ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

بیت کوین به بالاترین رقم در سال 2019 رسید/ثبت رکورد ۵۵۳۱ دلار

24 خرداد 1401
بیت کوین به بالاترین رقم در سال 2019 رسید/ثبت رکورد ۵۵۳۱ دلار

به گزارش بانک اول به نقل از یو اس تودی، قیمت بیت کوین محبوبترین ارز رمزنگار جهان ظرف یک ساعت ۵ درصد افزایش پیدا کرد که این اولین روند افزایشی قابل توجه این ارز رمزنگار از دوم آوریل ماه جاری میلادی به بعد محسوب می‌شود.

در همین حال بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ قیمت هر واحد بیت کوین به ۵ هزار و ۵۳۱ دلار رسید که بالاترین رقم را در سال جاری میلادی ثبت کرد. در حال حاضر بیت کوین روند سوددهی خود در ماه آوریل را تداوم بخشیده است.

همچنین انتظار می‌رود برای سومین سال متوالی بیت کوین در ماه آوریل با سود ۲ رقمی روبرو شود. البته در ماه گذشته میلادی بیت کوین با بیش از ۸ درصد سود روبرو شد. مجموع سرمایه بازار بیت کوین در حال حاضر ۹۷ میلیون دلار است.

بر همین اساس، به طور سنتی این روند افزایشی بیت کوین به جلسه معاملات در منطقه آسیا در صبح امروز بر می‌گردد. تمام بازارها بعداز تعطیلات عید پاک بازگشت خوبی داشته اند. اکنون نوبت بازارهای آسیایی و اروپایی برای تداوم ضرب آهنگ رشد است.

بر پایه این گزارش، تمام ارز رمزهای برتر جهان هم روند سوددهی به خود گرفتند و ارز رمزنگار «کاردانو» و «بیت کوین کَش» هم به ترتیب ۹.۲۴ درصد و ۶.۱۹ درصد رشد داشتند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات