جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

امحاء ۵۰۰ میلیارد ریال کالا در سازمان اموال تملیکی

24 خرداد 1401
امحاء ۵۰۰ میلیارد ریال کالا در سازمان اموال تملیکی

به گزارش بانک اول به نقل از ایبِنا جمشید قسوریان افزود: در گذشته این سازمان کالاهای انهدامی خود را جمع کرده و هر چند ماه یک بار این کالاها را طی مراسمی منهدم می‌کرد که این خود باعث افزایش میزان کالاهای انهدامی می‌شد.

وی گفت: اما دیگر کالاها را به صورت یک جا منهدم نمی‌کنیم و در حال حاضر برنامه امحاء در سازمان اموال تملیکی به صورت تقویمی در آمده و ماهانه در هر استان هر مقدار کالایی که لازم است تا امحاء شود در همان استان منهدم می‌شود.

قسوریان افزود: کالاهایی که در سازمان اموال تملیکی امحاء می‌شود معمولا کالاهای سلامت محور هستند که یا تاریخ مصرف ندارد یا تاریخ مصرف آن‌ها گذشته است ضمن آنکه بعضی از کالاها که برای تولید داخل ضرر و زیان هم دارد مثل پوشاک یا کالاهای قاچاق قطعا جزو کالاهای انهدامی محسوب می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون سازمان اموال تملیکی ۵۰۰ میلیارد ریال کالا را طی ماه‌های مختلف و همچنین استان‌های متفاوت منهدم کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات