ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

استقرار 1000 دستگاه خودپرداز با همکاری پست‌ بانک‌ و ایران‌ ارقام

24 خرداد 1401
استقرار 1000 دستگاه خودپرداز با همکاری پست‌ بانک‌ و ایران‌ ارقام

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی شرکت ‌ایران ارقام، پست بانک و شرکت ایران ارقام در قالب یک پروژه ملی و در راستای ایفای هرچه بیشتر مسئولیت اجتماعی خود تلاش می‌کنند با راه‌اندازی و بهره‌برداری از 1000 دستگاه خودپرداز در مناطق محروم و روستائی کشور به ارائه خدمات متنوع پولی و بانکی در دفاتر ICT روستائی بپردازند.

این پروژه ملی در راستای اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و توجه به مناطق محروم کشور از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که براساس آن پست بانک، به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی ICT، طی 5 سال در هزار نقطه روستایی کشور هزار دستگاه خودپرداز به بهره برداری می رساند. در این نقاط تمام سرویس های بانکی مانند حواله، شارژ، دریافت های نقدی و غیر نقدی و پرداخت قبوض از این طریق دستگاه های خودپرداز انجام می شود.

بر اساس این طرح شرکت ایران ارقام، به‌ عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات تراکنش پولی، هزار نقطه هدف‌گذاری شده را به دستگاه خودپرداز (ATM) مجهز نموده و مسئولیت ارائه خدمات پشتیبانی به این دستگاه‌ها را نیز بر عهده‌ دارد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: