی شده و به میزان امتیاز تسهیلات به مانده میانگین و مدت سپرده‌گذاری و فرایندهای اعتبارسنجی بستگی دارد.

طرح رضوان چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

بر اساس این طرح مشتریان و متقاضیان می‌توانند با افتتاح سپرده و بر اساس گردش حساب؛ از امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند و میزان امتیاز تسهیلات به مانده میانگین و مدت سپرده‌گذاری و فرایندهای اعتبارسنجی بستگی دارد. دریافت تسهیلات کم‌بهره مایحتاج زندگی خود را از تولید ساخت داخل تأمین کردند.

مزیت‌های طرح رضوان

  • دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 20 میلیون تومان
  • کارمزد با نرخ 2 درصد
  • قابلیت انتقال امتیاز تسهیلات به بستگان درجه‌یک
  • اطلاع‌رسانی امتیاز طرح رضوان از طریق اپلیکیشن موبایل

فرصتی برای کارآفرینان و کسب‌وکارهای کوچک

کارآفرینان و کسانی که به دنبال کسب‌وکارهای کوچک هستند می‌توانند برای تقویت شرایط مالی شرکت خود استفاده کنند. این طرح از اواسط اسفندماه سال 1395 آغاز و هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای آن در نظر گرفته نشده است.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک انصار در سراسر کشور با افتتاح سپرده  قرض‌الحسنه، امکان استفاده از این طرح را داشته باشند.

 

نحوه سپرده‌گذاری و  تعداد اقساط وام

حداقل مبلغ افتتاح سپرده 50 هزار تومان و حداکثر سپرده‌گذاری نامحدود است. سپرده‌گذار می‌تواند بر اساس میانگین گردش روزانه حساب، امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه را کسب کند و بعد از حداقل 3 ماه سپرده‌گذاری، از 60 درصد میانگین گردش سپرده امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شود و در این طرح به ازای هرماه سپرده‌گذاری و گردش حساب 20 درصد امتیاز تسهیلات قرض‌الحسنه به سپرده‌گذار اعطاء خواهد شد و بعد از 5 ماه سپرده‌گذاری از 100% امتیاز تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان برخوردار خواهد شد و برای مشتریان این امکان وجود خواهد داشت تا در صورت تقاضای افزایش تعداد بازپرداخت اقساط، مبلغ سپرده‌گذاری را افزایش داده و یا مدت سپرده‌گذاری را به بیش از 5 ماه افزایش دهند.
در این طرح نرخ کارمزد تسهیلات 2% و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر 60 ماهه بوده و تعیین تعداد اقساط توسط متقاضی صورت می‌گیرد.

مشتریان برای کسب اطلاعات دقیق از نحوه استفاده از این طرح باید به یکی از نزدیک‌ترین شعب بانک انصار مراجعه و یا با شماره 096300 داخلی 33 تماس بگیرند.

شرایط افتتاح حساب:

باز کردن حساب قرض‌الحسنه جاری با کد 33 (حساب ویژه طرح ارغوان)

شرایط ضمانت:

  • گواهی کسر از حقوق
  • عدم سابقه چک برگشتی
  • ضامن وام شخصی که اقساط معوقه دارد نباشد
  • تعداد ضامن به شخص ضمانت کننده و تشخیص شعبه بستگی دارد
  • عموماً برای دریافت وام تا سقف 10 میلیون 1 ضامن و تا سقف 20 میلیون 2 تا 3 ضامن نیاز است

نکته: در جدول ذیل در ستون بازپرداخت توسط بانک تمام مبالغ محاسبه شده با دریافت اصل سپرده محاسبه شده است.

میزان سپرده/ تومان مدت سپرده‌گذاری بازپرداخت توسط بانک
10 میلیون 5 ماه 20 میلیون تومان (با دریافت اصل سپرده)
10 میلیون 4 ماه 18 میلیون تومان (با دریافت اصل سپرده)
8 میلیون 3 ماه 12 میلیون 800 هزار تومان (با دریافت اصل سپرده)

طرح اعتباری آرامین/تسهیلات بلند مدت بانک قوامین

 

طرح اعتباری آرامین

 

بانک قوامین در راستای ارتقای رضایت‌مندی مشتریان عزیز و اعطای تسهیلات به آحاد مردم جامعه، اقشار و صنوف گوناگون در ذیل سند اقتصاد مقاومتی و توسعه رفاه و عدالت اجتماعی و در جهت تکمیل سبد خدمات و محصولات بانک برای تامین مالی مشتریان طرح اعتباری آرامین را تدوین و ارائه نموده است.

1- مشخصات طرح:

- شما مشتری گران‌قدر می‌توانید متناسب با نیازهای خود نسبت به دریافت تسهیلات عقود اسلامی مبادله‌یی تا سقف 2میلیارد ریال اقدام نمایید.

- نرخ سود تسهیلات طبق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی ج‌.ا.ا برابر با 18درصد سالیانه می باشد.

- اقساط این تسهیلات در دوره های زمانی متناوب و بلند مدت از 21 تا 84  ماه متناسب با امتیازات کسب شده می باشد.

- در صورت انصراف از دریافت تسهیلات ، می توانید متناسب با مدت سپرده  گذاری خود از سود علی‌الحساب سالیانه با نرخ 10 الی 15درصد مصوب بانک مرکزی ج‌.‌ا‌.ا بهره مند شوید.

- درپایان دوره مالی، چنانچه سود قطعی بانک بیشتر از سود علی الحساب  پرداختی باشد مابه‌التفاوت آن عودت خواهد شد.

- موضوع مصرف تسهیلات : خرید لوازم خانگی ، خودرو ، مسکن ، تعمیرات ،  اشتغال، خرید تجهیزات، دفترکار و ... می باشد.

 

2- شرایط سپرده گذاری مبلغ سپرده گذاری :

حداقل مبلغ مانده برای افتتاح و محاسبه میانگین کارکرد حساب مبلغ 10میلیون ریال می باشد و امکان واریز و برداشت از حساب در طول دوره سپرده گذاری میسر می باشد. دوره سپرده گذاری : حداقل مدت دوره سپرده گذاری برای بهره مندی از امتیاز طرح 3ماه و حداکثر 12ماه می باشد که درصورت افزایش مدت سپرده گذاری بیش از 3ماه به انتخاب مشتریی مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط یا میانگینی از اقساط و مبلغ اضافه می‌شود.

نکته: به ازای هر‌3ماهه سپرده گذاری اولی هر یک برابر میانگین تسهیلات با بازپرداخت 21 ماهه پرداخت می گردد و درصورت افزایش مدت سپرده گذاری به ازای هریک ماه ، هفت ماه به تعداد اقساط و یا 30 درصد به مبلغ تسهیلات تا سقف 2 برابر میانگین و یا ترکیبی از آن اضافه می‌گردد.

 

3- نرخ سود علی الحساب سپرده :

براساس ضوابط جاری بانک، یک درصد سود علی‌الحساب سالانه به این سپرده پرداخت می‌شود. بطور نمونه برای میانگین با مبلغ 100/000/000 ریال

 

4- مراحل استفاده از طرح اعتباری آرامین:

- مراجعه به یکی از شعب بانک قوامین در سراسر کشور

- مذاکره با واحد اعتبارات شعب و اخذ شرایط کامل طرح

- ارائه اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه

- انعقاد قرارداد و افتتاح حساب

- واریز مبلغ حداقل 10 میلیون ریال به حساب مذکور

- کارکرد با حساب مفتوحه جهت برخورداری از امتیازات بیشتر برابر شرایط اعلامی

- پس از گذشت مدت زمان سپرده گذاری مراجعه به واحد اعتبارات شعبه و ارائه درخواست تسهیلات

- ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اخذ تسهیلات

-انعقاد و امضای قرارداد تسهیلات

- دریافت مبلغ تسهیلات

 

 

 

تسهیلات طرح متخصصین بانک ملت

 

بانک اول - بانـک ملـت با توجه به تخصص، رشته تخصصی و سطح درآمد و توان بازپرداخت اقساط جهت متخصصیـن و صاحبـان مشـاغل دارای مجوز بشرح گروههـای مندرج در جدول ذیل ، تسـهیلاتی جهت رفع نیاز آنان در تامین مواد اولیه و ابزار کار مصرفی و تجهیزات مورد نیاز و ... در نظـر گرفتـه کـه بر اساس مبالغ ابلاغی به شبکه به متقاضیـان محتـرم واجد شرایط اعطا می گردد.

 

تسهیلات تا سقف یک میلیارد وسیصد میلیون تومان بدون شرط معدل با سود 18 درصد

گروه هدف و سقف تسهیلات

گروه هدف: شامل کلیه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و رشته های مرتبط و بخش غیرپزشکی مطابق جدول ذیل که به صورت مستقل فعالیت می نمایند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی(مانند کلینیک ها، بیمارستان و ...) مشغول به فعالیت می باشند.

سقف فردی و نوع  تسهیلات (سرمایه در گردش و سرمایه ثابت) به مشمولین طرح

بر اساس نوع تخصص مشمولین گروه هدف و همچنین نوع عقد مورد استفاده، میتوانند از مبلغ  180 میلیون تومان (1.800 میلیارد ریال)  تا یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومان (13.200میلیاد ریال) از تسهیلات طرح حاضر بابت خرید مواد مصرفی، تجهیزات و علاوه بر آن خرید مطب پزشکان عادی 960 میلیون تومان (9.600 میلیارد ریال ) و مشتریان مهان یک میلیارد و دویست میلیون تومان (12 میلیارد ریال ) و جعاله تعمیر مطب تا سقف 100 میلیون تومان(یک میلیارد ریال)  استفاده نمایند . 

تخصصهای مورد قبول در گروه هدف

بر اساس دو گروه پزشکی و غیر پزشکی عبارتند از: 

1- گروه پزشکی

  • فوق تخصص: اعم از جراح و غیر جراح
  • متخصص: اعم از جراح -  دندانپزشک – دامپزشک -  پزشک – داروساز – سایر تخصص ها
  • عمومی: اعم از پزشک – دامپزشک – دندانپزشک – داروساز
  • دکترای علوم آزمایشگاهی
  • دندان سازان
  • روانشناسی و مشاوره(روانشناسی بالینی، بالینی کودک، تربیتی، مشاور خانواده، روان سنجی، ورزش، کودکان استثنایی، اجتماعی، شناختی سلامت، صنعتی و سلامت، مشاوره شغلی، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره توانبخشی و ...) – روانپزشک – مامایی‏- اتاق عمل و هوشبری –گفتار درمانی – کار درمانی و رفتار درمانی
  • کارشناس و کارشناس ارشد رشته های مرتبط با پزشکی (اپتومتریست ها، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، اعضای مصنوعی، بیوتکنولوژی، پاتوبیولوژی، پرتونگاری، رادیولوژی، رادیوتراپی، تغذیه، علوم و صنایع غذایی، مبارزه با بیماری ها، بهداشت خانواده، بهداشت کار، دهان و دندان،‌ فارغ التحصیلان دانشکده بهداشت، رشته‌های مختلف توانبخشی، فیزیوتراپی، بیوشیمی پزشکی، خدمات اجتماعی و مددکاری و علوم پایه پزشکی و ...)
  • آسایشگاه های  سالمندان – آسایشگاه های اعصاب و روان – مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل

2- گروه غیرپزشکی

  • آموزشگاه های فنی حرفه ای، هنری و کانون های زبان
  • وکلا و کارشناسان و مشاوران حقوقی دارای مجوز از قوه قضائیه
  • دفاتر اسناد رسمی
  • ‏ آژانس های خدمات مسافرتی و جهانگردی (هوایی و زمینی)
  • ‏ دفاتر و کارگزاران حج و زیارت‏‏‏
  • مهندسین
  • دارالترجمه رسمی‏‏‏
  • دفاتر خدمات الکترونیک شهر
  • دفاتر پیشخوان دولت‏‏‏
  • دفاتر خدمات اینترنتی (کافی نت)‏‏‏
  • دفاتر پلیس+10
  • ‏ مهدهای کودک
  • رشته های مهندسی پزشکی

دفاتر ازدواج و طلاق

تذکر1) اعطای تسهیلات موضوع طرح حاضر صرفاً به شخص حقیقی دارای مجوز مجاز بوده و در خصوص  اشخاص حقوقی مندرج در گروه هدف، تسهیلات بنام شخص حقیقی مندرج در مجوز فعالیت  اشخاص حقوقی  تا سقف تسهیلات مورد نیاز یک شخص حقیقی  با توجه به تخصص ایشان  امکان پذیر می باشد.

تذکر2) اعطای تسهیلات به دندانسازان تجربی با توجه به اینکه فاقد مجوز فعالیت از مراجع ذیصلاح می باشند مجاز نمی باشد . 

مجوزات شغلی

گروه هدف پزشکی و رشته های مرتبط

ردیف

گروه هدف

نوع مجوز فعالیت

1

پزشک فوق تخصص

پروانه مطب یا مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ‏/ وزارت بهداشت ‏/ پروانه اشتغال به کار صادره از سوی سازمان نظام پزشکی بابت اشتغال در امر طبابت 

2 پزشک متخصص
3

دندانپزشک

4 پزشکان دارای مجوز ارائه اعضای مصنوعی و وسایل کمکی و دارندگان کارگاه آناتومی و علوم تشریح
5 دندانپزشک
6 دامپزشک اعم از عمومی و متخصص مجوز فعالیت از سازمان نظام دامپزشکی
7 دندان ساز فعال که مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت جهت تاسیس لابراتوار دندانسازی  اخذ نموده اند . دارای مدرک دانشنامه کاردانی یا کارشناسی پروتز های دندانی‏-  دیپلم پروتز های دندانی‏-تکنسین تجربی لابراتواری دندان ‏‏-تبصره 5 قانون تعیین وضع شغلی دندان سازان تجربی ‏‏-کمک تکنسین مشمول طرح ساماندهی سال 1354‏‏- مدرک پروتز دندان خارج از کشور که معادل یکی از مدارک دندانسازی داخل کشور ارزشیابی شده باشد .
8

پزشک عمومی – روانپزشک – داروساز ‏- مامایی‏- اتاق عمل و هوشبری – کلیه رشته های روانشناسی و مشاوره

پروانه مطب یا مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ‏/ وزارت بهداشت و روانشناسان دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره – سازمان بهزیستی

9 کارشناس و کارشناس ارشد رشته های مرتبط با پزشکی دارای مجوز مطب و فعالیت
10 مراکز پرستاری اخذ دانشنامه پرستار و همچنین قرارداد همکاری پرستار با مراکز پزشکی ‏- درمانی الزامی است.
11 آسایشگاه سالمندان پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی
12 آسایشگاه اعصاب و روان پروانه مسئولیت فنی و پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی
13 مهندسی پزشکی (گرایش بیوالکترونیک- بیومکانیک-بیومتریال یا بیو مواد )

در صورت راه اندازی کارگاه تولیدی:پروانه بهره برداری/جواز تاسیساز وزارت صنایع و معادن ، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی – استاندارد اجباری از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی – پروانه ساخت از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی- انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور

در سایر موارد: قرار داد همکاری با مرکز مربوطه 

14 مراکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل پروانه از معاونت درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
گروه هدف غیرپزشکی

ردیف

گروه هدف

نوع مجوز فعالیت

1

آموزشگاههای فنی و حرفه ای ، هنری و کانون های زبان

مجوز از وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی‏/ وزارت آموزش و پرورش ‏/ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏/وزارت  علوم،تحقیقات و فناوری‏/ وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی‏/سازمان آموزش فنی و حرفه ای

2 وکلا پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری مرکز یا  شهر مربوطه
3 دفاتر اسناد رسمی مجوز از سازمان ثبت اسناد و املاک
4 آژانسهای خدمات مسافرتی و جهانگردی  هوایی  مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏/ سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  ‏/ سازمان ایران گردی و جهانگردی ‏/ سازمان هواپیمائی
زمینی مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‏/ سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  ‏/سازمان ایران گردی و جهانگردی‏/ سازمان هواپیمائی و  وزارت راه و شهرسازی 
5 دفاتر و کارگزاران حج و زیارت مجوز از سازمان حچ و زیارت
6 مهندسین و واحد های فنی و مهندسی (همانند نظام مهندسی مسکن و ساختمان ، کشاورزی و ...)  مجوز از سازمان نظام مهندسی مرتبط ، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و وزارت راه و شهرسازی براساس قانون نظام مهندسی متناسب با رشته فعالیت مجاز
7 دارالترجمه رسمی مجوز از قوه قضائیه
8 دفاتر خدمات الکترونیک شهر

مجوز از شهرداری 

9 دفاتر پیشخوان دولت  دارای موافقت و تاییدیه ازوزارت کشور‏/ استانداری ها و  مجوز فعالیت  از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
10 دفاتر خدمات اینترنتی (کافی نت) مجوز از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ‏/ اتحادیه صنفی (با استعلام کتبی از اتحادیه صادر کننده مجوز مبنی بر اعتبار مجوز صادره)
11 دفاتر پلیس +10 مجوز از نیروی انتظامی
12 کارشناسان و مشاوران حقوقی  مجوز از قوه قضائیه جهت فعالیت در شهر مربوطه
13 دفاتر ازدواج و طلاق مجوز از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
14 مهدهای کودک پروانه مسئولیت فنی و پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی 
15 دفاتر خدمات سلامت  پروانه فعالیت دفاتر خدمات سلامت صادره از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی

تبصره1) پزشکانی که مشغول فعالیت در کلینیک ها، درمانگاه ها، بیمارستان ها، نزد سایر پزشکان و ... بوده و از تجهیزات و ابزارآلات خود استفاده می نمایند مشروط به اینکه دارای قرارداد معتبر با مراکز یاد شده باشند میتوانند از تسهیلات طرح حاضر بهره مند گردند.

توضیح2) به استناد نامه شماره 65144 مورخ 11‏‏‏‏‏‏‏/03‏‏‏‏‏‏‏/1393 کانون وکلای دادگستری مرکز، محل دفتر وکالت متقاضی باید همان شهر یا محدوده ای باشدکه در پروانه وکالت درج گردیده است.

موضوع و نوع تسهیلات

  • سرمایه در گردش:  جهت خرید مواد و ملزومات مصرفی .
  • سرمایه ثابت: 

جهت خرید تجهیزات کامپیوتری و اداری، دستگاه ها و ابزارکار متناسب با نوع تخصص هر یک از متقاضیان و سایر لوازم مورد نیاز 

-تسهیلات تعمیر مطب و محل فعالیت 

-تسهیلات خرید محل فعالیت‏‏‏/ مطب جهت گروه هدف پزشکی 

نرخ سود، مدت تسهیلات

نرخ سود بر اساس مدت بازپرداخت بشرح ذیل می باشد: 

شرح

نرخ سود

حداکثر مدت (ماه)

حداکثر فاصلۀ اقساط (ماه)

مشارکت مدنی‏‏‏‏‏- سرمایه در گردش طرح متخصصین

نرخ نافذ در زمان انعقاد قرارداد (در حال حاضر 18%)

6 حداکثر 6 ماه
فروش اقساطی‏‏‏‏‏- سرمایه ثابت طرح متخصصین 48 3
جعاله تعمیر مطب و محل فعالیت ‏‏‏‏‏- طرح متخصصین گروه پزشکی 60 1
فروش اقساطی خرید مطب ‏‏‏/ محل فعالیت‏‏‏- مشتری عادی 48 1
فروش اقساطی خرید مطب ‏‏‏/ محل فعالیت‏‏‏- مشتری مهان 48 1
مشارکت مدنی – سرمایه ثابت نرخ نافذ در زمان انعقاد قرارداد (در حال حاضر 18%) بعلاوه نرخ مستتر 48 1
مشارکت مدنی – سرمایه  در گردش 12 1
مشارکت مدنی – خرید مطب ‏‏‏/محل فعالیت 48 1
مرابحه - سرمایه در گردش طرح متخصصین نرخ نافذ در زمان انعقاد قرارداد (در حال حاضر 18%) 12 1

مرابحه - سرمایه ثابت  طرح متخصصین

36 1

توضیح 3 ) در حالت مشارکت مدنی مشروط به تحقق موضوع مشارکت ، مشتری باید با توجه به قوانین جاری در زمان عقد قرارداد ، علاوه بر نرخ قرارداد ، نرخ مستتر مورد نیاز را نیز تامین نماید . 

تذکر4) در خصوص پزشکانی که دارای قرارداد همکاری با مراکز پزشکی مرتبط  بوده و از تجهیزات و ابزار کار متعلق به خود استفاده می نمایند، مدت بازپرداخت تسهیلات می بایست از مدت قرارداد همکاری بیشتر نباشد.

وثایق و تضمینات

وثایق مورد قبول:

گروه نقد: (حساب جاری ، حساب کوتاه مدت، حساب بلندمدت) – اوراق مشارکت و ...

غیرمنقول: ( ملک با کاربری مسکونی، تجاری، اداری) 

سایر: سفته ، قرارداد لازم الاجرا 

‏‏‏توضیح: در اعطای تسهیلات درقالب طرح حاضر، الزامی  به معدل حساب نمی باشد ، لکن جهت مشتریان دارای معدل حساب ، قابلیت جایگزینی وثایق گروه نقد و تعدیل آن وجود دارد . 

شایان ذکر است مشتریان دارای معدل حساب، مجاز به  استفاده همزمان از یک معدل حساب برای تسهیلات سرمایه در گردش و تسهیلات سرمایه ثابت نمی باشند .(به عبارتی استفاده از معدل حساب در یک نوع تسهیلات امکانپذیر می باشد.) 

سایر شرایط

1- سقف فردی تسهیلات ابلاغ شده به شبکه ، خالص سهم بانک با توجه به نوع عقد مربوطه می¬ باشدکه حداکثر معادل 80% سرمایه بوده و سهم شریک حداقل 20% می باشد که می بایست به حساب واریز تا به همراه سهم بانک در وجه فروشنده کارسازی شود.

2-در خصوص اعطای تسهیلات جعاله تعمیرات مطب یا تعمیرات محل فعالیت رشته های مرتبط پزشکی ، اخذ  درخواست متقاضی مبنی بر تعمیرات محل فعالیت  با درج جزئیات تعمیرات مورد نیاز ( بدون نیاز به گزارش ارزیابی تدبیرگران )، کفایت می نماید.

3‏‏‏-اعطای تسهیلات به متقاضیانی مجاز خواهد بود که مجوز فعالیت آنان و شعبه اعطاء کننده تسهیلات ترجیحاً در سطح مدیریت شعب منطقه‏‏‏‏‏/ استان ذیربط واقع شده باشد.

4‏‏‏- اعطای تسهیلات به پزشکان توسط استان هایی مجاز می باشد که محل مندرج در مجوز فعالیت پزشک، در محدوده همان استان باشد(بجز استانهای تهران و البرز) 

5-مدت  اجرای طرح حاضر درخصوص خرید مطب‏‏‏/ محل فعالیت پزشکان تا پایان خرداد ماه  1398  می باشد.

7-در صورت داشتن مانده بدهی در قالب طرح معین ( خرید مطب) یا مانده بدهی خرید مطب در قالب طرح متخصصین ، اعطای تسهیلات طرح حاضر منوط به خریداری ملک جدید بمنظور تبدیل به احسن نمودن مطب و در همان شهرمحل فعالیت و به میزان مابه التفاوت مانده بدهی تاسقف فعلی تسهیلات بلامانع می باشد./بانک اول 

اخبار مرتبط
بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند. سقف تسهیلات اشخاص حقیقی حداکثر سه میلیارد ریال و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان حداکثر 7.5 میلیارد ریال است.
اعتبار وام ازدواج در سال جاری ۱۴۰ هزار میلیارد تومان تعیین شده گفت: دولت ۱۳۴ هزار میلیارد تومان آن را تامین کرده است. برای سال ۱۴۰۳ نیز وام ازدواج به ۷۰۰ میلیون برای زوج‌ها ارتقا یافته است. در کنار طرح مسکن ملی که به صورت عمومی اجرا می‌شود، طرح ویژه ای برای جوانان هم دنبال می شود که نهایی نشده است. امیدواریم ۱۴۰۳ خبر خوشی در خصوص مسکن جوانان به این واسطه داشته باشیم.
گرفتن وام با مدرک فنی حرفه ای از شرایط خاصی برخوردار می باشد و داوطلبانی که اقدام به یادگیری مهارت خاصی در مراکز فنی حرفه ای نموده اند می توانند با دریافت وام و تسهیلات، شغل و کسب و کار متناسب با مهارت آموزش داده شده را راه اندازی نمایند.
دریافت وام با سفته یکی از فوری‌ترین وام‌هایی است که مشتریان انواع بانک‌ها می‌توانند آن را در مدت‌زمان کوتاهی دریافت کنند. مبلغ تسهیلات وام با سفته معمولا جیزی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است اما برخی بانک‌ها برای افزایش اعتبار و جلب توجه مشتریان آن را تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان نیز افزایش می‌دهند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حامد قهرمانیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام و عرض ادب طرح آرامین بانک قوامین از ابتدای سال ۹۸ جمع آوری شده است. طرح های فاخر، همپا، عرش و فراز در بانک ما در جریان هست و مزیت های رقابتی مناسبی را ضمن رعایت موازین بانک مرکزی دارا می باشد 🙏🌹

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها