شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

کارمزد کارت به کارت پول در بانک‌ها چقدر است؟

24 خرداد 1401
کارمزد کارت به کارت پول در بانک‌ها چقدر است؟

 کارت به کارت امروز یکی از پرکاربردترین ابزارها برای انتقال پول میان شهروندان است، در حالی که در گذشته اغلب افراد برای انتقال پول به داخل شعب بانک ها مراجعه می کردند، امروزه عابربانک‌ها به جایگزینی برای شعب بزرگ تبدیل شده اند.

 بر این اساس هزینه جابجایی پول از این طریق اما برای بسیاری از شهروندان محل سئوال است. بر این اساس کمترین هزینه کارت به کارت به جابجایی مبالغ تا یک میلیون تومان اختصاص دارد، در این حالت هزینه ای برابر با 500 تومان برای جابجایی پول در نظر گرفته می شود.

 در عین حال بالاترین هزینه به کارت به کارت مبلغ 14 تا 15 میلیون تومان اختصاص دارد. هزینه کارت به کارت این مبلغ 33 میلیون تومان است. بالاترین مبلغی که امکان جابجایی از طریق دلار را دارد برابر با 15 میلیون تومان است.

جدول زیر نشان دهنده کارمزد مبلغ مورد انتقال از طریق کارت های بانکی است. 

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدصمحمدصادق وظیفه شناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بنظرمیرسد درسایر جوامع خدمات اعتباری وبانکی بصورت رایگان بوده وتنها کسانی که از وضعیت مالی بهتری برخورداند دارای مالیات جابجایی ارز هستند واز سایر اقشاردر سطح پایین تر اجتماع این شیوه بانکداری مرسوم نیست چرا که جوامعی که سطح طبقات اجتماعی از هم فاصله بسیار دارنداین ازاین شیوه بانکداری استفاده مینمایند غالبأ مالیات های بانکی در کشورهای صنعتی برحسب توان مالی افراد تخمین زده میشود وهمه خوشه های حقوقی ومالی اجتماع در مورد پرداخت مالیات ارزی وانتقالات پولی در یک رده نیوده و نوع ومیزان پرداخت مالیات بصورت هدفمند از سوی دولتها بر مردم یک موضوع حساب شده هست که متاسفانه بانک مرکزی برای اجرای قوانین نتوانسته یک برنامه جامع بصورت قانونمند برای وزارت امورمالیاتی ودارایی وضع قانون کند ودر بین موسسات اعتباری در کشور مجمع آرا برای وصول کارمزدیکسان از مشتریان وجودنداشته وندارد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات