ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

سقوط موقت بیت کوین

24 خرداد 1401
سقوط موقت بیت کوین

به گزارش بانک اول  به نقل از سی ان بی سی، بدین ترتیب بعد از یک هفته گمانه زنی های فراوان از سوی دلالان و سرمایه گذاران، بیت کوین به زیر 2 هزار و 1000 دلار رسید.

این پول دیجیتال که عصر پنجشنبه به قیمت 2 هزار و 375 دلار و 50 سنت معامله شده بود، در روز جمعه با حدود 12 درصد کاهش به 2 هزار و 67 دلار و 10 سنت رسید.

بیت کوین صبح پنجشنبه به بالاترین قیمت خود یعنی 2 هزار و 791 دلار و 69 سنت رسیده بود.

آمارهای CoinDesk نشان می دهد، بیت کوین در هفته گذشته به دلیل توافق این گروه برای اجرای برنامه های توسعه فن آورانه و همچنین برگزاری دو کنفرانس پول دیجیتال در نیویورک، بیش از 40 درصد افزایش قیمت یافته بود اما در روز جمعه با سقوط ناگهانی مواجه شد.

تحلیلگران معتقدند که افزایش تمایل برای خرید ارزش های دیجیتال دیگر موجب تقویت بیت کوین می شود. از این رو برخی پیش بینی کرده اند، بیت کوین در هفته پیش رو دوباره رشد کند.

بسیاری هم بر این باورند که در بلند مدت، بیت کوین و فن آوری پشتیبانی بلاک چین همانند اینترنت، دنیا را تغییر خواهد داد.

بیت کوین با وجود سقوط در روز جمعه، همچنان 15 درصد بالاتر از هفت روز گذشته است و در یک سال گذشته بیش از 100 درصد رشد کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات