شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

تکذیب مرحله دوم تسهیلات یک میلیونی کرونا/ پیامک برای چه کسانی ارسال شده است

24 خرداد 1401
 تکذیب مرحله دوم تسهیلات یک میلیونی کرونا/ پیامک برای چه کسانی ارسال شده است

 

به گزارش بانک اول حسین میرزایی سخنگوی ستادتسهیلات حمایتی وزارت رفاه اعلام کرد: پیامک تسهیلات یک میلیونی حمایتی که برای برخی سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر در روز شنبه 7 تیر 99  ارسال شده، ‌فقط برای خانوارهای 5 نفر و بیشتر و جامانده‌هایی مرحله قبل که سیمکارت به نام نداشتند،‌خواهد بود.

وی در توئیت اول خود نوشت:« ۷ تیرماه، با سرشماره V.Refah برای 910 هزار سرپرست خانواری که کد ملی خود را به اشتباه یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال کرده بودند،پیامک مجدد ارسال شد.این افراد حداکثر 5روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است ،به 6369 پیامک کنند».

میرزایی در توئیت دوم خود نوشت: «برای خانوارهای «۵ نفر و بیشتر» که پیش از این، تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها ۱ میلیون مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود. در پاسخ پیامک باید کدملی سرپرست را با سیم کارتی که بنام وی است به ۶۳۶۹ پیامک نمایند».

سخنگوی ستاد تسهیلات یارنه‌ای کرونایی در توئیت سوم نوشت:‌ «موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد. این پیامک ها صرفا به ۹۱۰ هزار خانواری که در ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوارهایی که مشمول وام ۱ میلیون مازاد می شوند، ارسال شده است. #تسهیلات_حمایتی_کرونا».



 

 

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
لیلا هدایتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آیاوام دوم کرونابه زنان سرپرست خانواده ومددجویان کمیته تعلق میگیردیانه لطفاپاسخ دهید ممنون اگرپاسخ مراواقعابدهیدعالی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها