پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان قرعه کشی جدید محصولات ایران خودرو + جزییات

24 خرداد 1401
زمان قرعه کشی جدید محصولات ایران خودرو + جزییات

به گزارش بانک اول چهارمین مرحله از قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو برای سه محصول «راناپلاس»، «سورن پلاس» و «وانت آریسان» با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه، شنبه صبح برگزار می شود.

ایران خودرو برای این مرحله از قرعه کشی خود عرضه حدود 8 هزار خودرو را در نظر گرفته که فراخور درخواست ثبت نام کنندگان تعداد مدل خودروهای پیش بینی شده در این مرحله مشخص خواهد شد. طرح فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از دوشنبه 12 مهر، به مدت سه روز استارت خورد و نهایتا در ساعت 24 روز چهارشنبه 16 مهرماه، به پایان می‌رسد.

قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ اعلام خواهد شد.

عدم دریافت پیش پرداخت از ثبت نام کنندگان را می توان یکی از مزایای این مرحله از پیش فروش ایران خودرو دانست.

از سوی دیگر رنگ خودروهای تحویلی از میان رنگ‌های قابل عرضه و بر اساس قرعه کشی تعیین خواهد شد؛ همچنین امکان انتخاب کارت طلایی درمرحله واریز وجه به انتخاب مشتری وجود خواهد داشت.

طبق بخشنامه فروش ایران خودرو، قیمت خودروها قطعی بوده و متقاضی ظرف 5 روز پس از اعلام انتخاب‌شدگان و دریافت پیامک باید وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو ir.ikco.esale واریز کنند در غیر این صورت ثبت نام ایشان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات