جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

احتمال جمع‌آوری برخی از شعب بانک‌ها

24 خرداد 1401
احتمال جمع‌آوری برخی از شعب بانک‌ها

به گزارش بانک اول فرهاد دژپسند در حاشیه نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره میزان ارائه تسهیلات بانکی به مردم در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که مطالبات معوق بانک ها بالاست و بانک ها با ابزارهای تعریف شده نمی توانند مطالبات خود را وصول کنند، به همان میزان امکان اجرای تسهیلات آنها کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه برخی بانک ها در برخی نقاط که توجیه چندان اقتصادی نداشته شعبه احداث کرده اند، افزود: این موضوع سبب می شود هزینه بانک ها افزایش یابد، لذا با توجه به الکترونیکی شدن بخش زیادی از خدمات بانکی شاید نیاز باشد که بخشی از شعب جمع آوری شود.

کالاهای اساسی به اندازه کافی در کشور وجود دارد

این عضو کابینه دولت دوازدهم، در خصوص وضعیت کالاهای اساسی، تصریح کرد: کالاهای اساسی به اندازه کافی در کشور وجود داشته و ذخایر آن مناسب است و در یک جدول مصوب شده که چه کالایی برای چه مدتی به ذخیره نیاز دارد که همان میزان نیز کالا ذخیره شده است. ایسنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات