ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

طرح اعتباری آرامین/تسهیلات بلند مدت بانک قوامین

24 خرداد 1401
طرح اعتباری آرامین/تسهیلات بلند مدت بانک قوامین

 

 

طرح اعتباری آرامین

 

بانک قوامین در راستای ارتقای رضایت‌مندی مشتریان عزیز و اعطای تسهیلات به آحاد مردم جامعه، اقشار و صنوف گوناگون در ذیل سند اقتصاد مقاومتی و توسعه رفاه و عدالت اجتماعی و در جهت تکمیل سبد خدمات و محصولات بانک برای تامین مالی مشتریان طرح اعتباری آرامین را تدوین و ارائه نموده است.

1- مشخصات طرح:

- شما مشتری گران‌قدر می‌توانید متناسب با نیازهای خود نسبت به دریافت تسهیلات عقود اسلامی مبادله‌یی تا سقف 2میلیارد ریال اقدام نمایید.

- نرخ سود تسهیلات طبق ضوابط ابلاغی بانک مرکزی ج‌.ا.ا برابر با 18درصد سالیانه می باشد.

- اقساط این تسهیلات در دوره های زمانی متناوب و بلند مدت از 21 تا 84  ماه متناسب با امتیازات کسب شده می باشد.

- در صورت انصراف از دریافت تسهیلات ، می توانید متناسب با مدت سپرده  گذاری خود از سود علی‌الحساب سالیانه با نرخ 10 الی 15درصد مصوب بانک مرکزی ج‌.‌ا‌.ا بهره مند شوید.

- درپایان دوره مالی، چنانچه سود قطعی بانک بیشتر از سود علی الحساب  پرداختی باشد مابه‌التفاوت آن عودت خواهد شد.

- موضوع مصرف تسهیلات : خرید لوازم خانگی ، خودرو ، مسکن ، تعمیرات ،  اشتغال، خرید تجهیزات، دفترکار و ... می باشد.

 

2- شرایط سپرده گذاری مبلغ سپرده گذاری :

حداقل مبلغ مانده برای افتتاح و محاسبه میانگین کارکرد حساب مبلغ 10میلیون ریال می باشد و امکان واریز و برداشت از حساب در طول دوره سپرده گذاری میسر می باشد. دوره سپرده گذاری : حداقل مدت دوره سپرده گذاری برای بهره مندی از امتیاز طرح 3ماه و حداکثر 12ماه می باشد که درصورت افزایش مدت سپرده گذاری بیش از 3ماه به انتخاب مشتریی مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط یا میانگینی از اقساط و مبلغ اضافه می‌شود.

نکته: به ازای هر‌3ماهه سپرده گذاری اولی هر یک برابر میانگین تسهیلات با بازپرداخت 21 ماهه پرداخت می گردد و درصورت افزایش مدت سپرده گذاری به ازای هریک ماه ، هفت ماه به تعداد اقساط و یا 30 درصد به مبلغ تسهیلات تا سقف 2 برابر میانگین و یا ترکیبی از آن اضافه می‌گردد.

 

3- نرخ سود علی الحساب سپرده :

براساس ضوابط جاری بانک، یک درصد سود علی‌الحساب سالانه به این سپرده پرداخت می‌شود. بطور نمونه برای میانگین با مبلغ 100/000/000 ریال

 

4- مراحل استفاده از طرح اعتباری آرامین:

- مراجعه به یکی از شعب بانک قوامین در سراسر کشور

- مذاکره با واحد اعتبارات شعب و اخذ شرایط کامل طرح

- ارائه اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه

- انعقاد قرارداد و افتتاح حساب

- واریز مبلغ حداقل 10 میلیون ریال به حساب مذکور

- کارکرد با حساب مفتوحه جهت برخورداری از امتیازات بیشتر برابر شرایط اعلامی

- پس از گذشت مدت زمان سپرده گذاری مراجعه به واحد اعتبارات شعبه و ارائه درخواست تسهیلات

- ارائه مدارک و مستندات لازم جهت اخذ تسهیلات

-انعقاد و امضای قرارداد تسهیلات

- دریافت مبلغ تسهیلات

اخبار مرتبط
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام صفر درصد نوسازی بافت فرسوده به ۱۸۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: عدم اعمال تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه توسط شهرداری قابل پیگیری از دستگاه قضایی است.
بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
پیمان پورباد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک قوامین رضوانشهر در طرح آرامین علاوه بر گواهی کسر از حقوق ضامن از من وام گیرنده هم گواهی کسر از حقوق میخواد . این بر اساس کدام قانون هست؟

بینام
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگر متوسط گردش حساب رضوان شما مثلا بعد از ۵ ماه ۱۰ میلیون تومان باشد شما می توانید۱۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۲ درصد با بازپرداخت ۱۰ ماهه(۲ برابر مدت سپرده گذاری)دریافت کنید که البته پولی که سپرده گذاری کردید نیز قابل برداشت است.

مهدي
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من هفته قبل ده ميليون گرفتم اما اسمش وام ده ميليونه با سود 18 درصد!!! دو ميليون و پانصد هزار تومنش را بلوكه ميكنن و در واقع هفت ميليون و پانصد وام ميدن و وقتي خودت حساب ميكني ميبيني سودش بالاي 25 درصده!!! يه كار ديگه اي هم كه كردن اين بود كه بعد از واريز وام يه بار دو هزار تومن بابت تمبر و بار ديگه چهار هزار تومن بابت تمبر وام از حسابم كسر شد و جالب تر اينكه يه 25 هزار تومن هم بابت استعلام وام ازم كم كردن كه منو واقعا متعجب كرده!!!

امید چمنی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ضمانت مورد نیاز رو هم اعلام بفرمایید

کامران طالقانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام لطفا ضامنین ومبالغ قسط را مشخص کنید این مهم است

محمد غلامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام خیلی این موضوع جالبه که اعلام و رونمایی طرح با چنان اب و تابی گفته می شود و مشتری جذب میگردد...ولی از شرایط گرفتن وام و ضامنین و هفت خوان آن صحبتی به میان نمی اید...مهمترین موضوع در تامین ضمانت برای وام هست که باید تسهیل گردد. حتما قبل از افتتاح سمرده در هر طرح و هر بانکی ، از جزییات ضامنین و موارد مطلع شوید. موفق باشید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها